شکست رئال در دربی مادرید/ صدرنشینی میلان در شب توقف PSG



دیدار رئال مادرید و اتلتیکو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
روخی بلانکو با غلبه بر رئال مادرید، به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شد.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌پنجم لالیگا، اتلتیکومادرید موفق شد میهمان و رقیب همشهری‌اش رئال مادرید را با تک گل دقیقه 40 یانیک کاراسکو از روی نقطه پنالتی با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

 

برخلاف رئال مادرید که به سبب قهرمانی زودهنگامش و تشریفاتی بودن این بازی، نتیجه اهمیت چندانی نداشت، اتلتیکومادرید برای تثبیت جایگاه خود در جمع 4 تیم بالای جدول به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم داشت.

 

شاگردان دیه‌گو سیمئونه با کسب نوزدهمین پیروزی‌شان 64 امتیازی شدند و فاصله خود را با رئال بتیس رده پنجمی به 6 امتیاز افزایش دادند. این در حالی است که تنها سه هفته دیگر به پایان رقابت‌ها باقی مانده است. رئال مادرید هم با قبول چهارمین شکستش در این فصل همچنان 81 امتیازی است.

 

پیش از این بازی نیز دو دیدار دیگر انجام شد که در مهمترین آنها ویارئال در خانه برابر سویا به تساوی یک - یک رضایت داد. جووانی لوسلسو در دقیقه 86 گل اول بازی را برای ویارئال به ثمر رساند و ژول کانده در دقیقه 5+90 گل تساوی را برای سویا زد.

 

سویا با این تساوی 65 امتیازی شد و یک امتیاز بیشتر از اتلتیکومادرید در رده سوم باقی ماند. ویارئال هم با 53 امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

 

در بازی دیگر مصاف خانگی اسپانیول با اوساسونا با تساوی یک - یک به پایان رسید.

 

در پایان هفته سی‌و‌پنجم لالیگا، تیم‌های رئال مادرید با 81، بارسلونا با 69، سویا با 65 و اتلتیکومادرید با 64 امتیاز رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند و پس از آنها تیم‌های رئال بتیس با 58 امتیاز و رئال سوسیه‌داد با 56 امتیاز در رده‌های پنجم و ششم هستند.

 

***

 

میلان صدر جدول را از اینتر پس گرفت

روسونری با کسب یک پیروزی بیرون از خانه برابر هلاس ورونا به کسب اولین اسکودتویش از سال ۲۰۱۱ نزدیک‌تر شد.

 

در آخرین بازی از سومین شب از هفته سی‌وششم سری A ایتالیا، میلان با نتیجه 3 بر یک میهمانش تیم هلاس ورونا را مغلوب کرد و با این نتیجه صدر جدول را از رقیب همشهری‌، اینتر پس گرفت.

 

میلانی‌ها که موقتاً صدر جدول را از دست داده بودند، در حالی با دو گل ساندرو تونالی در دقایق 3+45 و 49 و گلی دیگر از آلساندرو فلورنزی در دقیقه 86 پیروز شدند که گل اول را در دقیقه 38 بازی دریافت کرده بودند. این گل توسط داوید فارائونی برای هلاس ورونا به ثمر رسید.

 

میلان به لطف این پیروزی 80 امتیازی شد و با 2 امتیاز بیشتر نسبت به اینتر دوباره به صدر جدول برگشت. با توجه به اینکه تنها دو هفته دیگر به پایان فصل جاری سری A باقی مانده و به دلیل برتری میلانی‌ها در نتایج بازی‌های رودررو برابر اینتر در فصل جاری، شاگردان استفانو پیولی اگر از دو بازی بعدی خود حتی 4 امتیاز بگیرند هم قهرمان خواهند شد و دیگر احتیاجی به لطف سایر تیم‌ها نخواهند داشت.

 

در حال حاضر پس از میلان 80 امتیازی و اینتر 78 امتیازی، تیم‌های ناپولی و یوونتوس به ترتیب با 73 و 69 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند. هر چهار تیم سهمیه لیگ قهرمانان خود را قطعی کرده‌اند.

 

***

 

پاری‌سن‌ژرمن متوقف شد؛ مارسی به رده دوم برگشت

دیدارهای هفته سی‌و‌ششم لوشامپیونه فرانسه با تساوی خانگی قهرمان زودهنگام مسابقات و ثبت ۳ امتیاز دیگر در حساب تیم دوم جدول دنبال شد.

 

در سومین شب از هفته سی‌و‌ششم لوشامپیونه فرانسه، پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک‌دو‌پرنس برابر تروا به تساوی 2-2 رضایت داد.

 

قهرمان زودهنگام مسابقات با دو گل دقیقه 6 توسط مارکینیوش و نیمار در دقیقه 25 از روی نقطه پنالتی پیش افتاد اما نتوانست این نتیجه را حفظ کند. ایکه اوگبو در دقیقه 30 و فلوریان تاردیو در دقیقه 49 از روی نقطه پنالتی برای تروا دو گل به ثمر رساندند تا این تیم 37 امتیازی شود و جایگاهش در رده پانزدهم جدول را تثبیت کند.

 

در بازی دیگر مارسی که رقابتی حساس با موناکو و رن برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد، موفق شد میزبان خود تیم لوریان را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد. بامبا دینگ در دقیقه 39، متئو گوندوزی در قیقه 48 و جرسون در دقیقه 67 سه گل تیم خورخه سامپائولی را به ثمر رساندند تا این تیم بیستمین پیروزی‌اش را کسب کند.

 

مارسی با این پیروزی 68 امتیازی شد رده دوم جدول را از موناکوی 65 امتیازی پس گرفت تا گامی بلند برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بردارد. در لوشامپیونه تنها تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان به صورت مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می‌کنند و تیم سوم باید از مراحل مقدماتی شانس خود را برای حضور در مهمترین تورنمنت باشگاهی اروپا امتحان کند.

 

دو بازی باقیمانده از هفته سی‌و‌ششم لوشامپیونه، روز چهارشنبه برگزار می‌شود که در یکی از آنها نیس میزبان سن‌اتین است و در دیگری نانت قهرمان جدید جام حذفی فرانسه از رن پذیرایی می‌کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------