الهامی: مقصر کمبود زمین تمرین برای تیم مجیدی باشگاه های دیگر نیستند/ مجیدی: تیم های الهامی سخت می بازند



ساکت الهامی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران حریف فردای تیمش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را بهترین تیم حال حاضر فوتبال ایران دانست.

به گزارش تسنیم، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: صادقانه باید بگویم که اصلاً دوست نداشتم در این شرایط به استقلال بخوریم. این سومین باری است که در این فصل با استقلال بازی می‌کنیم. تیمی که در حال حاضر با صداقت می‌گویم که بهترین تیم حال حاضر ایران است. تیمی که 26 هفته نباخته است، هیچ بهانه‌ای برای خوب نبودنش نیست. مجیدی و آجورلو یک تیم خوب ساختند.

 

وی در ادامه افزود: قطعاً فردا بازی سختی خواهیم داشت. خوشحالی من این است که طرفداران دو تیم دوست‌داشتنی استقلال و نساجی زینت‌بخش بازی خواهند بود. قول می‌دهم که بازی تاکتیکی و بسیار زیبایی خواهد شد. استقلال نشان داده که با خساست به حریفانش موقعیت می‌دهد. ما هم تیم خوبی هستیم و با کمال احترام مجبور هستیم که یک تیم برنده باشد و خوشحال می‌شوم که تیم پیروز نساجی باشد. جام حذفی با لیگ کاملاً فرق می‌کند و این را هم می‌دانیم که در این فصل بردن استقلال واقعاً سخت است.

 

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه تیمش در لیگ به حقش نرسیده است و برنامه‌اش در جام حذفی چیست، تصریح کرد: تیم ما در لیگ به حقش رسیده است. سال قبل تا روز آخر برای سقوط نکردن تلاش می‌کردیم الان هم شش هفته باقی مانده است و برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر کار می‌کنیم. امسال بهترین نتیجه را می‌توانیم برای نساجی بگیریم. شرایطی که برای بازی‌های امسال ما پیش آمد شاید برای هیچ تیمی به وجود نیامده باشد. ما در همه بازی‌ها میهمان هستیم و فشار بازی‌ها بالا بود که ما را عقب انداخت. درباره جام حذفی باید بگویم که جام حذفی جامی است که یا همه چیز هست یا هیچ چیز نیست. نایب قهرمانی هم معنی ندارد و تیم‌ها زودتر و دیرتر حذف می‌شوند و فقط قهرمانی ارزشمند است. بازی فردا هم مسابقه‌ای است که اگر تیم ما از این مسیر عبور کند مسیرش یک مقدار هموارتر می‌شود.

 

خبرنگاری با یادآوری اینکه نساجی در لیگ امسال در دو دیدار رفت و برگشت مقابل استقلال دو امتیاز کسب کرده است، رویکرد این تیم در بازی فردا را از الهامی جویا شد که وی خاطرنشان کرد: در بازی فردا باید گل بزنیم و برنده باشیم. قطعاً برای دو تیم این بازی متفاوت است و حساسیت بیشتری دارد. دیشب کمتر کسی فکر می‌کرد مس رفسنجان به خلیج فارس ببازد و حذف شود. در جام حذفی هیچ تیمی حق اشتباه ندارد، چون جای جبران نیست. در لیگ اگر چهار اشتباه هم داشته باشید، جای جبران است، ولی در جام حذفی اینگونه نیست.

 

وی در واکنش به این موضوع که خیلی‌ از کارشناسان عقیده دارند محرومیت گل‌محمدی خیلی کمتر از محرومیت او در فصول گذشته (دیدار استقلال - تراکتور در فینال جام حذفی) بوده است، تصریح کرد: اتفاقات آن بازی فقط برای همان بازی بود و تمام شد. استقلال الان یک تیم کامل بوده و فرق کرده است نسبت به گذشته و تیم ما هم تراکتور نیست و نساجی است. درباره محرومیت‌ها هم درست نیست که من صحبت کنم و اگر شرایط فراهم شد در یک فرصت مناسب صحبت خواهم کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره غیبت اکبر صادقی و مسعود شجاعی در بازی فردا عنوان کرد: ما نساجی هستیم. از اول فصل هم با همین‌ بازیکنان بازی کردیم و از روز اولی که به نساجی آمدم به دنبال برگزاری فوتبال قابل احترام بودیم. بازی فردا هم مستثنی نیست هر کدام از بچه‌ها که باشند فرقی نمی‌کند،  قطعاً اکبر و مسعود هستند، اما بازی کردن‌شان دست ما نیست.

