ژاوی: خوب نبودیم اما نتیجه نسبتا مناسبی گرفتیم



ژاوی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: در دیداری که بازی خوب خود را ارائه نکردیم با نتیجه نسبتا مناسبی به اسپانیا باز می‌گردیم. فرانکفورت تیم قدرتمندی است و این مهم را در مراحل قبلی لیگ اروپا ثابت کرد.

به گزارش ایرنا، «ژاوی» پس از تساوی یک بر یک و خارج از خانه تیمش مقابل فرانکفورت آلمان در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، اظهار داشت: آنگونه که انتظار داشتیم بازی نکردیم اما در هر صورت با نتیجه مناسبی به اسپانیا باز می‌گردیم.

 

وی افزود: هواداران میزبان جو عجیبی را در ورزشگاه ایجاد کرده بودند و در بازی برگشت نوبت تماشاگران بارسلونا است که در نیوکمپ شرایط را به سود ما کنند. در فاز تهاجمی خوب نبودیم. می دانستیم فرانکفورت تیم قدرتمندی است چراکه آنها در مرحله قبلی رئال بتیس را حذف کرده‌ بودند.

 

سرمربی بارسلونا در خصوص مصدومیت عثمان دمبله و پیکه، عنوان کرد: دمبله مشکل خاصی ندارد و در خصوص شرایط این مهاجم با پزشک تیم صحبت خواهم کرد. در خصوص پیکه هم امیدوارم غیبتش طولانی نباشد.

 

ژاوی بیان کرد: عادت ندارم از عملکرد بازیکن خاصی انتقاد کنم. گاوی و ترائوره هم بازی خوبی ارائه دادند. دمبله و دی یونگ با توجه به فشردگی بازی‌ها نیاز به استراحت داشتند و به همین دلیل آنها را نیمه دوم به میدان آوردم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------