توافق نهایی مدافع چلسی با رئال مادرید/ توضیح موراتا درباره عدم انتقال به بارسلونا



نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
اسکای اسپورت از توافق نهایی مدافع آلمانی چلسی با رئال مادرید خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای اسپورت، قرارداد آنتونی رودیگر مدافع باتجربه چلسی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. این مدافع آلمانی مشتریان زیادی دارد اما به نظر می‌رسد که حضورش در رئال مادرید تا حدود زیادی قطعی شده است.

 

طبق اعلام اسکای اسپورت آلمان رودیگر با مدیران رئال مادرید به توافق نهایی دست پیدا کرده است و فصل بعد را در اسپانیا و با پیراهن کهکشانی‌ها به میدان خواهد رفت.

 

رئال مادرید با وجود تغییرات اساسی در خط دفاعی باز هم به دنبال جذب مدافع است.

 

***

 

توضیح موراتا درباره عدم انتقال به بارسلونا

آلوارو موراتا گزینه اصلی ژاوی برای تقویت خط حمله آبی‌-اناری‌ها در زمستان بود اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت و موراتا در یوونتوس ماندنی شد.

 

نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

این مهاجم باتجربه اسپانیایی درباره دلیل عدم انتقالش به آبی‌-اناری‌ها گفت: من مثل همیشه پیشنهادهایی داشتم که یکی از آنها بارسلونا بود. با سرمربی تیم صحبت کردم اما او من را متقاعد به ماندن کرد. من مهاجمی هستم که برای گل‌زدن به فضا نیاز دارم. این گونه نیست که توانایی جسمی بالایی و با مدافعان درگیری داشته باشم. من برای گل‌زدن به فضا نیاز دارم. سرمربی تیم به من گفت که مهاجم دیگری را جذب خواهند کرد و من نقش مهاجم کاذب را خواهم داشت. این سخنان باعث شد تا من در یوونتوس باقی بمانم.

 

او درباره احتمال جدایی از یوونتوس در تابستان گفت: خوشبختانه همسرم هر تصمیمی که بگیرم در کنارم خواهد بود و این باعث می‌شود تا کار راحتی پیش رو داشته باشم. من با خانواده‌ای که دارم می‌توانم هر جایی که دوست داشته باشم بروم. فعلا زود است که درباره تیم بعدی و تصمیمی که قرار است بگیرم صحبت کنم.

 

***

 

دورتموند جایگزین هالند را پیدا کرد

به نظر می‌رسد که جدایی ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند قطعی شده است. هالند با آن که دو سال دیگر با دورتموند قرارداد دارد اما ظاهرا منچسترسیتی با پرداخت رقم فسخ قرارداد این بازیکن نروژی او را در تابستان جذب خواهد کرد.

 

نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

دورتموند که تخصص زیادی در جذب استعدادهای جوان و باکیفیت دارد خیلی زود جایگزین هالند را پیدا کرد. طبق اعلام شبکه اسکای اسپورت آلمان دورتموند با کریم ادیمی مهاجم جوان رد بول سالزبورگ اتریش به توافق نهایی دست پیدا کرده است و این بازیکن جایگزین هالند در زنبورها خواهد شد.

 

اسکای اسپورت اعلام کرد که دورتموند با ادیمی قرارداد پنج ساله امضا خواهد کرد؛ به طوری که دورتموند برای این انتقال ۳۰ میلیون یورو پرداخت خواهد کرد و حقوق شش میلیون یورویی هم برای این بازیکن در نظر گرفته شده است.

 

ادیمی در فصل جاری در ۲۵ بازی برای رد بول سالزبورگ ۱۵ گل به ثمر رسانده است. او به تیم ملی فوتبال آلمان هم دعوت شده است و این شانس را دارد که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به میدان برود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------