آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

خیانت پیکه به شکیرا؛ پایان 12 سال زندگی مشترک زوج مشهور؟



پیکه و شکیرا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پس از عاشق شدن در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، نشانه هایی وجود دارد که در رابطه بین جرارد پیکه و شکیرا شکاف هایی در حال شکل گیری است.

به گزارش ایلنا به نقل از مارکا، این زوج هنوز ازدواج نکرده اند، اگرچه رابطه 12 ساله آن‌ها برای آنها دو فرزند به نام های میلان و ساشا به ارمغان آورده است. با این حال، به نظر می رسد که در حال حاضر همه چیز بین این دو ایده آل نیست، زیرا پیکه در خانه مجردی خود به نام مونتانر در بارسلونا زندگی می کند.

 

طبق گزارش ال پریودیکو، چندین همسایه در ساختمان طی هفته گذشته ورود و خروج پیکه را دیده اند. همچنین گفته می شود که او با دوست ریکی پویگ و گروه دوستانش از میهمانی شبانه بارسلونا لذت برده است.

 

یکی دیگر از نشانه هایی که به ناهماهنگی بین این زوج اشاره می کند، اشعاری است که شکیرا در آخرین آهنگ خود به نام Te Felicito با راو آلخاندرو خوانده است.

 

او می خواند: «برای تکمیل تو تکه تکه شدم؛ آنها به من هشدار دادند، اما من توجه نکردم. فهمیدم که حرف تو دروغ است، این قطره بود که از لیوان سرریز شد، به من نگو ​​متاسفم، این صادقانه به نظر می رسد، اما من تو را خوب می شناسم و می دانم که دروغ می گویی. من به تو تبریک می گویم، چقدر خوب عمل می کنی، در این شک ندارم؛ با ادامه نقش بازی کردن، آن نمایش خوب به نظر می رسید. چشم هایم از این همه گریه برای تو قرمز شده و حالا معلوم شد که متاسف هستی؛ صادقانه به نظر می رسد، اما من تو را خوب می شناسم و می دانم که دروغ می گویی؛ به تو تبریک می گویم، چقدر خوب عمل می کنی.»

 

شکیرا و پیکه هر دو در چند وقت اخیر از آپلود هر چیزی در شبکه های اجتماعی خود اجتناب کرده اند، چیزی که معمولاً نویدبخش یک رابطه ایده آل نیست.

 

شایعه خیانت

 

همچنین گزارش هایی وجود دارد که دلیل عدم حضور پیکه در خانه شکیرا این است که این خواننده او را با زن دیگری دیده است.

 

ال پریودیکو گزارش می دهد که این دلیلی است که پیکه و شکیرا تصمیم به جدایی گرفته اند و همچنین می گوید مدافع بارسلونا برای شرکت در میهمانی‌های شبانه تا حدودی خارج از کنترل است. و مهمانی پیکه و دوستش را با زنان دیگر همراهی کرده و تا دو و سه بامداد بیرون مانده اند.

 

پیکه نیز از شبکه‌های اجتماعی شکیرا ناپدید شده است، به طوری که خواننده در گذشته بارها تصاویری از این دو منتشر می کرد، اما آخرین عکس برای ماه مارس بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------