کنایه بازیکن سابق سپاهان به رشید مظاهری؛ سپاهان حیات خلوت بازیکنان پر حاشیه دیگر تیم‌ها نیست



مهدی کریمیان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پیشکسوت باشگاه سپاهان اصفهان گفت: سپاهان در ساختار دفاعی مشکلات دارد و این ضعف مربوط به بازیکنان نیست.

مهدی کریمیان در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست سنگین سپاهان اصفهان مقابل الدحیل قطر و ناکامی زردپوشان از صعود به دور حدفی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: سپاهان از ابتدای فصل با مشکلات فنی مواجه بود که در این باره با خود نویدکیا هم صحبت کردم. بخشی از این مشکلات، روحی و روانی بود که آن استعفای نویدکیا به تیم شوک داد و باعث شد سپاهان کمی به ثبات برسد. بازی در سپاهان از بازی کردن در استقلال و پرسپولیس سخت‌تر است، چرا که سپاهان باشگاهی کاملا حرفه‌ای است و تمامی زیرساخت‌ها را دارد؛ به همین دلیل فقط قهرمانی هوادار سپاهان را راضی می‌کند.

 

وی افزود: سپاهان در ساختار دفاعی مشکلات دارد و این ضعف در ساختار دفاعی مربوط به بازیکنان نیست. سپاهان در فاز هجومی عالی بوده و در تمام بازی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد درخشانی در خلق موقعیت و حرکت از جناحین داشت، اما ضعف در ساختار دفاعی بلای جان این تیم شد. مشکل اصلی سپاهان در انتقال منفی با به عبارتی بازگشت از فاز حمله به فاز دفاعی است. بازیکنان سپاهان در قرار گرفتن در پشت توپ مسکل دارند و این یک ایراد ساختاری است.  

 

بازیکن اسبق تیم زردپوشان اصفهانی با تاکید بر مشکلات دفاعی در تیم سپاهان، خاطرنشان کرد: وقتی تیمی ۳-۳-۴ بازی می‌کند باید وینگر‌ها در هنگام دفاع به سمت میانه زمین جمع شوند تا با کمک به هافبک‌ها از فشار حمله تیم حریف بکاهند. وفتی وسط زمین را از دست می‌دهیم، قطعا راحت گل می‌خوریم. بار‌ها دیدیم که سپاهان در هر بازی ۱۰ موقعیت گلزنی روی دروازه حریف ایجاد می‌کرد، اما تنها موقعیت حریف وارد دروازه سپاهان می‌شد. سپاهان در لایه‌بندی دفاعی مشکل دارد و این موضوع باید برطرف شود.

 

کریمیان با اشاره به شکست تیم التعاون مقابل پاختاکور، یادآور شد: فوتبال فقط حمله نیست. با اینکه سپاهان تمام تمرکزش روی حمله بود، اما در نهایت در بازی آخر مقابل الدحیل با ۲ ضربه ایستگاهی به گل رسید. بازیکنان سپاهان باید با این تفکر مقابل الدحیل بازی می‌کردند، که با مدیریت این دیدار و پیروزی حتی با یک گل راهی دور حذفی خواهند شدو نباید اصلا کاری به بازی همزمان می‌داشتند. البته کار AFC هم اصلا اخلاقی نبود و باید بازی‌های روز آخر را همزمان برگزار می‌کرد، ولی با این وجود نباید سپاهان با آن هیجان بازی را آغاز می‌کرد. بهتر بود بازی را تا دقیقه ۷۵ مدیریت می‌کردند و در ۱۵ دقیقه پایانی با تمام توان حمله می‌کردند تا با زدن تنها یک گل شانس خود برای صعود را زنده نگه می‌داشتند.

 

وی با تاکید بر ناراحتی هواداران از عملکرد سپاهان، تصریح کرد: ۳ سال در سپاهان بازی کرده‌ام و در هر ۳ سال به قهرمانی رسیده‌ام؛ به همین دلیل می‌دانم این روز‌ها حال هواداران سپاهان خوب نیست. سپاهان اکنون هر ۳ جام را از دست داده، اما اعتبار چیزی نیست که یک روزه به دست بیاید و یک روزه از دست برود. بازیکنی که به سپاهان می‌آید باید بداند این باشگاه حیات خلوت بازیکنان پرحاشیه دیگر تیم‌ها نیست. نباید یک بازیکن به دلیل مشکلات در تیمی دیگر به سپاهان بیاید و سپس راجع به مسائل فنی باشگاه‌های دیگر اظهار نظر کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------