 

الهامی درباره تمرین نساجی در تهران و مشکل زمین تمرین‌شان خاطرنشان کرد: برای زمین تمرین مشکل نداریم. جا دارد از آقای سیف‌الله‌پور (مدیرعامل باشگاه نساجی) تشکر کنم. درست است که روزهای سخت را گذراندیم، ولی به نظرم یکی از بهترین زمین‌های تمرین را ما داریم و جا دارد از مهندس حدادیان (مالک باشگاه نساجی) هم تشکر کنم که یکی از بهترین زمین‌های تمرین کشور دست ماست.

 

وی در واکنش به صحبت مجیدی مبنی بر اینکه زمین تمرین در تهران کم است و برخی تیم‌های شهرستانی هم در تهران تمرین می‌کنند، گفت: ما زمین اختصاصی خودمان را داریم و جای کسی را غصب نکردیم. ما زمین مرحوم ناصر حجازی، آرارات و انقلاب را که نگرفتیم. ما یک زمین را داشتیم و خودمان هم آن را درست کردیم. هر تیمی را ببینید، غیر از زمین تمرین اصلی‌اش  یک کمپ دیگر هم دارد. من فکر می‌کنم مشکل از جای دیگر است و ربطی هم به خود مجیدی ندارد. شما وقتی سه زمین دارید و الان یکی از آنها آماده نیست گناه من مربی و تیم نساجی چیست؟! موضوع دیگر هم این است که استقلال چه زمانی در کارگران تمرین کرده است که این دفعه دومش باشد؟! استقلال سه زمین تمرین خوب دارد و حتی ورزشگاه امام رضا (ع) را هم دارند. حق مجیدی است که زمین تمرین خوب داشته باشد، ولی ما مقصر نیستیم و اگر مشکلی هم باشد مقصر خود مجموعه استقلال است.

 

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این پرسش که تیم‌هایی مثل نساجی، گل‌گهر، صنعت نفت و ... که زمان‌هایی در تهران تمرین می‌کنند، بهتر نیست در جایی تمرین کنند که هواداران‌شان هم حضور داشته باشند، تصریح کرد: این را هم باید در نظر بگیرید که ما زمین مسابقه در شهرمان نداریم، دیگر زمین تمرین از کجا بیاوریم؟ جا دارد از استاندار و فرماندار تشکر کنم که سنگ تمام گذاشتند. همانطور که از قبلی‌ها ایراد می‌گرفتیم از نفرات جدید باید تشکر کنیم. در شهرستان تیمی نیست که بازی کنیم. اینجا می‌توانیم با استقلال،  پیکان یا صنعت نفت بازی کنیم. بحث هواداران را خود تیم‌ها باید جوابگو باشند. من درباره نساجی می‌گویم که هزینه‌ای که در تهران انجام می‌دهیم به مراتب سنگین‌تر از شهرستان است، ولی مالک باشگاه امکانات سخت‌افزاری خوبی فراهم کرده است. این برای استقلال که یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیاست که سه زمین تمرین دارد، بد است که  بگوید چرا تیم‌های دیگر گرفته‌اند. این موضوع برمی‌گردد به بحث پشتیبانی و ساختارسازی و به مدیرعامل باشگاه ربطی ندارد، چون آجورلو در پاس هم بود شرایط خوبی برای تیمش فراهم کرده بود و مقصر مشکلات زمین تمرین استقلال مجموعه خودشان است و ربطی به شهر خودرو و نساجی و ... ندارد.

 

***

 

مجیدی: تیم های الهامی سخت می بازند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، این تیم در دیدار فردا مقابل نساجی با تمام قوا در میدان حاضر می‌شود و برای پیروزی تلاش خواهد کرد.

 

فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: در ابتدا درگذشت بیت‌الله خندان خبرنگار قدیمی را تسلیت می‌گویم. از سال 76 که به استقلال آمدم، ایشان را می‌شناختم که یک خبرنگار تمام استقلالی بود. به خاطر دارم سال 1376 که مرحوم حجازی سرمربی استقلال بود در آبادان دقیقه 90 گل زدم. آقای خندان در فرودگاه به پشتم زد و گفت دمت گرم مجیدی! این کلمه‌اش 20 سال با من همراه بود و هر زمان این را می‌گفت من را به خاطرات جوانی‌ام در استقلال می‌برد. او خبرنگار تمام استقلالی بود که همیشه با دلش قلم زد و صلاح تیم را می‌خواست. آقای خندان، دمت گرم و روحت شاد.

