آقای رئیسی؛ بازگشت فردوسی پور به تلویزیون رفع حصر نیست که مصوبه شورای عالی امنیت ملی را بخواهد!



عادل فردوسی پور،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
برگرداندن عادل فردوسی پور به تلويزيون كه مردم حال خوبی با او دارند و باعث می شود براي دقايقی كوتاه به معيشت و هزينه‌های كمرشكن اقتصادی خانواده‌ها فكر نكنند‌.

محمود اکبری کیا، فعال رسانه ای در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت:

 

با آغاز به‌كار دولت سيزدهم سرمایه اجتماعی مورد توجه دولت قرار گرفت و به يكی از كليد واژه‌های برخی از سخنرانی های رييس‌جمهور تبديل شد. سرمايه اجتماعی بيشتر جنبه فردی دارد كه فرد موردنظر می تواند با استفاده از ظرفيت خود موجب تقويت همكاری های اجتماعی شود. خوشبختانه تعداد زيادی از اين افراد در ايران وجود دارند كه دارای محبوبيت و مقبوليت در بين افكار عمومی هستند اما متاسفانه دولت‌ها و سيستم سياستگذاری آنها را روز به روز محدود و در نهايت تحريم كردند تا از مردم فاصله بگيرند و بيش از اين محبوبيت و مقبوليت‌شان افزايش پيدا نكند. 

 

يكی از نمونه‌های بارز اين دست از افراد عادل فردوسی پور، استاد، مجری و كارشناس باسواد رسانه و فوتبال است كه در اين سال‌ها چيزي جز عملكرد حرفه‌ای و تخصصی از او در قاب تلويزيون نديده‌ايم اما ناباورانه از شبكه سه و قاب تلويزيون حذف شد. 

 

اگر دولت سيزدهم و رييس‌جمهور محترم تصميم بر افزايش سرمايه اجتماعي دارد بهتر است ابتدا از وقوع اتفاقات مشابه جلوگيري كند و  بعد نسبت به بازگشت اين افراد به ويژه فردوسي‌پور كه مي‌تواند تاثيرات مثبتي بر فضاي ورزشي و جامعه داشته باشد، تلاش و رايزني كند. 

 

برگرداندن عادل فردوسی پور به تلويزيون كه مردم حال خوبی با او دارند و باعث می شود براي دقايقی كوتاه به معيشت و هزينه‌های كمرشكن اقتصادی خانواده‌ها فكر نكنند، رفع حصر نيست كه مصوبه شورای عالی امنيت ملی و... بخواهد!  

 

هر چند به نظر می رسد آقای رييسی نيز در سرنوشتی كه عادل فردوسی پور و افرادي با سرنوشت مشابه دچار آن شدند نقش داشته و مقصر است. بالاخره ايشان رييس قوه قضاييه و رييس شوراي نظارت بر صداوسيما بودند و می توانستند از جايگاه حقوقي خود استفاده كند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------