معاون ارتباطات استقلال: چرا درباره معافیت آن ملی‌پوش توضیح نمی‌دهند؟



معاون ارتباطات استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
محمد نوری‌فر؛ معاون ارتباطات استقلال می‌گوید چشممان به تلویزیون خشکید تا همچون یزدانی و مرادمند درباره نوع معافیت ملی‌پوش خوش اخلاق صحبت شود.

به گزارش ورزش سه، لیگ بیست و یکم، یکی از پرحاشیه‌ترین دوره از رقابت‌های لیگ برتر بوده است. در کورس بودن دو تیم استقلال و پرسپولیس و اینکه آنها مدعیان اصلی قهرمانی به‌شمار می‌آیند، سبب شده تا رقابت درون زمین سرخابی‌ها به بیرون از زمین نیز کشیده شود و طی هفته‌های گذشته شاهد انتشار بیانیه‌های پرتکراری از سوی هر دو تیم باشیم.

 

پس از دیدار استقلال و پرسپولیس در آخرین روزهای سال قبل، این حواشی به اوج خود رسید و یحیی گل محمدی و کادرفنی او اعتراض شدیدی به مسائل داوری داشتند. اتفاقی که روز گذشته فرهاد مجیدی به آن اشاره کرد و اینکه دو پنالتی تیم او در دربی برابر پرسپولیس گرفته نشده و این استقلال است که باید نسبت به داوری‌ها معترض باشد و نه سرخ‌پوشان پایتخت.

 

اخراج رافائل سیلوا در اواخر نیمه نخست مقابل پیکان، خشم فرهاد مجیدی را دوچندان کرد و او درباره ظلم‌هایی که به تیمش شده، نکاتی را به زبان آورد از جمله اینکه سازمان لیگ دو ساعت قبل از شروع بازی مانع از حضور ژستد و یامگا برابر گل گهر شده، پنالتی‌های استقلال برابر پرسپولیس اعلام نشده و اینکه همگان بسیج شده بودند تا یزدانی و مرادمند را عازم خدمت سربازی کنند.

 

روز گذشته نیز مصطفی لشگری، مسئول روابط عمومی پرسپولیس در توییتر خود با کنایه به اعتراض هواداران استقلال نسبت به اخراج سیلوا نوشت: «یا همیشه باید داور به نفع اونا سوت بزنه، یا کاری می‌کنن که صداوسیما مجبور بشه صدای ورزشگاه رو ببنده». اتفاقی که باعث شد با محمد نوری‌فر ،معاون ارتباطات و مدیررسانه‌ای استقلال درخصوص رویدادهای اخیر هم‌کلام شویم؛ گفت‌وگوی ورزش سه با وی را در زیر می‌خوانیم:

 

* تا قهرمان می‌شدند، هر اعتراضی را بهانه می‌دانستند
تدریس اخلاق از طرف مجموعه‌ای که با اعتراض‌های بی‌مورد و درگیری فیزیکی با داور مسابقه جریان بازی را بعد از گل خورده در دربی تغییر داد، واقعا خنده‌دار است. خنده‌دارتر البته تکرار طوطی‌وار اتهاماتی است که به خودشان وارد است اما به دیگران نسبت می‌دهند. تا وقتی قهرمان می‌شدند، هر اعتراضی را بهانه می‌دانستند و می‌گفتند قوی‌تر از بهانه‌هایتان باشید اما آیا امسال از مدعیان فنی و اخلاقی چیزی جز صحبت‌های حاشیه‌ای شنیده‌اید؟

 

* کسانی که ژست منتقد می‌گیرند، هوادار مخفی رقیب هستند
آنهایی که اعتراض منطقی استقلال را هم در آتش هوچیگری تیم رقیب می‌سوزانند و با عنوان‌هایی مثل بیانیه‌بازی، ژست منتقد می‌گیرند و ظالم و مظلوم را در یک ظرف قرار می‌دهند، قطعا هوادار مخفی تیم رقیب هستند.

 

* باشگاه به قضاوت مهدوی معترض است
باشگاه استقلال به نحوه قضاوت و رفتار داور بازی دیروز اعتراض دارد و اقدامات لازم را برای پیگیری‌های قانونی انجام داده است.

 

* قاضی گفت که چرا درباره جام‌های بیرون از زمین حرف زده‌ام
دفعه قبلی که به‌دلیل شکایت باشگاه پرسپولیس به کمیته اخلاق احضار شدم، قاضی محترم ایراد می‌گرفت که چرا گفتی بعضی از جام‌های تیم رقیب در بیرون از زمین به‌دست آمده اما می‌بینید که مدیرعامل تیم رقیب به مراتب ادعای تندتری را درباره رقم خوردن نتایج در بیرون از زمین عنوان کرده که باید ببینیم چه برخوردی با ایشان خواهد شد.

 

* وقتی خودشان حرف‌های چند سال را تکرار می‌کنند، پس یعنی چیزی بوده
هواداران استقلال و سایر تیم‌ها می‌توانستند تا صد سال دیگر به اعتراض‌هایشان ادامه بدهند و آنها در نقش قهرمان و برنده بگویند که از بهانه‌هایتان قوی‌تر باشید و این بازی ادامه داشته باشد ولی وقتی خودشان همین حرف‌ها را تکرار می‌کنند، پس احتمالا یعنی چیزی بوده که آنها خبر داشتند و فکر می‌کنند موفقیت دیگران هم به همان شکل قرار است به‌دست بیاید.

 

* سرپرست یکی از تیم‌ها به ادمین‌ها خط می‌دهد
در حال جمع‌آوری مستنداتی هستیم که نشان می‌دهد سرپرست یکی از تیم‌ها در یک گروه مجازی به لیدرهای مجازی خط و ربط می‌دهد که چطور علیه استقلال حاشیه بسازند.

 

*  بعد از بیست روز رأی اتفاقات دربی صادر نشده
در تاریخ دربی‌های پایتخت مسابقات پر حاشیه‌ای وجود داشته که نهایت تا سه، چهار روز بعد از بازی آرای انضباطی اعلام می‌شد اما امسال باگذشت بیست روز و حتی برگزاری مسابقات هفته بیست و چهارم هنوز تکلیف درگیری فیزیکی با داور دربی مشخص نشده است.

 

* آیا درباره نوع معافیت ملی‌پوش خوش اخلاق صحبت می‌کنند؟
چشم ما به تلویزیون خشک شده است که آیا یک روز ساعت ۸ صبح درباره نوع معافیت ملی‌پوش خوش‌اخلاق تیم رقیب توضیح خواهند داد یا خیر؟!

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------