رسمی؛ اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد شد



اریک تن‌هاخ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
اریک تن هاخ رسما با قراردادی سه‌ساله، به‌عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد معرفی شد.

به گزارش ورزش سه، در اوایل فصل و بعد از قطع همکاری با اوله گونار سولسشر بود که مدیران باشگاه منچستریونایتد با رالف رانگنیک آلمانی و باتجربه به‌عنوان گزینه موقت و تا پایان فصل به توافق دست یافتند. از همان مقطع اخبار و شایعات زیادی در مورد سرمربی بعدی این باشگاه پرهوادار منتشر شد و امروز در نهایت مشخص شد که اریک تن هاخ مربی فصل بعد شیاطین سرخ خواهد بود. او امروز با عقد قراردادی سه‌ساله رسما هدایت منچستریونایتد را از ابتدای فصل بعد بر عهده خواهد گرفت. از قرارداد تن هاخ با آژاکس یک سال دیگر باقی‌مانده بود و برخلاف آنچه در ابتدا گفته می‌شد، منچستریونایتد برای به‌خدمت گرفتن این مربی هلندی، بند فسخ او با آژاکس را فعال نکرد و دو باشگاه برای انتقال این مربی موفق بر سر رقمی که اعلام نشد، به توافق رسیدند.


‌جان مرتو، مدیر بخش فوتبال باشگاه منچستریونایتد در خصوص امضای قرارداد با اریک تن هاخ گفت: «اریک طی چهار سال گذشته در آژاکس خودش را به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین و موفق‌ترین سرمربیان فوتبال اروپا مطرح کرد. تیم او فوتبالی تهاجمی و جذاب ارائه می‌کند و به پرورش جوانان پایبند است. در مکالمات‌مان با تن هاخ که در نهایت به همکاری منجر شد، ما عمیقا تحت تاثیر بینش بلندمدت او برای بازگرداندن منچستریونایتد به بالاترین سطح رقابت قرار گرفتیم. او عزم و اراده لازم برای هدایت تیم جهت رسیدن به این هدف را دارد. برای اریک، بهترین‌ها را آرزومندیم چون او در جهت موفق شدن با آژاکس تا پایان فصل متمرکز است و در تابستان به او در منچستریونایتد خوش‌آمد می‌گوییم.»

 

تن‌هاخ در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: انتخاب شدن به‌عنوان سرمربی منچستریونایتد افتخار بزرگی است. من بی‌صبرانه در انتظار چالش پیش رو هستم. من از تاریخچه این باشگاه و شور و اشتیاق هواداران آگاه هستم و بسیار مصمم هستم تا تیمی بسازم که بتواند به موفقیتی که آنها شایستگی‌اش را دارند، برسد.


وی افزود: جدایی از آژاکس بعد از این سال‌های فوق‌العاده دشوار بود و می‌توانم به هواداران‌مان قول بدهم که پیش از رفتن به منچستریونایتد، با تعهد کامل این فصل را با موفقیت به پایان خواهیم رساند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------