آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

پاری‌سن‌ژرمن با گلزنی مسی برای دهمین بار قهرمان لوشامپیونه شد



قهرمانی پاری سن ژرمن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با وجود توقف در یک بازی خانگی در هفته سی‌و‌چهارم لوشامپیونه قهرمان زودهنگام این رقابت‌ها لقب گرفت.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی شب نخست از هفته سی‌و‌چهارم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف تیم لانس رفت و در پایان به تساوی یک - یک مقابل میهمانش رضایت داد اما یک امتیاز این بازی هم کافی بود تا شاگردان مائوریسیو پوچتینو قهرمانی زودهنگام‌شان در فاصله چهار هفته به پایان فصل را مسجل کنند.

 

پاری‌سن‌ژرمن با گلزنی لیون مسی در دقیقه 68 از حریف خود لانس پیش افتاد، اما تیم میهمان با وجود 10 نفره شدن در دقیقه 57 با اخراج کوین دانسو، توانست گل خورده را در دقیقه 88 توسط کورنتن ژان جبران کند و کار را به تساوی بکشاند.

 

با این نتیجه پاری‌سن‌ژرمن 78 امتیازی شد و فاصله خود را با مارسی رده دومی که یک بازی کمتر انجام داده است به 16 امتیاز افزایش داد. به این ترتیب جبران این اختلاف برای مارسی در پنج بازی پایانی‌اش در این فصل غیرممکن شد و PSG پس از یک فصل وقفه در قهرمانی‌های متوالی‌اش دوباره بر قله فوتبال فرانسه ایستاد.

 

این دهمین قهرمانی پاریسی‌ها در لوشامپیونه است که آنها را به طور مشترک در کنار سن‌اتین به‌عنوان تیم‌های دارنده بیشترین تعداد قهرمانی در لیگ یک فرانسه قرار می‌دهد. پس از این دو تیم، مارسی با 9 قهرمانی دوم است و موناکو و نانت مشترکاً با هشت قهرمانی سوم هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------