«بوریس بکر» قهرمان سابق دنیای تنیس به 2 سال و نیم زندان محکوم شد!



بوریس بکر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بوریس بکر، قهرمان سابق دنیای تنیس به دلیل پنهان کردن ۲.۵ میلون پوند دارایی خود به دو سال و نیم زندان محکوم شد.

به گزارش ورزش سه، بوریس بکر که قهرمان شش دوره مسابقات گرند اسلم شده، براساس قانون ورشکستگی به چهار اتهام محکوم شده و از سوی دادگاه مجرم شناخته شد. در حقیقت بوریس بکر در ژوئن 2017، به دلیل مخفی کردن 2.5 میلیون پوند دارایی خود و اعلام ورشکستگی به دو سال و شش ماه زندان محکوم شد. البته این ورزشکار مشهور از 20 مورد اتهام دیگر مربوط به سال 2017 تبرئه شد و قرار است نیمی از دوران محکومیت خود در زندان سپری کند.

 

در صورت اثبات شدن تمامی اتهامات، او به حداکثر هفت سال زندان محکوم می شد. البته بوریس بکر در دادگاه تمام اتهامات را رد کرده و تاکید کرد که با دادگاه همکاری کرده و بر اساس توصیه‌های وکلای خود عمل کرده است. جاناتان لایدلاو، وکیل مدافع بوریس بکر مدعی شد موکلش ثروت خود را صرف زندگی تجملاتی نکرده، بلکه در راه حمایت از کودکان، اجاره بها و هزینه های قانونی و تجاری خرج کرده است. او به دادگاه گفت که بکر در میان انظار عمومی تحقیر شده و شرایط دشواری را تجربه کرده است.

 

بر اساس اعلام وکیل این ورزشکار در دادگاه، ورشکستگی بوریس بکر ناشی از وام 4.6 میلیون یورویی از یک بانک خصوصی در سال 2013 و همچنین حدود 1.6 میلیون دلار وام از یک تاجر انگلیسی در سال بعد بوده است. اما قاضی جرم های او را جمله اعلام نکردن سهم خود در یک ملک یک میلیون پوندی در شهر لیمن در آلمان، پنهان کردن وام بانکی 825 هزار یورویی و پنهان کردن 75 هزار سهم در یک شرکت تجارت فناوری به ارزش 66 هزار پوند عنوان کرده است. پیش از بوریس بکر، اولی هوینس از ژوئن 2014 تا فوريه 2016، به دليل تخلفات مالياتي 28/5 ميليون يورويي كه مخفيانه در حساب بانکی خود سوئيس گذاشته بود، به زندان محکوم شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------