مهدوی‌کیا: تاوان جوانی تیم امید را دادیم/ هدف‌مان کسب تجربه بود



مهدوی کیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان اعتقاد دارد تیمش تاوان میانگین سنی پایین خود را در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا داده است.

به گزارش تسنیم، مهدی مهدوی‌کیا در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های امید ایران و ازبکستان که به تساوی یک - یک و حذف تیم کشورمان از رقابت‌های قهرمانی آسیا انجامید، اظهار داشت: دو تیم بازی خیلی خوبی ارائه کردند. اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم پیروز شویم. در نیمه اول بازیکن شماره 20 ازبکستان توانست ما را آزار بدهد.

 

وی با اشاره به میانگین سنی پایین شاگردانش تصریح کرد: با تیم بسیار جوانی به مسابقات قهرمانی آسیا آمده بودیم و تاوان آن را با حذف از مسابقات پرداختیم. با تیم جوانی وارد رقابت‌ها شدیم تا تجربه کسب کنیم و هدف ما صعود به المپیک است. بابت فوتبالی که بازی کردیم، خوشحال هستم. در هر سه بازی برتر از رقبا بودیم و فقط نتیجه نگرفتیم.

 

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان با ابراز رضایت از نمایش بازیکنان تیم زیر 23 سال ایران گفت: دو مشکل بزرگ داریم که یکی گل نزدن است. همچنین بازیکنان ما در لیگ برتر ایران، به‌عنوان بازیکن ذخیره هم به میدان نمی‌روند و مشکل بدنی دارند. آنها در شرایط بازی نیستند و باید این مشکل اساسی را حل کنیم.

 

مهدوی‌کیا در مورد همگروهان تیم امید ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: ازبکستان تیم جوان و بسیار خوبی بود. قطر با چند بازیکن باتجربه به مسابقات آمد و ما از هر لحاظ بهتر از این تیم بودیم. ترکمنستان نیز بازیکنان باتجربه‌ای را با خودش به رقابت‌ها آورده بود و خیلی خوش‌شانس بود که از این گروه صعود کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------