آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

رشید مظاهری: از هواداران استقلال و سپاهان عذرخواهی می‌کنم/ نورافکن: پیشنهاد پرسپولیس شایعه است



رشید مظاهری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دروازه‌بان سپاهان گفت از روزی که به این تیم آمده فعالیت در فضای مجازی را کنار گذاشته است.

به گزارش ایسنا، رشید مظاهری، دروازه‌بان سپاهان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم از فوتبال سپاهان لذت بردند. با بدشانسی توپ‌هایمان وارد دروازه استقلال نشد و با این خستگی و فشار توانستیم خوب کار کنیم. من هم از عملکرد خودم راضی بودم. انگیزه‌های خودم داشتم و سعی کردم تمرکز داشته باشم.  

 

او درباره ورود تماشاگران به ورزشگاه گفت: دلمان برای هواداران تنگ شده بود و ورزشگاه جو خیلی خوبی داشت. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم تماشاگران حضور داشته باشند.

 

مظاهری اضافه کرد: از روزی که به سپاهان آمدم فضای مجازی را کنار گذاشتم و رسانه‌ها را دنبال نمی‌کنم. اگر قبلا صحبتی کردم به خاطر فشار فضای مجازی‌ هم نبوده است و در تنهایی خودم درباره‌اش فکر کردم. در شأن من و باشگاه سپاهان یان حرف‌ها نیست و کاری با طرف مقابلم ندارم.

 

او همچنین گفت: من سال‌هاست که بازی می‌کنم و ممکن است یک مربی از من خوشش نیاید. سلیقه مربی بود و حتما خوب نبودم که مرا بازی نداده است. فوتبال همین است و من باید عذرخواهی کنم چون کلاس کار باشگاه سپاهان را با صحبتم پایین آوردم.  

 

***

 

احمدزاده: برای هواداران استقلال متاسفم

فرشاد احمدزاده پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال درباره فحاشی هواداران استقلال به او اظهار کرد:‌ فحاشی به خانواده روی یک خطای کوچک اصلا در شأن باشگاه بزرگ استقلال و هوادارانش نیست. من هم جواب هوادارانشان را دادم و برایشان متاسفم.

 

او ادامه داد: اکنون در سپاهان خوشحال هستم و امیدوارم از کاه کوه نسازند. ما در این بازی موقعیت‌های بهتری داشتیم و باید این بازی را می‌بردیم.

 

***

 

نورافکن: پیشنهاد پرسپولیس شایعه است

مدافع تیم فوتبال سپاهان به تمجید از تیم استقلال پرداخت و پیشنهاد پرسپولیس شایعه است.

 

امید نورافکن پس از تساوی سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و می‌توانستیم برنده شویم، ولی استقلال نشان داد که واقعا استحقاق قهرمانی را‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد. کلا 25 هفته است که باخت نداشته‌اند، امروز متوجه شدم واقعا شخصیت قهرمانی دارند. امیدوارم هر تیمی که خوب کار می‌کند قهرمان شود.

 

مدافع سپاهان در خصوص اینکه سابقه بازی در استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد و آیا این مسأله روی نحوه بازی امروزش تأثیری داشت، گفت: نه، الان هم بازیکن سپاهان هستم، برای استقلال همیشه احترام زیادی قائلم، همیشه برای این تیم آرزوی موفقیت کرده‌ام. باید به خاطر پولی که می‌گیرم، عشقی که به تیمم درام را‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان بدهم. امیدوارم در آخر هر تیمی که حق‌اش هست قهرمان شود.

 

نورافکن در خصوص چالش‌هایش با هواداران استقلال عنوان کرد: اصلا به دنبال چالش و این مسائل نیستم.

 

وی در مورد اینکه صحبت‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌ در برنامه نوروز فوتبالی انجام داد، اظهار داشت: خدا شاهد است، قسم می‌خورم، به جان خانواده‌ام یک درصد در جریان این مسائل نبودم که برایم ساخته شده است. در همین برنامه‌ای که گفتید اسمی که آوردم اصلا در جریانش نبودم.

 

مدافع سپاهان در مورد عملکردش در بازی امروز گفت: پست من دفاع چپ است و باید اول کار دفاعی‌ام را‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام بدهم، بعد از آن اگر توانستم در حمله شرکت کنم که ما بیشتر تمرکزمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ در کار دفاعی گذاشته بودیم. امیدوارم روز به روز برای سپاهان بهتر شویم.

 

نورافکن در مورد اینکه گفته می‌شود فصل آینده به پرسپولیس می‌رود، عنوان کرد: من با سپاهان قرارداد دارم و همه این حرف‌ها شایعه است.

 

وی در مورد اینکه تعلق خاطری که از بچگی به استقلال داشته را‌‌‌‌‌‌‌‌ هنوز دارد، گفت: الان بازیکن سپاهان هستم، در مورد بعضی چیزها آدم نمی‌تواند صحبت کنم. حرفه‌ای نیست که در مورد تیم قبلی‌ام صحبت کنم. دوست هم ندارم که در مورد این مسائل صحبت کنم که هواداران سپاهان از دستم ناراحت شوند، اما مگر می‌شود آدم این چیزها را‌‌‌‌‌‌‌‌ فراموش کند. مطمئنا آدم گذشته‌اش را‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌تواند فراموش کند.

 

مدافع سپاهان در مورد شرایط تیم ملی اظهار داشت: ما آخرین بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌ تقریبا 45 روز پیش انجام دادیم، از 45 روز پیش تمام پیشکسوتان فوتبال می‌گویند باید بازی تدارکاتی داشته باشیم. باید برویم ببینیم برای بازی تدارکاتی چه کار کردیم. چرا به کره و ژاپن نگاه نمی‌کنیم که ببینیم آنها با چه تیم‌هایی بازی می‌کنند. کره در این فیفادی می‌خواهد با برزیل بازی کند. ما با چه تیمی می‌خواهیم بازی کنیم؟ امیدوارم بهترین بازی تدارکاتی را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای تیم ملی بگذارند. کارمان در جام جهانی سخت است.

 

نورافکن در خصوص دلایل غیرفوتبالی که باعث شد ایران در تورنمنت ژاپن شرکت نکند و همچنین با توجه به برنامه تیم‌های اروپایی بازی با آنها امکانپذیر نیست، گفت: شرایطمان سخت‌تر می‌شود، ما در جام جهانی می‌خواهیم با انگلیس بازی کنیم. بازیکنان انگلیس را‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینید، واقعا بدون بازی دوستانه چگونه می‌خواهیم مقابل این تیم‌های بزرگ عرض اندام کنیم. کارمان سخت است.

 

وی در مورد اینکه آیا مهار رحیم استرلینگ بر عهده او خواهد بود، عنوان کرد: به امید خدا!

 

***

 

چشمی: حرف تندی نزدم، اما دوستان کمیته انضباطی به من لطف دارند

بازیکن استقلال گفت: من حرف های تندی نزدم و دوستان لطف دارند و دعوت کردند.

 

روزبه چشمی پس از تساوی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: در مجوع بازی خوبی بود که به مساوی ختم شد. نیمه دوم هم ما موقعیت گل داشتیم هم سپاهان. 

 

وی در مورد اینکه به خاطر صحبت‌هایش به کمیته انضباطی دعوت شده است، گفت:  من خیلی حرف تندی نزدم و دوستان لطف دارند و ما هم احترام می‌گذاریم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------