غفوری: انتخاب اول و آخرم استقلال است مگر این که نگذارند!/ مطهری: پاک قهرمان شدیم



قهرمانی استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کاپیتان تیم استقلال می‌خواهد در این تیم بماند مگر اینکه برخی عوامل اجازه ندهند او به حضورش در جمع آبی‌پوشان ادامه دهد.

به گزارش تسنیم،‌ وریا غفوری پس از برگزاری جشن قهرمانی استقلال اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم بعد از چند فصل سخت توانستیم قهرمانی را به دست بیاوریم. یک تشکر ویژه از آقای آجورلو دارم. واقعاً عالی بود و آرامش را به تیم برگرداند. دست تک تک بچه‌ها هم درد نکند. از کادر فنی هم تشکر می‌کنم. واقعاً امسال یک تیم و مجموعه بی‌نقصی بودیم. خدا را شکر این قهرمانی را توانستیم به بهترین هواداران دنیا تقدیم کنیم. امروز هم بیشتر برای ما شبیه یک مراسم بود و جشن نبود! زمانی که آن حادثه و فاجعه در آبادان رخ داد ما نمی‌توانستیم جشن بگیریم و واقعاً هم ته دل‌مان یک غم بزرگ بود.

 

وی در مورد تشویقش از سوی هواداران استقلال عنوان کرد: من حس و حالم را نسبت به هواداران استقلال نمی‌توانم بیان کنم. معلوم نیست چه آینده‌ای برای فصل بعد در انتظار من است. من همیشه احساس می‌کنم این هواداران تا آخرین لحظه‌ای که فوتبال بازی می‌کنم به گردن من حق دارند و سعی می‌کنم همیشه آماده باشم و در زمین محبت آنها را جبران کنم.

 

کاپیتان استقلال تصریح کرد: امسال یک فصل بی‌نظیر بود و مدیریت بی‌نظیر عمل کرد. امیدوارم در نقل‌و‌انتقالات هم موفق عمل و تیم خوب‌مان را حفظ کنند و باز هم بتوانیم برای هواداران‌مان قهرمانی به دست بیاوریم.

 

غفوری درباره وضعیتش برای فصل آینده گفت: وضعیت من مشخص است؛ صد درصد اولین و آخرین انتخابم استقلال است، مگر اینکه عواملی نگذارند من در این تیم بمانم.

 

مطهری: پاک قهرمان شدیم

ارسلان  مطهری پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالم که قهرمان شدیم و یک قهرمانی پاک و بدون حرف به دست آوردیم. این زیباترین چیزی بود که می‌توانستیم به دست بیاوریم. از همه طرف همه بازیکنان از هواداران تشکر می‌کنم که در روزهای سخت کنار ما بودند. این قهرمانی به آنها اختصاص دارد.

 

وی افزود: الان صحبت کردن درباره خودم اشتباه است چون از این قهرمانی لذت می‌برم. ما اینجا شادی کردیم چون هوداران ما نیاز به شادی داشتند. به مردم آبادان تسلیت می‌گویم و مردم جنوب بدانند که ما در شادی‌ها و غم‌ها به فکرشان هستیم و ما را در غم خود شریک بدانند.

 

او همچنین گفت: آقای وزیر باید می‌آمد و نمی‌دانم چرا نیامدند.

 

رمضانی: فصل خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم/ آینده‌ام به تصمیم کادر فنی و باشگاه بستگی دارد

آرمان رمضانی پس از قهرمانی استقلال در بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: فصل خیلی سختی برای همه ما بود و خیلی تلاش کردیم. خدا را شکر که این فصل با قهرمانی تمام شد.

 

وی درباره به پایان رساندن این فصل با حضور در ترکیب ثابت استقلال تصریح کرد: در ابتدای فصل کمتر به من بازی می‌رسید، اما تلاش کردم از پنج، 10 دقیقه‌هایی که به من بازی می‌رسید، استفاده کنم و شکر خدا در اواخر فصل کادر فنی به من اعتماد کرد.

