بازی پرسپولیس ۲۱ فروردین و فینال جام حذفی ۷ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود



مسئول رقابت‌های جام حذفی فوتبال گفت: بازی پرسپولیس با آلومینیوم ۲۱ فروردین خواهد بود ضمن آنکه زمان برگزاری فینال این دوره از رقابت‌ها نیز هفتم اردیبهشت‌ماه اعلام شده است.

به گزارش ایرنا، امیرحسین روشنک در خصوص مسابقات جام حذفی اظهار داشت: با توجه به نتایج فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان و بازگشت آنها، باید لیگ را ادامه دهیم و در صدد هستیم تا ۷ اردیبهشت بازی فینال را برگزار کنیم و بعد از آن هم تا اوایل خرداد ماه فصل فوتبالی ایران را به پایان ببریم.

 

وی ادامه داد: به نفع همه تیم‌هاست که لیگ و جام حذفی را هر چه زودتر به پایان ببریم. لیگ بعدی ما در نیم فصل به جام جهانی می خورد و باید لیگ بعدی را نیز به موقع شروع کنیم یعنی اوایل مردادماه.

 

مسوول مسابقات جام حذفی ادامه داد: در مورد نیمه نهایی جام حذفی باید بگویم اگر بتوانیم بازی استقلال و پرسپولیس را در زمان‌های اعلام شده برگزار کنیم این احتمال وجود دارد ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه بازی‌های نیمه نهایی را برگزار کنیم تا چهره دو تیم راه یافته به فینال مشخص شود.

 

روشنک تصریح کرد: برای فینال جام حذفی چند استادیوم مدنظر است اما هنوز انتخابی صورت نگرفته و این موضوع در هیات رئیسه سازمان لیگ تصمیم گیری خواهد شد. البته با توجه به تیم‌هایی که صعود کرده‌اند ورزشگاه آزادی و یادگار امام تبریز شانس بیشتری دارند.

 

 وی در مورد لغو بازی پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان تهران و اعلام شاخص.های آلودگی هوا و بر اساس تصمیم ستاد بحران استانداری تهران، بازی این تیم برابر آلومینوم که قرار بود فردا برگزار شود، لغو شد و بازی مطابق آئین‌نامه با ۲۴ ساعت تاخیر روز یکشنبه در همان ساعت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. بازی استقلال فعلا در همان ساعت خود است و تا این لحظه در دو شب پیاپی شاهد برگزاری این بازی‌ها هستیم.

 

روشنک افزود: پیش بینی‌ها حکایت از آن دارد که از فردا بعدازظهر شرایط بهتر می‌شود و می‌توانیم در فضایی مناسب بازی‌ها را برگزار کنیم و اگر شرایط مهیا نباشد بازهم شاهد تغییرات خواهیم بود و ۳۰ درصد از هواداران می‌توانند در استادیوم حضور یابند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------