عنایتی: بکش زیرش هم یک سبک است که پرسپولیس مقابل ما اجرا کرد/ مطهری: آقای عنایتی ۲۵ دقیقه وقت تلف کردید!



رضا عنایتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

رضا عنایتی در خصوص دیدار پرسپولیس و هوادار:

بکش زیرش هم یک سبک است که پرسپولیس مقابل ما اجرا کرد!


یک شخصی که دنبال فالوور می‌گشت می‌خواست خودنمایی کند

 

سوت های داور باعث اتلاف وقت در بازی با پرسپولیس شد

 

هیچ بی‌احترامی از طرف نیمکت دو تیم نبود

 

مطهری: آقای عنایتی ۲۵ دقیقه وقت تلف کردید!

مربی پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر به محرومیت یحیی گل‌محمدی و صحبت های سرمربی تیم هوادار واکنش نشان داد.

 

ساعتی پس از اعلام حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت شش جلسه ای یحیی گل‌محمدی از همراهی پرسپولیس در بازی های لیگ برتر، حمید مطهری در گفت‌وگویی با محمدحسین میثاقی در واکنش به این رای گفت: من همین الان حکم را می‌شنوم. همیشه برای کمیته انضباطی احترام قائل بودیم و هستیم ولی فکر می‌کنم خیلی مواقع همین اتفاقات افتاده اما هیچ واکنشی از سوی کمیته انضباطی ندیدیم. امیدوارم که همیشه عدالت رعایت شود.

 

مطهری در واکنش به اظهارات رضا عنایتی و دلخوری او از صحبت های پرسپولیسی ها و ادعای آنها در خصوص وقت‌کشی تیم هوادار عنوان کرد: اینکه می‌گویند وقت کشی نکرده‌اند عیان است و من اصلا صحبتی در این مورد ندارم و بیننده ها می‌توانند درباره آن قضاوت کنند و ببينند اما من راجع به سبک فوتبال صحبت کردم؛ متاسفانه ایشان متوجه توضیحاتی که من می‌دهم نمی‌شوند یا بد متوجه می‌شوند یا بد به ایشان می‌رسانند. من گفته‌ام هر تیمی سبک خودش را دارد و برای ما قابل احترام است. اینطور نبوده که بخواهیم به سبک تیمی بی احترامی کنیم و کنفرانس من هم موجود است و کاملا واضح است. گفتم سبکی است که اینها انتخاب کرده‌اند و ما به آن احترام می‌گذاریم.

 

او افزود: ما باید شرایطی را ایجاد می‌کردیم که بتوانیم به‌ این تیم گل بزنیم. متاسفانه ایشان بیشتر از اینکه به دنبال متن دنبال داستان باشند، دنبال حاشیه هستند‌. نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستند؛ وقت تلف کرده‌اند و نمی‌دانم الان چه می‌گویند. اما در نهایت باز هم من در کنفرانس گفتم که ما به هر سبکی احترام می‌گذاریم.

 

مربی پرسپولیس درباره دو تساوی اخیر این تیم برابر استقلال و هوادار گفت: ما دو بازی با استقلال و هوادار مساوی کردیم. درست است که در نیمه دوم بازی با هوادار باید منطقی تر و بهتر بازی می‌کردیم اما سبک تیم آقای عنایتی مدلی است که تیم های مقابل را عصبی می‌کند؛ منتها این اتفاق نباید برای بازیکنان تیم بزرگی مثل پرسپولیس رخ بدهد که عجولانه و یک جاهایی بدون تمرکز بازی کنند. این دلایل باعث شد که ما مساوی کنیم؛ مشکلی نیست و ما کارمان را می‌کنیم و قوی وارد بازی های باقی مانده می‌شویم و به قهرمانی هم امیدواریم هستیم.

 

وی در واکنش به صحبت های مجری برنامه فوتبال برتر درباره بازی های باقی مانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر گفت: همه بازی های لیگ سخت و دشوار است و اینطور نیست که شما بتوانید روی کاغذ خودتان را از پیش برنده بدانید و بگویید با تیم های ته جدولی یا بالای جدولی بازی دارید. بازی های لیگ فوق‌العاده سخت هستند و تیمی می‌تواند در این شش بازی آخر سربلند بیرون بیاید که تمرکزش را حفظ کند و بتواند روی مسائل فنی و تاکتیکی تمرکز بگذارد و کارش را جلو ببرد.

 

مطهری سپس در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت حضور تماشاگران برای بازی جام حذفی پرسپولیس بیان کرد: من هیچ اطلاعی ندارم؛ در بازی با هوادار هم دیدید که ما تماشاگر نداشتیم. فوتبال با هوادارانش قشنگ است و حضور هواداران انرژی مثبت و خوبی به تیم ها می‌دهد. باید شرایط طوری باشد که عدالت برقرار شود و تمام تیم های لیگ بتوانند از تماشاگران استفاده کنند.

 

او در ادامه در مورد آخرین وضعیت حامد لک توضیح داد: بعد از اتفاقاتی که افتاد، کادرفنی تشخیص داد که ایشان به تنهایی تمرین کنند و هر زمانی هم که کادرفنی و آقای گل‌محمدی صلاح بدانند به تیم اضافه می‌شوند.

 

مطهری در پایان بار دیگر تاکید کرد: در خصوص اینکه آقای عنایتی گفته‌اند وقت تلف نکرده‌اند، باید بگویم فقط در‌ نیمه اول بازی ۱۲ دقیقه وقت تلف شده داشته است. روی هر ضربه ایستگاهی داور هم دو دقیقه صحبت می‌کردند. در نیمه دوم ۱۳ دقیقه وقت تلف شد اما آقای عنایتی می‌گویند ما وقت تلف نکردیم. ما که در کنفرانس هم چیزی نگفتیم؛ فقط گفتیم سبک تیم هوادار اینطور است و ما هم احترام می‌گذاریم. زشت است و وقتی آمار هم هست نباید اینطور صحبت کنند.

 

ورزش سه

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------