نویدکیا: به مسابقات برگشتیم و هنوز شانس صعود داریم/ نکونام: خوشحالیم که صعود کردیم



نویدکیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران با ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان تأکید کرد، تیمش همچنان شانس صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

به گزارش تسنیم، محرم نویدکیا پس از برتری 2 بر یک سپاهان ایران مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: نیمه اول بازی متعادل بود، چون تیم حریف آخرین شانس صعودش بود و‌ سعی می‌کرد بازی را کنترل کند. در نیمه دوم و در 20 دقیقه اول پاختاکور موقعیت‌های خوبی داشت. در همین مدت ما عجولانه کار می‌کردیم و موقعیت‌های خوبی به پاختاکور دادیم، ولی بعد از آن سعی کردیم تغییراتی بدهیم و شانس‌مان را دوباره امتحان کنیم. شانس‌های خوبی برای خودمان ایجاد کردیم و توانستیم ‌به مسابقات برگردیم و هنوز شانس صعود داریم. این می‌تواند برای هفته آخر خیلی امیدوارکننده باشد.

 

وی در ادامه افزود: در آنالیزها می‌دانستیم که دفاع‌های راست و‌ چپ آنها سعی می‌کنند در حمله شرکت کنند و برای همین ریسک بزرگی کردیم. واقعیت فوتبال این است که ممکن بود این بازی را با شکست پشت سر بگذاریم، ولی ریسک کردیم و تا آخرین لحظه امیدوار بودیم ریسک‌مان جواب بدهد که این اتفاق هم رخ داد. این طبیعت فوتبال است و وقتی تیم پیروز‌ می‌شود من بهترین مربی می‌شوم، ولی می‌خواهم ‌برای این فوتبال خوب به پاختاکور تبریک بگویم. آنها می‌توانستند برنده این بازی شوند.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی آخر تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: همیشه در فوتبال یاد گرفتم آرزو نکنم ‌تیمی‌ ببازد و یا ‌ببرد، من فقط می‌توانم اجازه دهم آن بازی (دیدار التعاون عربستان - الدحیل قطر) تمام شود و تیم خودم را ‌سازماندهی کنم. هر اتفاقی در آن بازی رخ بدهد بهترین اتفاق برای ماست و باید با همه وجود خودمان‌ را برای بازی آخر آماده کنیم.

 

***

 

نکونام: خوشحالیم که صعود کردیم ولی هنوز کارمان تمام نشده است

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران تأکید کرد، با وجود صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هنوز کار او و شاگردانش تمام نشده است.

 

جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل الغرافه اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم، چون این آخرین شانس الغرافه بود. از روز اول گفتیم گروه سختی داریم و تیم‌ها به‌هم نزدیک هستند. خوشحالیم که صعود کردیم، ولی هنوز کارمان تمام نشده است. بازی آخر هنوز مانده است، ولی امشب بازی سختی را پشت سر گذاشتیم.

 

وی با بیان اینکه «الغرافه با تمام قوا مقابل ما ظاهر شده بود.»، افزود: در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم، ولی از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. در نیمه دوم هم روی ضدحملات می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم، ولی باز هم استفاده نکردیم و روی اشتباه دو موقعیت صد درصد به حریف دادیم. این برای من ناراحت‌کننده است و از دو سه بازیکنم گله‌مند هستم. آنها باید بدانند اینجا لیگ قهرمانان آسیاست و همه باید بهترین عملکردشان را داشته باشند.

 

سرمربی تیم فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: به تیمم بابت این نتیجه تبریک می‌گویم. به بازیکنانم که در این هوای گرم و شرجی به سختی تلاش کردند هم خسته نباشید می‌گویم. می‌خواهم به‌عنوان کسی که سال‌هاست در آسیا بازی کرده‌، نکته‌ای را بگویم. امیدوارم دیگر این شرایط پیش نیاید، چون ما با این وضعیت بازیکنان را می‌کُشیم. سه روز یک بار بازی کردن در این گرما و رطوبت خیلی عجیب است. در حالی که همه جای دنیا بازی‌ها با حضور تماشاگر و به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود، مسابقات ما به صورت متمرکز در کشوری انجام می‌شود که گرم و مرطوب است. بازی سه روز یک بار در این هوا برای بازیکنان کُشنده است. امیدوارم این اتفاق سال دیگر رخ ندهد. خدا را شکر کرونا هم رفته است و همه کشورها می‌توانند میزبانی کنند.

 

نکونام همچنین تصریح کرد: ما گل را زدیم، ولی طبق برنامه‌ای که پیش می‌رفت و شکل بازی الغرافه، می‌دانستیم حریف به دنبال استفاده از اشتباهات ماست. می‌توانستیم در نیمه اول گل دوم را بزنیم، ولی استفاده نکردیم. وقتی تیمی چیزی برای از دست دادن ندارد هرچه به دقایق آخر بازی می‌رسید دفاع سخت‌تر می‌شود. اگر در ضدحملات بیشتر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. در یکی دو صحنه شانس آوردیم، ولی ما از ابتدا برای بیرون کشیدن حریف از لاک دفاعی برنامه داشتیم و فکر می‌کنم عدم تمرکز باعث شد تا به گل‌های بعدی نرسیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------