آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

الهامی: فقط به رحمتی خسته نباشید می گویم نه اطرافیانش!/ رحمتی: در زمین بازی نباختیم



ساکت الهامی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: بازی بسیار سختی مقابل آلومینیوم داشتیم و فقط به رحمتی خسته نباشید می گویم، نه اطرافیانش.

به گزارش فارس، ساکت الهامی پس از قهرمانی تیم فوتبال نساجی در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. واقعاً نیمه اول تیم حریف بهتر از ما بود. باید واقع بین باشیم و اگر شانس داشتند به گل هم می‌رسیدند. در نیمه دوم ما بهتر بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

 

وی ادامه داد: استرس و فشار روی هر دو تیم تاثیر داشت. بعد از گل تیمی که گل زده عقب می‌نشیند و طبیعی است که حریف به فوتبال مستقیم روی آورد. می‌توانستیم روی ضد حمله گل‌های بیشتری بزنیم. در دو تیم مربیگری کردم و هر دو تیم به پیشرفت من کمک کردند.

 

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: فکر می‌کنم بیشتر از 30 هزار نفر در ورزشگاه بودند. همین که 5-6 ساعت آمدند و شرمنده آنها نشدیم، خوشحالم. به اراکی‌ها هم خسته نباشید می‌گویم. دو تیم شهرستانی ورزشگاه آزادی را پر کردند. به مهدی رحمتی خسته نباشید می‌گویم؛ فقط به خودش و بازیکنانش، چون برخی از اطرافیانش یک هفته برای ما حاشیه درست کردند. برای او آرزوی موفقیت دارم و می‌دانم که تازه این مسیر را شروع کرده است. رحمتی می‌توانست لایق قهرمانی جام حذفی هم باشد. 

 

وی افزود: نیمه اول بدترین نیمه ما بود، اما در نیمه دوم شکل بازی خود را تغییر دادیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. در ادامه هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. آلومینیوم هم تیم خوبی بود و می‌توانست برنده بازی باشد.

 

الهامی خاطرنشان کرد: انشاءالله بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم. همه ابزارها را داریم غیر از زمین؛ مثل تنفگی که تیر ندارد. حدادیان خیلی زحمت می‌کشد. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که مرا شرمنده نکردند. با دو تیم صاحب هویت قهرمان جام حذفی شدم و برای تک تک آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

حضور سرمربی نساجی در نشست خبری با وجود محرومیت در فینال جام حذفی

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی که از حضور در بازی فینال محروم بود در اقدامی عجیب به نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم رفت و اظهار داشت: الان جای فنی صحبت کردن نیست، چون تیم قهرمان شده است؛ فقط می‌خواهم تقدیر و تشکر کنم. می‌خواهم به بازیکنانم بگویم درود به شرف و مرام و معرفت‌تان که این مردم را خوشحال کردید. این مردم دلخوشی دیگری جز فوتبال ندارند. نمی‌دانم چگونه از شاگردانم تشکر کنم و فقط بهترین‌ها را برای آنها آرزو می کنم.

 

وی ادامه داد: دست تک تک بازیکنان را می بوسم. از حدادیان و سیف الله‌پور و سایر مسئولان باشگاه تقدیر و تشکر می‌کنم. این تاریخی بود که با جواد نکونام عزیز آغاز شد و ادامه پیدا کرد. پستی و بلندی‌های زیادی را داشتیم، اما با شیرینی خاصی تمام شد. در ثبت این اتفاق تاریخی  همه مربیان قبل از من هم سهم دارند که دست تک تک آنها را می بوسم.

 

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: در انتها خبردار می‌ایستم برای هواداران عزیزمان که سختی‌های زیادی کشیدند. چون قهرمان شدیم، نمی‌خواهم به گذشته برگردم. بازهم از شاگردانم تشکر می‌کنم که کمک کردند من مربی بهتری باشم.

