«مس» هم نتوانست مانع استقلال شود/ تساوی بدون گل ذوب‌آهن و نساجی



دیدار استقلال و مس رفسنجان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال با ۲ گل مس رفسنجان را شکست داد.

به گزارش ایسنا، استقلال و مس رفسنجان امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند. این دیدار با دو گل امیرحسین حسین‌زاده با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

 

استقلال با این نتیجه ۶۷ امتیازی شد و با رسیدن به رکورد بیشترین امتیاز تیم قهرمان در بیست و یک دوره لیگ برتر، یک امتیاز دیگر برای در اختیار گرفتن این رکورد نیاز دارد. همچنین شاگردان فرهاد مجیدی با نباختن مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی لیگ برتر می‌توانند به تنها قهرمانی بدون باخت تاریخ لیگ برتر برسند.

 

همچنین مس رفسنجان با ۴۴ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

 

نیمه اول

بازی از همان ابتدا زیبا آغاز شد و هر دو تیم موقعیت‌های گل‌زنی خوبی ایجاد کردند. نخستین موقعیت خطرناک این بازی در دقیقه ۲ رقم خورد جایی که میثم تیموری با وجود اشتباه مدافعان استقلال در یارگیری، قدر ارسال آذرباد را ندانست و ضربه‌ سرش از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

 

بلافاصله استقلال در آن طرف میدان صاحب موقعیت شد اما با بدشانسی نتوانست به گل برسد. در این صحنه، امیرحسین حسین‌زاده پس از رد و بدل شدن چند پاس، از پشت محوطه جریمه مس رفسنجان اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه سرکشش به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.

 

در دقیقه ۵، مس رفسنجان دوباره صاحب موقعیت شد اما این بار، بی‌دقتی مجید علیاری مانع از گل‌زنی این تیم شد و در حالی که می‌توانست دروازه خالی استقلال را باز کند، ضربه‌اش درست به جایی رفت که حسین حسینی ایستاده بود تا دروازه‌بان استقلال توپ را  در اختیار بگیرد.

 

بازی پس از این پنج دقیقه طوفانی، آرام‌تر پیگیری شد تا دقیقه ۱۴ که استقلال با ضربه سر رافائل سیلوا صاحب موقعیت شد اما این ضربه هم از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه بازی به تعادل کشیده شد و بیشتر در میانه میدان در جریان بود.

 

در دقیقه ۳۵ دوباره بازی شاهد چند موقعیت پی‌ در پی بود که سید حسین حسینی دو مرتبه مانع از گل‌زنی مجید علیاری شد و از آن طرف هم، یک بار حرکت انفرادی امیرحسین حسین‌زاده و یک بار هم شوت سرکش آرمان رمضانی با اختلاف کمی از بالای دروازه مس به بیرون رفت تا بازی همچنان با تساوی بدون گل پیگیری شود.

 

نیمه دوم

استقلال از همان ابتدای نیمه دوم، اجازه عرض اندام به مس رفسنجان نداد. شاگردان فرهاد مجیدی در این نیمه،‌ خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه ۴۸، حرکت انفرادی امیرحسین حسین‌زاده از سمت چپ و عبور از سه بازیکن مس رفسنجان، به شوت دقیق او منتهی شد تا دروازه مس باز شود.

 

استقلال پس از گل همچنان بازی برترش را ادامه داد. این تیم در دقیقه ۵۳ می‌توانست صاحب یک ضربه پنالتی شود اما داور اعتقادی به خطا روی آرمان رمضانی نداشت و به او بابت تمارض کارت زرد نشان داد. با این حال دو دقیقه بعد، حسین‌زاده خودش و استقلال را دو گله کرد. او در این موقعیت، پاس کوتاه مهدی‌پور را بلند کرد و از پشت محوطه جریمه به گل تبدیل کرد تا بازی ۲ بر صفر شود.

 

بازی در ادامه کم افت و خیز پیگیری شد و فقط یکی، دو موقعیت گل نسبتا خطرناک روی دروازه تیم‌ها ایجاد شد اما منجر به گل نشد. مس رفسنجان از دقیقه ۷۰ توپ و میدان را در اختیار داشت تا بتواند نتیجه را جبران کند اما راه به جایی نبرد. استقلال هم در این دقایق چشم به ضد حملات داشت. در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

 

از حواشی این دیدار می‌توان به اخراج محمد دانشگر در دقیقه ۸۰ پس از دریافت کارت زرد دوم اشاره کرد. کارت زرد نخست دانشگر زمانی که او روی نیمکت بود به این بازیکن داده شده بود.

 

***

 

تساوی بدون گل ذوب‌آهن و نساجی

دو تیم ذوب‌آهن و نساجی از ساعت ۲۰ امروز (سه شنبه) در قالب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

دیدار ذوب آهن و نساجی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

پیش از آغاز بازی بازیکنان ذوب‌آهن به دلیل قهرمانی نساجی در جام حذفی برای این تیم تونل افتخار تشکیل دادند.

 

دو تیم در دقایق مختلف بازی موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر به دست آوردند اما در گلزنی ناموفق بودند تا بازی بدون گل تمام شود.

 

شاگردان تارتار با این تساوی ۳۷ امتیازی شدند و موقتا جایگاه هفتم را حفظ کردند. در مقابل نساجی با ۳۳ امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------