دی ماریا در یک قدمی بارسلونا؛ مذاکره با یوونتوس به بن‌بست خورد



دی ماریا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
آنخل دی‌ماریا ستاره سابق باشگاه رئال‌مادرید ممکن است فصل بعد با پیراهن بارسلونا به میدان برود.

به گزارش ایرنا از سایت «گل»، آنخل دی‌ماریا که به حضور هفت ساله‌اش در پاری‌سن‌ژرمن پایان داد و حالا قصد دارد فوتبال حرفه‌ای‌اش را در لیگی دیگر دنبال کند، در حال حاضر با یوونتوس وارد مذاکره شده است، این در حالی است که باشگاه بارسلونا هم وضعیت او را زیرنظر دارد.  

 

 مذاکرات یوونتوس با این هافبک آرژانتینی به بن‌بست خورده، چرا که دی‌ماریای ۳۴ ساله خواهان عقد قراردادی یک ساله است و به دنبال این است بعد از آن در فوتبال باشگاهی آرژانتین به دوران حرفه‌ای‌اش پایان دهد، این در حالی است که یوونتوسی‌ها خواهان عقد قراردادی دو ساله با او هستند. دی ماریا از یوونتوس دستمزد سالانه هشت میلیون یورو با احتساب پاداش را طلب کرده است که البته یووه به دنبال کاهش این مبلغ است. در حقیقت به نظر می رسد که دی ماریا مشمول قانون تخفیف مالیاتی ایتالیا نمی‌شود و به همین خاطر چنین دستمزد بالایی را خواسته است.

 

یوونتوس سعی می‌کند که با بررسی همه شرایط تصمیم بگیرد و به نظر می‌رسد که از آنخل انتظار دارند درخواست های مالی خود را کاهش بدهد و با آنها راه بیاید. دی ماریا برای فصل آینده برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز انگیزه ویژه ای دارد و می‌خواهد در یک باشگاه بزرگ بازی کند تا بتواند در این مسابقات حضور داشته باشد.

 

باشگاه بارسلونا نیز وضعیت دی‌ماریا را دنبال می‌کند اما در ابتدا منتظر تعیین تکلیف آینده حرفه‌ای عثمان دمبله است. اگر دمبله در نهایت جدا شود، رافینیا، ستاره برزیلی لیدز گزینه نخست جانشینی او محسوب می شود اما رقم ۵۵ میلیون یورویی مورد تقاضای باشگاه انگلیسی مانع بزرگی در این راه است. ناکامی در جذب رافینیا در نهایت بارسا را به سمت دی ماریا سوق خواهد داد و ستاره آرژانتینی هم فعلا قصد دارد منتظر بارسلونا بماند.

 

تمرینات بارسلونا برای فصل جدید از تاریخ ۴ جولای (۱۳ تیر) آغاز خواهد شد و باید دید که آیا دی‌ماریا در آن زمان با پیراهن بارسلونا به فوتبالش ادامه خواهد داد یا اینکه با یوونتوس به توافق می‌رسد.

 

ستاره آرژانتینی در هفت سال حضورش در پاری‌سن‌ژرمن، توانست در ۲۹۵ بازی آمار ۹۳ گل‌زده و ۱۱۹ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------