منشا: خوشحالم بعد از ۵ سال می‌توانم آقای گل باشم/ صد درصد دوست دارم به پرسپولیس برگردم



منشا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
گادوین منشا، مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان که زمزمه حضورش در پرسپولیس مطرح است، می‌گوید که همه در ایران دوست دارند در این تیم حضور داشته باشند.

به گزارش تسنیم، گادوین منشا مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان پس از آخرین بازی تیمش در لیگ برتر مقابل پیکان درباره اینکه آقای گل لیگ برتر شده است، گفت: فکر می‌کنم صد درصد نیست و بازی‌هایی باقی مانده است. فولاد خوزستان هنوز بازی دارد و می‌توانم بعد از این بازی، آقای گل شوم.

 

وی که با 14 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و پس از او کوین یامگا با 10 گل کار را به پایان رساند، اما لوسیانو پریرا و شهریار مغانلو با 9 گل هنوز شانس دارند که این عنوان را از او بگیرند درباره اینکه احتمال رسیدن این دو بازیکن به او کم است، اظهار داشت: خدا را شکر که امسال من آقای گل می‌شوم. سال خیلی سختی بود و خیلی خوشحال شدم که بعد از پنج سال در ایران، می‌توانم آقای گل باشم. دو بار، آقای گل دوم بودم و خدا را شکر که امسال برای من است.

 

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان درباره اینکه گویا دو پیشنهاد دارد و قصد جدایی از این تیم را خواهد داشت، خاطرنشان کرد: الان نمی‌توانم چیزی بگویم. با مدیر برنامه‌های من صحبتی نشده است. لیگ تمام شد و من به خانه می‌روم تا استراحت کنم و مدیر برنامه‌هایم نگاه می‌کند که چه پیشنهادهایی دارم.

 

منشا در واکنش به این پرسش که آیا دوست دارد به تیم پرسپولیس بازگردد، گفت: صد درصد، پرسپولیس تیم بزرگی است. همه بازیکنان بزرگ در ایران می‌خواهند در پرسپولیس بازی کنند. من هم در این تیم راحت بودم.

 

وی درباره قهرمانی استقلال نیز اظهار داشت: استقلال در این فصل خوب بود و خیلی قوی‌تر کار کرد و باید به آنها تبریک گفت. نمی‌دانم بعد از چند سال قهرمان شدند، اما خوب بودند.

 

مهاجم تیم فوتبال مس رفنسجان در مورد اینکه هفته گذشته هم با استقلالی‌ها دیدار کرد که قبلاً با آنها هم‌تیمی بوده است و رابطه خوبی هم با فرهاد مجیدی و وریا غفوری داشت، گفت: وریا قلب بزرگی دارد. فرهاد مجیدی مربی خوبی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------