 

مهاجم تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که قبول دارد گل دقایق پایانی‌اش به پدیده باعث شد تا استقلال قهرمانی خود را مدیون او باشد، خاطر نشان کرد: نه، این‌طور نیست. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و گل‌های خیلی مهمی زده شد که در این بین گل من به چشم آمد. خدا را شکر که قهرمانی شدیم و این گل‌ها مهم نیست.

 

رمضانی در مورد آینده خود در باشگاه استقلال هم گفت: آرزوی هر بازیکنی آمدن به استقلال و ماندن در این تیم است، اما آینده من به تصمیم کادر فنی و باشگاه بستگی دارد.

 

حسینی: این قهرمانی متفاوت از ۱۰ سال پیش بود

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در حاشیه جشن قهرمانی این تیم اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم یک فصل سخت را با قهرمانی تمام کنیم و به اهدافمان برسیم و امیدوارم این قهرمانی ادامه‌دار باشد.

 

او درباره رکوردشکنی‌اش در این فصل عنوان کرد: شما خبرنگاران از ابتدای فصل به من لطف داشتید. من از اول فصل خیلی تلاش کردم که فصل متفاقوتی داشته باشم و خدا را شاکرم که این اتفاق افتاد. از بهزاد غلامپور و کادر فنی تشکر می کنم که در این راه من را کمک کنند.

 

حسینی درباره دعوت شدن دوباره‌اش به تیم ملی توضیح داد: خدا را شکر می‌کنم که دوباره به تیم ملی دعوت شدم و از اسکوچیچ منونم که به لیگ ایران با دقت نگاه می‌کند. همین دنبال کردن لیگ ایران باعث شد که دوباره به تیم ملی برگردم و تمام تلاشم را می کنم که برای تیم ملی بازی کنم.

 

وی در خصوص شرکت نکردن وزیر ورزش در جشن قهرمانی استقلال تصریح کرد: در ایران، جشن قهرمانی مشکلات خاص خود را دارد. به نظرم بی‌نظمی‌های خاصی وجود دارد. در این مراسم مسئولان کم بودند اما باز هم بی‌نظمی‌هایی وجود داشت.

 

او در خصوص قهرمانی ۱۰ سال پیش استقلال گفت: من در آن قهرمانی حضور داشتم و این دومین قهرمانی لیگ برتر من است. البته این قهرمانی برای من ویژه‌تر بود زیرا توانستم در آن بازی کنم. ۱۰ سال پیش، سال اولم در استقلال بود و نتوانستم به میدان بروم.

 

حسین‌زاده: در مورد جدایی از استقلال تصمیمی نگرفته‌ام

امیر حسین حسین‌زاده پس از برگزاری جشن قهرمانی استقلال گفت: اول از همه خدا را شکر می‌کنم. این قهرمانی مبارک همه هواداران باشد. از کادرفنی و مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم به خاطر تک تک زحمات‌شان. شخصاً دیدم کادرفنی چطور شبانه روز برای ارائه سیستم جدید در تمرینات تلاش می‌کرد. از مدیریت بابت روزهای خوبی که ساختند تشکر می‌کنم.

 

وی در مورد شایعاتی که پیرامون جدایی‌اش به گوش می‌رسد، گفت: خدا را شکر فصل رویایی برای من بود اما در مورد این موضوع تا حالا نه حرفی زده و نه تصمیمی گرفته‌ام. الان می‌روم که به تعطیلات برسم!

 

یزدانی: قهرمانی کمترین حق استقلال بود/ چند ماه است که فوتبال بازی نکرده‌ام

سیاوش یزدانی پس از کسب عنوان قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالم که استقلال توانست قهرمان شود. من هر چه که دارم از همین هواداران استقلال دارم و خیلی خوشحالم که امشب در کنار آنها بودم. این قهرمانی کمترین لیاقت استقلال بود.

