مرادمند در واکنش به شایعه بازگشتش به استقلال: سرباز ملوان هستم



مرادمند،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدافع سابق تیم فوتبال استقلال به اخبار مربوط به بازگشتش به جمع آبی‌پوشان واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، در روزهای گذشته اخباری در مورد بازگشت محمدحسین مرادمند به استقلال مطرح شد و حتی فرهاد مجیدی در نشست خبری روز گذشته خود اظهار کرد: «ظاهراً کارهای معافیت این بازیکن به اتمام رسیده است و من هم شنیده‌ام این بازیکن به‌زودی در تمرینات شرکت خواهد کرد، اما تا زمانی که در تمرینات ما شرکت نکند این اخبار را باور نخواهم کرد».

 

در همین زمینه با مرادمند تماس گرفتیم و درباره شایعات روزهای اخیر از وی سؤال کرد که این بازیکن گفت: من در مورد شایعات هیچ حرفی نمی‌زنم و تنها جمله‌ای که می‌توانم بگویم این است که سرباز ملوان هستم.

 

 ***

 

مرادمند-یزدانی؛ مجدداً در تمرین ملوان

قرار است دو مدافع استقلالی تیم فوتبال ملوان از فردا مجدداً در تمرینات تیم جدید خود شرکت کنند.

 

به گزارش ورزش سه، از ابتدای اسفندماه حسین مرادمند و سیاوش یزدانی سرباز شدند و بعد از گذراندن حواشی متعدد توانستند به عضویت تیم فوتبال ملوان در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی در بیایند اما از زمان پیوستن به ملوان، هیچگاه مرادمند و یزدانی در فهرست این تیم لیگ یکی حضور پیدا نکرده‌اند.

 

مرادمند و یزدانی هر دو به دنبال پیگیری مسائل مربوط به معافیت سربازی خود بودند تا بتوانند دوران خدمت خود را به سرعت به پایان ببرند و از سوی دیگر، مشکلات اداری و قراردادی باعث شد تا آن‌ها در فهرست ملوان حضور نیابند.

 

در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر صدور معافیت برای حسین مرادمند شنیده شده و فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نیز در کنفرانس خبری پیش و پس از دیدار با پیکان این شایعات را تایید کرد اما هنوز گویا این معافیت نهایی نشده است.

 

براساس آخرین تصمیم قرار است حسین مرادمند و سیاوش یزدانی مجدداً از فردا در تمرینات ملوان شرکت کنند و کار خود را زیرنظر مازیار زارع دنبال کنند و از طرف دیگر منتظر گذراندن مراحل اداری برای صدور معافیت خود باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------