محکومیت ۸۶ هزار دلاری پرسپولیس در پرونده «استوکس»



استوکس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
حکم نهایی پرونده شکایت «آنتونی استوکس» از پرسپولیس به محکومیت ۸۶ هزار دلاری باشگاه ایرانی منتهی شد.

به گزارش مهر، آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی در بهمن ماه ۱۳۹۸ بود که به پرسپولیس پیوست اما حدود یک ماه بعد این تیم را رها کرد و حتی به فیفا برای گرفتن غرامت شکایت کرد!

 

این اتفاقات در زمان مدیریت محمدحسن انصاریفرد در پرسپولیس رخ داد. انصاریفرد در آن مقطع زمانی در واکنش به انتقادها نسبت به رفتار استوکس گفته بود: «خدا را شکر قرارداد سفت و سختی با این بازیکن بسته‌ایم و در آن همه چیزها پیش‌بینی شده است. با توجه به جرایمی که در نظر گرفته‌ایم او به ما بدهکار خواهد شد. البته امیدواریم بهانه را کنار بگذارد و به ایران بازگردد. او می‌گوید در ایران کرونا آمده… ببینید الان بازیکنان و مربیان خارجی زیادی در ایران هستند و این بهانه خوبی نیست.»

 

فیفا پرسپولیس را به پرداخت غرامت به استوکس محکوم کرد و باشگاه ایرانی برای تجدیدنظر در رای، به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کرد.

 

در نهایت دادگاه CAS هم پرسپولیس را به پرداخت مطالبات استوکس محکوم کرد. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران این خبر را اعلام کرد و گفت که بر اساس رای CAS، این باشگاه باید مبلغ ۸۶ هزار و ۸۰۰ دلار به استوکس بدهد و چند روز فرصت برای این پرداختی در نظر گرفته شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------