شکست تیم ملی امید ایران مقابل عراق در بازی تدارکاتی/ مهدوی‌کیا: در این دو بازی متوجه نقاط ضعف‌مان شدیم



دیدار تیم ملی امید ایران و عراق،اخبار ورزشی،خبرهای ورزش
تیم ملی فوتبال امید ایران در دومین بازی تدارکاتی خود مقابل عراق شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال امید ایران و عراق از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه بین‌المللی مدینه بغداد به میدان رفتند که شاگردان مهدوی‌کیا با نتیجه ۳ بر یک شکست خوردند. 

 

نیمه اول بازی با گل زودهنگام عراق در دقیقه ۲ به نفع میزبان تمام شد. در نیمه دوم، احمد شریعت‌زاده در دقیقه ۵۰ کار را به تساوی کشاند اما عراق در ادامه ۲ بار دیگر دروازه ایران را باز کرد و به برتری ۳ بر یک دست یافت. 

 

بازی اول این دو تیم روز سه شنبه برگزار شد که شاگردان مهدوی کیا به برتری یک بر صفر دست یافته بودند. 

 

تیم ملی فوتبال امید فردا عراق را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به سمت ازبکستان ترک می‌کند. 

 

 مهدوی‌کیا: در این دو بازی متوجه نقاط ضعف‌مان شدیم

مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال کشورمان پس از شکست 3 بر یک ایران مقابل عراق در دومین دیدار دوستانه، اظهار داشت: خیلی زود گل خوردیم اما توانستیم گل را جبران کنیم. روی گل دوم عراق غافلگیر شدیم و گل سوم را روی اشتباه صد در صد بازیکن خودمان دریافت کردیم.

 

وی ادامه داد: بازی‌های دوستانه زیادی نداشتیم و به همین دلیل از همه بازیکنان‌مان استفاده کردیم و نظم تیمی ما هم به همین دلیل به هم خورد، اما در این دو بازی متوجه نقاط ضعف‌مان شدیم.

 

سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال کشورمان خاطرنشان کرد: از فدراسیون فوتبال عراق به خاطر میزبانی‌اش و ترتیب دادن این دو بازی دوستانه تشکر می‌کنیم. قطعا این دو بازی به ما کمک خواهد کرد و در بازی‌های اصلی شرایط‌مان بهتر خواهد بود.

 

مهدوی‌کیا همچنین درباره حضور تیمش در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا گفت: با یک تیم جوان به رقابت‌های ازبکستان می‌رویم و هدف ما رسیدن به المپیک پاریس است.

 

احمد شریعت‌زاده، زننده تک گل ایران در این بازی گفت: بازیکنان تیم ایران دو سال از همه بازیکنان تیم امید عراق کوچکتر هستند. عراقی ها از ما با تجربه‌تر بودند و از موقعیت‌هایشان بهتر استفاده کردند. ما در بازی اول بهتر از موقعیت‌ها استفاده کردیم و بردیم. این دو بازی دوستانه به باتجربه شدن ما کمک کرد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------