رد درخواست مصر برای تکرار بازی با سنگال از سوی فیفا



دیدار تیم ملی مصر و سنگال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فدراسیون جهانی فوتبال پس از بررسی درخواست مصری‌ها برای تکرار دیدار با سنگال در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، رأی نهایی خود درباره این پرونده را صادر کرد.

به گزارش تسنیم، آخرین کورسوی امید مصری‌ها برای پیدا کردن راهی جهت حضور در جام جهانی 2022 از بین رفت. آنها که از فیفا درخواست کرده بودند بازی برگشت‌شان برابر سنگال در پلی‌آف انتخابی قاره آفریقا تکرار شود، اکنون مطلع شده‌اند که اعتراض‌شان به وقایع رخ داده در آن بازی بی‌مورد است و به این ترتیب این پرونده مختومه شد.

 

در بازی برگشت دو تیم که دقیقاً یک ماه قبل در سنگال برگزار شد، مصری‌ها قبل، حین و در پایان بازی با دردسرهایی از سوی هواداران تیم میزبان میهمان مواجه شدند که آشکارترین آنها انداخته شدن نور لیزر به چشمان محمد صلاح هنگام زدن ضربه پنالتی بود. به همین دلیل آنها با این ادعا که از نظر روحی برای مصاف با سنگال در وضعیت مناسبی قرار نداشتند، خواستار تکرار مسابقه شدند.

 

یکی از اعضای کمیته انضباطی فیفا که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد که این کمیته نتیجه بازی مصر و سنگال را تأیید کرده و صعود سنگال به جام جهانی را به رسمیت می‌شناسد. وی در عین حال افزود که کمیته انضباطی فیفا تصمیم گرفته سنگال را به برگزاری 3 تا 5 بازی خانگی بدون تماشاگر و پرداخت جریمه نقدی به خاطر اغتشاشاتی که در بازی برگشت رخ داد، محکوم کند.

 

سنگال در جام جهانی 2022 در گروه A، با قطر میزبان، اکوادور و هلند همگروه است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------