 

وی در مورد بازی استقلال برابر نساجی تصریح کرد: اگر بحث فنی را کنار بگذاریم، قائمشهر شهر پدری من است و علاقه خاصی به تیم نساجی دارم. به خاطر دارم یکی از بازی‌های نساجی را به همراه پسرعمویم و پدرم دیدم، دیداری که اسطوره نساجی یعنی نادر دست‌نشان سرمربی‌اش بود و خاطرات خوبی از این تیم دارم. خوشحالم نساجی تیمی شده که در لیگ برتر نتایج خوبی گرفته است. اگر مسئولان کمی به تیم نساجی توجه کنند تا این تیم بازی‌های خانگی‌اش را مقابل هواداران پرشور خود برگزار کند، خیلی بهتر از این نتیجه می‌گیرد. نساجی را این فصل تیم خوبی دیدم. کلاً تیم‌های ساکت الهامی سخت می‌بازند. اگر بازی رفت را فاکتور بگیریم در دیدار برگشت موقعیت‌های زیادی داشتیم، در عین حال هم می‌توانستیم بازنده باشیم. برای اینکه پیروز بازی فردا شویم باید با حداقل اشتباه بازی کنیم. در جام حذفی جایی برای اشتباه نیست و اگر اشتباه کنیم زمانی برای جبران نخواهیم داشت.

 

مجیدی در پاسخ به این سؤال که آیا صحت دارد فردا به یکسری بازیکنان ذخیره و جوان فرصت بازی خواهد داد، گفت: خیر، به هیچ عنوان. بازی فردا بسیار مهم است و با تمام قوا بازی خواهیم کرد. ما دنبال پیروزی هستیم و صعود به نیمه نهایی هستیم.

 

سرمربی تیم استقلال در مورد بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها یادآور شد: دوست دارم استادیوم پر شود، ولی اینکه چه تعداد تماشاگر بیاید، در حیطه کاری من نیست و مسئولان باید پاسخ بدهند.

 

«بازی در لیگ با نساجی چقدر با جام حذفی متفاوت است؟»، وی در پاسخ به این پرسش گفت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. این بازی مساوی ندارد و هر دو تیم محتاط بازی خواهند کرد. با شناختی که از نساجی دارم فکر کنم بازی فردای‌مان با این تیم پرگل شود.

 

مجیدی درباره اینکه زمین تمرینات تیمش به مجموعه انقلاب انتقال داده شده است، خاطرنشان کرد: فکر کنم تا پایان فصل در مجموعه انقلاب تمرین کنیم. از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم که این شرایط را فراهم کردند. بازیکنان از تمرین در مجموعه انقلاب راضی بودند و تا پایان فصل در این زمین تمرین خواهیم کرد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که تیمش چقدر پتانسیل قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر را دارد، گفت: در کنفرانس‌های قبلی گفتم از نظر من، بازیکنان استقلال شایسته‌ترین برای قهرمانی هستند. مهمترین فاکتور تیم من همدلی است و فرقی نمی‌کند چه بازیکنی بازی کند. به نیمکت من نگاه کنید هر بازیکنی وارد زمین می‌شود با جان و دل بازی می‌کند. این نکته (همدلی) را روی بازیکنان کار کرده بودم. ما شرایط قهرمانی را داریم، ولی برای رسیدن به آن کار سختی خواهیم داشت. در جلسه روز گذشته به بازیکنان گفتم پرسپولیس سخت‌ترین رقیب ما برای قهرمانی در لیگ برتر است. در جام حذفی نیز تمام تمرکزمان را می‌گذاریم که نتیجه خوبی بگیریم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد آرای کمیته انضباطی درباره اتفاقات دربی 98 و همچنین بازی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: به رأی کمیته انضباطی احترام می‌گذارم. نمی‌دانم کدام صحنه را لحاظ کردند، ولی به این رأی (بازی با گل‌گهر) احترام می‌گذارم.

 

مجیدی در واکنش به اینکه محمدحسین مرادمند در صفحه شخصی‌اش بازگشت به استقلال را تکذیب کرده است، گفت: در مورد این مسئله هر نکته‌ای باشد از طریق سایت باشگاه اطلاع‌رسانی می‌شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------