باشگاه تراکتور: کجای دنیا بازیکن حریف به سمت هواداران میزبان سنگ پرتاب می‌کند؟!



دیدار پرسپولیس و تراکتور،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه تراکتور با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که تمامی مستندات رفتارهای غیرحرفه‌ای و تنش‌زای اعضای تیم پرسپولیس را به متولیان امر ارائه کرده است.

به گزارش فارس به نقل از باشگاه تراکتور، در پی اتفاقات بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) و نیمه تمام ماندن بازی، باشگاه تراکتور اطلاعیه‌‌ای جهت تنویر افکار عمومی صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

 

اتفاقاتی در بازی تراکتور و پرسپولیس از سوی عده‌ای تماشاگر ناشناس رخ داد که مورد تایید این باشگاه نیست و افراد متخلف قطعا ارتباطی با هواداران واقعی تراکتور ندارند. این افراد به حالت مشکوک و صرفا برای ایجاد تنش در ورزشگاه حضور یافته بودند. هیچ کدام از مشوقین باشگاه و رابط شهرستان‌ها، افراد تنش آفرین را نمی‌شناختند و به نظر می‌رسد عده‌ای برای ضربه زدن به تراکتور در هفته‌های پایانی لیگ برتر، بین هواداران این تیم حضور یافته بودند.

متاسفانه تعدادی از اعضای تیم رقیب نیز با هدف ماهی گرفتن از آب گل آلود، با رفتارهای تنش‌زا هواداران را تهیج و سکوها را ملتهب کردند. از جمله این رفتارها پرتاب سنگ به سمت هواداران از سوی امید علیشاه و مهدی ترابی بود که به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

 

سوال ما این است که در  کجای دنیا بازیکن حریف به هواداران میزبان توهین و سنگ پرتاب می‌کند؟ چرا نباید به این موضوع رسیدگی شود؟

 

  یقیناً اگر ارکان فدراسیون فوتبال پیش از این برخورد قاطعی با این بازیکن داشتتد، امروز شاهد این وضعیت نبودیم و بازیکن مذکور جرأت انجام رفتارهایی که امروز انجام داد را نداشت. جالب‌ است که چنین بازیکنان حاشیه‌سازی همواره در آن باشگاه در حاشیه امن قرار دارند!

 

یادآور می‌شود، امید عالیشاه پیش از این نیز در تبریز و در بازی تیم‌های گسترش فولاد و پرسپولیس با رفتارهای توهین آمیز خود موجب ناراحتی هواداران و بروز تنش شده بود که همین موضوع در اتفاقات بازی اخیر نیز تأثیر داشت.

 

یادآور می‌شود که باشگاه تراکتور چندین بازی با حضور هزاران هواداران را مقابل تیم‌های بزرگی همچون سپاهان، فولاد و غیره ... بدون مشکل پشت سر گذاشته و اتفاقات بازی مقابل پرسپولیس باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد تا دست افرادی که قصد آسیب رساندن به اعتبار این باشگاه را دارند، رو شود.

 

شایان ذکر است که علی‌رغم تلاش مسؤولان مربوطه و بزرگان تیم به همراه نیروهای انتظامی مستقر در ورزشگاه، جهت فراهم کردن شرایط برای از سرگیری بازی و با وجود نظر داور و نماینده سازمان لیگ برای پیگیری بازی، تیم حریف از حضور در زمین امتناع کرد. 

 

شایان ذکر است، باشگاه‌ تراکتور بلافاصله، مستندات رفتارهای ناشایست و غیرحرفه‌ای اعضای تیم حریف را که منجر به ایجاد تنش در ورزشگاه شد، به ناظر بازی، نماینده فدراسیون و تیم داوری جهت درج در گزارش به کمیته انضباطی ارایه کرده و منتظر بررسی و اعلام نظر این کمیته خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------