آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۶ بر یک مغلوب کند و ضمن صعود به…

سلطانی: ترسو بودن یحیی آسان‌ترین قهرمانی را از پرسپولیس گرفت



بهروز سلطانی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دروازه‌بان سابق سرخپوشان گفت ترسو بودن سرمربی پرسپولیس باعث شد این تیم در حالی که می‌توانست آسان‌ترین قهرمانی‌اش را امسال به دست آورد، به نایب قهرمانی بسنده کند.

به گزارش تسنیم، بهروز سلطانی درباره نامشخص بودن رأی انضباطی بازی پرسپولیس - تراکتور اظهار داشت: من فکر می‌کنم سه امتیاز بازی با تراکتور را بدهند. در واقع قانون این را می‌گوید. آن مسائل را تماشاگران تراکتور ایجاد کردند و بازی را به هم زدند. با این اوصاف طبیعی است که امتیاز را به پرسپولیس بدهند. اگر تصمیمی غیر از این بگیرند، مشکلات زیادی گریبان فوتبال را در آینده‌ای نزدیک خواهد گرفت و فردا برای یک تیم دیگر همین مسئله را ایجاد می‌کنند.

 

وی در مورد اینکه به نظر پرسپولیس به مقام نایب قهرمانی لیگ بسنده کرده است، تصریح کرد: حقیقت امر، ترسو بودن کادر فنی و مدیریت ضعیف این وضعیت را رقم زد. زمانی که باید حمله می‌کردند، نکردند، ارنج تیم مشکل داشت و همین مسائل باعث شد پرسپولیس نتیجه نگیرد. ما به تیم‌هایی امتیاز دادیم که خنده‌دار است. گلر هم گل‌های بدی خورد.

 

سلطانی از دست دادن رادوشوویچ را اشتباه بزرگی دانست و گفت: از زمانی که رادو را رد کردند و رفت، شرایط این‌طوری شد. اصلاً زمانی هم که رادو بود، یک بازی به او می‌دادند و بعد شش بازی بیرون می‌نشست، در حالی که گلر خوبی بود. اگر رادو را بیشتر بازی می‌دادند لک هم حواسش جمع می‌شد. رادو عالی بود، اما وقتی که رفت لک خیالش راحت شد و می‌دید که نیمکت خالی است و هرطور که بازی کند، باز او درون دروازه قرار می‌گیرد. من نمی‌دانم مربی گلرها چطور کار کرده است، اما به نظر من کارهای لازم را انجام ندادند، کوتاهی کردند و تیم از این محل لطمه خورد. اگر رادو یا یک گلر خوب داشتیم مطمئنم موفق می‌شدیم و نتیجه‌ای عالی می‌گرفتیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------