 

الهامی عنوان کرد: هر مربی در شروع کارش اهدافی دارد و در این راه تاریکی‌هایی دارد و یک روزه نمی‌توان به همه تیم‌ها 5-6 گل زد. روزهای سخت برای مربیان بیشتر از روزهای خوشی است. این سختی‌ها زمانی به موفقیت ختم می شود که کل مجموعه‌ با شما همراه باشد. امیدوارم در ادامه راه هم نماینده شایسته‌ای برای مردم خوب شمال کشور باشیم. امیدوارم ملوان هم به لیگ برتر صعود کند.

 

وی در پاسخ به این سوال که تصور می‌کردید یک روز با نساجی جشن قهرمانی برگزار کنید یا خیر، تصریح کرد: جام حذفی، جامی است هم باید باهوش باشید و هم باید تمرکز داشته باشید والبته لطف خدا هم مهم است. در تراکتور هم که قهرمان شدم لطف خدا را احساس کردم. فصل گذشته خیلی روی جام حذفی برنامه‌ریزی کرده بودم، اما پس از حذف متوجه شدم که این هم لطف خدا بود تا تمرکز ما روی لیگ برتر باشد تا سقوط نکنیم. ممکن بود هم حذفی و هم لیگ را از دست بدهیم، اما امسال به ثبات رسیده بودیم و شرایط بهتری داشتیم. روز اول هیچ قولی نداده بودم غیر از اینکه کاری می‌کنیم تا نساجی تیم قابل احترامی در کشور شود و فکر می‌کنم در این مسیر موفق بودیم.

 

الهامی خاطرنشان کرد: آلومینیوم واقعاً لایق فینالیست شدن بود و می‌توانست برنده هم شود. واقعاً نیمه اول شانس آوردیم. نیمه اول بدترین نیمه اولی بود که من به نساجی آمده بودم، اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد. در فینال شرایط تیم‌های نزدیک بهم است و هر دو تیم کیفیت بالایی دارند. خدا را شکر دفاع جانانه‌ای داشتیم. 

 

***

 

رحمتی: در زمین بازی نباختیم/ اگر شانس داشتیم برنده می‌شدیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: به نظر من امروز تیم ما در زمین مسابقه نباخت.

 

مهدی رحمتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

سیدمهدی رحمتی، پس از شکست تیم فوتبال آلومینیوم مقابل نساجی در فینال جام حذفی اظهار داشت: در وهله اول باید از همه هواداران عزیز عذرخواهی کنم که تا اینجا آمدند و ما شرمنده آنها شدیم. مسئولان کارخانه و کارگران زحمت‌کش و سایر مسئولان تشکر می‌کنم که یک هفته از ما حمایت کردند. فکر می‌کنم همه مردم من را بشناسند که دوست دارم همیشه صادقانه حرف بزنم. ما امروز در زمین بازی نباختیم. به مردم خوب استان مازندران و رضا حدادیان که در این شرایط سخت اقتصادی فعالیت می‌کند، تبریک می‌گویم.

 

وی ادامه داد: ببینید چه اتفاقاتی قبل از بازی برای تیم ما رخ داد. در رختکن را روی ما قفل کرده بودند و بیش از 20 دقیقه پشت در معطل شدیم. برخی‌ها وارد رختکن ما شده بودند و در را قفل کردند. زمانی که تیم حریف رسید در رختکن هم باز شد. خیلی جالب است!

 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: جای تاسف دارد برای مسئولان برگزار کننده این مسابقه؛ حالا متوجه می‌شوم، آنها نمی‌خواستند بازی اینجا برگزار شود، چون توانایی‌اش را نداشتند. ما شانس‌های گلزنی زیادی داشتیم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

 

رحمتی افزود: در فوتبال ما جا افتاده که هر کسی این کارها را انجام دهد موفق‌ خواهد بود، اما من می‌گویم عمر این اتفاقات کم است، چون مردم می‌بینند و می‌شنوند. اگر شانس داشتیم برنده می‌شدم و بازهم از بازیکنانم تشکر می‌کنم. تماشاگران سرمایه‌های فوتبال ما هستند و از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم از ما حمایت کنند، چون راه طولانی در پیش داریم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------