 

وی درمورد بردن جام قهرمانی به خانه، عنوان کرد: بله، جام را به خانه خواهم برد، اما در کنارش نمی‌خوابم! ناراحتم که نتوانستم تا آخر در کنار سایر بازیکنان باشم و امیدوارم سال آینده بتوانم بازگردم. دانشگاه قبول شده‌ام و فکر می‌کنم پیش از شروع فصل بتوانم به استقلال بازگردم.

 

مدافع سابق استقلال خاطرنشان کرد: باشگاه ملوان در لحظات پایانی به من اجازه داد که در مراسم قهرمانی استقلال حضور پیدا کنم.

 

یزدانی درمورد شرایط حضورش در تیم ملی، گفت: درمورد تیم ملی چه بگویم؟ یک هفته بعد از اینکه سرباز شدم دیگر به تیم ملی دعوتم نکردند. قطعاً بازیکنان از من بهتر هستند.

 

وی درخصوص شرایط ملوان اظهار داشت: در شرایط کنونی بازیکن ملوان هستم. درمورد شرایط این تیم هم چه باید بگویم؟ چند ماه است که فوتبال بازی نکرده‌ام!

 

چشمی: با وجود مشکلات زیاد فصل خوبی را رقم زدیم/ قراردادم تمام شده اما می‌مانم

روزبه چشمی پس از جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: به هواداران، کادرفنی و مدیریت تبریک می‌گویم. سال سختی بود ولی همه کمک کردند و فصل خوب تمام شد.

 

وی در مورد اینکه چه تفاوتی بین امسال و سال‌های قبل در تیم استقلال وجود داشت، گفت: امسال هم مشکلات زیاد بود، چه از بیرون زمین که نابجا انتقاد می‌کردند و چه از خود تیم که مشکلات زیادی بود. بچه‌ها معنی تیم بودن را نشان دادند. بازیکنان جوان کنار باتجربه‌ها فصل خوبی را رقم زدند و قطعاً دست نیافتنی بود و حالا حالاها طول می‌کشد یک تیم رکورد استقلال را بزند.

 

بازیکن استقلال درباره حضور مرادمند و یزدانی در جشن قهرمانی این تیم تصریح کرد: حق‌شان بود و فکر می‌کنم به ناحق از ما جدای‌شان کردند. کمترین کاری که می‌توانستیم انجام دهیم این بود در جشن قهرمانی شرکت کنند. امیدوارم مشکل‌شان هر چه سریع‌تر حل شود.

 

چشمی در پاسخ به این پرسش که قراردادش با استقلال به اتمام رسیده است؟ گفت: بله! ان‌شاءالله مشکل خاصی نیست و ماندگار هستم.

 

علیرضا رضایی درواز‌ه‌بان تیم استقلال نیز در جمع خبرنگاران گفت: خیلی وقت بود که منتظر چنین روزی بودیم تا یک قهرمانی خوب کسب کنیم. خداراشکر که مردم در این شرایط سخت اقتصادی چند روزی خوشحال بودند.

 

نیک‌نفس: فصل را رؤیایی تمام کردیم/ برای حضور در تیم ملی امیدوار می‌مانم

زیبر نیک‌نفس پس از پایان جشن قهرمانی استقلال اظهار داشت: فصل بدون شکست و رؤیایی برای ما تمام شد. دوست داشتیم امروز ببریم، اما نفت بسته بازی کرد و نتوانستم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم. خدا را شکر فصل را بدون باخت تمام کردیم که تقدیم به هواداران باشد.

 

وی تصریح کرد: در مورد فصل‌های قبل نمی‌توانم صحبت کنم، اما امسال جو و نظم تیم ما فوق‌العاده بود. تیم ما بسیار یکدست و متحد بود و بچه‌ها همه رفیق بودند که همه اینها در نهایت نتیجه داد.

 

هافبک تیم استقلال درباره شانسش برای حضور در جام جهانی گفت: چند اردوست که دعوت نمی‌شوم و این نظر آقای اسکوچیچ است. همه تلاشم را انجام می‌دهم و همچنان امیدوار می‌مانم. امیدوارم نظر سرمربی تیم ملی روی من مثبت باشد و بتوانم دعوت شوم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------