سید‌مهدی رحمتی در آلومینیوم ماندنی شد



مهدی رحمتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدیرعامل جدید باشگاه ضمن حمایت کامل از سید‌مهدی رحمتی، اعلام کرد که او امشب لیست خود را به باشگاه ارائه می‌کند.

به گزارش ورزش سه، محمد رجائیان امروز به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم اراک منصوب شد. او در جمع خبرنگاران ضمن صحبت از برنامه های خود برای باشگاه آلومینیوم، در مورد ادامه همکاری با مهدی رحمتی و برنامه نقل و انتقالاتی این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد:

 

هم روز شیرینی است و هم سخت!
یکی از شیرین ترین و در عین حال سخت ترین روزهای زندگی من بود. شیرین از این لحاظ که سال هاست در این فوتبال هستم و شاید دوست داشتم که به چنین موقعیتی برسم و تلاش کنم که موفقیتی برای اراک رقم بخورد. از این لحاظ سخت و ناراحت کننده است که جایی کسی می آیم که سال های سال کنار ایشان کار کرده ام. آقای محرابی همیشه رئیس بنده در باشگاه و جاه های دیگر بودند. امیدوارم که ایشان من را بابت این مسئولیت حلال کنند.

 

بعد از فینال حذفی نگاه مسئولین به آلومینیوم تغییر کرد
بعد از صعود آلومینیوم به لیگ برتر اتفاقات خیلی خوبی رخ داد. سال اول را توانستیم بمانیم و مثل بعضی از تیم ها که آسانسوری می آیند و می روند نباشیم. در سال دوم مخصوصا بعد از فینال جام حذفی که همگی مرهون زحمات آقای خطیبی، کادر فنی قبلی و آقای رحمتی و دستیارانش است نگاه هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آلومینیوم نسبت به مسائل فوتبال و باشگاه آلومینیوم کلا بهتر شد. 


در جلسات متناوب هیئت مدیره از لذت بردن مردم از فضای به وجود آمده توسط آلومینیوم بسیار خرسند بودند و به این نتیجه رسیدند که سرمایه گذاری در فوتبال از نظر شور و نشاط اجتماعی بازخورد مثبتی داشته است. شرکت آلومینیوم به عنوان برترین شرکتی که مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کرده در سطح استان مطرح شده است.استاندار محترم و معاونین ایشان هم به این نتیجه رسیدند که فوتبال می تواند برای شادی و نشاط مردم و جوانان استان مهم باشد. از این رو تقاضای آنها هم  پیشرفت برنامه هاست.

 

آلومینیوم وارد بازار بورس می شود
رجائیان در مورد برنامه های خود برای باشگاه آلومینیوم گفت: با توجه به اینکه شرکت آلومینیوم یک شرکت خصوصی است تمام کارهایی که می خواهیم انجام دهیم این است که در اولین فاز بتوانیم فضایی را فراهم کنیم که باشگاه آلومینیوم وارد بورس شود. برای اینکه خود باشگاه بتواند درآمدزایی کرده و همه کارهای مالی به صورت شفاف به اطلاع مردم برسد. 


برای رسیدن به این اصل ما باید باشگاه آلومینیوم را حرفه ای کنیم. با کمک اعضای هیئت مدیره به خصوص آقای غفاری که رئیس هیئت فوتبال استان هستند در صدد این هستیم که استانداردهای لازم برای حرفه ای شدن را کسب کنیم. 


استفاده از پتانسیل برند شرکت آلومینیوم برای جذب اسپانسر یکی دیگر از مسائل مهمی است که مورد نظر اعضای هئیت مدیره است. من به عنوان مدیرعامل و هیئت مدیره تعهد دادیم که امسال از موضوع اسپانسر استفاده مناسبی ببریم. از همین جا درخواست دارم که در سطح کشور اگر شرکت هایی هستند که می توانند با باشگاه آلومینیوم در زمینه تبلیغات همکاری کنند، وارد کار شوند.


در کنار شاد کردن دل مردم، توجه ما به زیرساخت ها هست. بازسازی زمین هایی که داخل مجموعه شرکت وجود دارد، ایجاد یک کمپ برای تیم و افزودن به همین ساختارها جزو برنامه های ماست.

 

آینده رحمتی در آلومینیوم؟
روزی که آقای رحمتی بعد از آقای خطیبی آمدند، برای بالا رفتن انگیزه ایشان، قرارداد یک و نیم ساله به شرط کسب نتایج مورد نظر باشگاه بسته شد. یکی از شروط حضور در فینال جام حذفی بود که خوشبختانه محقق شد. شرط دوم تک رقمی بودن رتبه بود که جزو برنامه های آقای محرابی به شمار می رفت. این شرط هم محقق شد و به دور از انصاف است که هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم تصمیم دیگری در خصوص سرمربی باشگاه بگیرد.

 

رحمتی امشب به باشگاه لیست می دهد
او در خصوص پیشنهاد چند تیم به قاید رحمتی، علی نژاد و چند بازیکن دیگر با توجه به اینکه یکی از اهداف رحمتی حفظ بازیکنان فعلی است گفت: تیم فوتبال آلومینیوم در سال گذشته به یک شخصیت و برند فوتبالی رسیده که قبلا آن را نمی دیدیم. امروز آلومینیوم هر کجا بازی کند حریفان ساعت ها برایش وقت می گذارند. این باعث شده است که بازیکنان اصلی و حتی فرعی آلومینیوم پیشنهاداتی داشته باشند. کمیته نقل و انتقالاتی ما از شنبه با راهبری یکی از اعضای هیئت مدیره کار خود را شروع می کند. این کمیته لیست درخواستی آقای رحمتی را می گیرد و بر اساس استانداردهای روز با بازیکنان مذاکره می کنیم. هیئت مدیره شرکت برای پرداخت مبالغ اولیه جهت توافق با این بازیکنان، قول مساعد داده است تا ما دست پر به مذاکره برویم.


50 درصد از بازیکنان آلومینیوم از دیگر باشگاهها پیشنهاد دارند ولی با توجه به عرق و علاقه ای که به برند آلومینیوم و آقای رحمتی دارند قطعا اگر با کمیته نقل و انتقالات وارد مذاکره شوند در اراک خواهند ماند. آقای رحمتی صحبت هایی با آقای محرابی داشتند و قرار است تا امشب لیست ماندگارها و خریدهای خود را بدهد.

 

مدیرعامل جدید آلومینیوم در پاسخ به این سوال که چقدر به اجرایی شدن درخواست های آقای رحمتی امیدوار هستید گفت: در اولین جلسه با هیئت مدیره شرکت، بودجه سال آینده باشگاه تصویب شد. این نشان می دهد که شخصیت باشگاه آلومینیوم از سوی هیئت مدیره که دلسوز شهر اراک است مورد تایید قرار گرفته است و حاضرند برای شاد کردن دل مردم اتفاقات خوبی رقم بزنند. شاید فصل گذشته صحبت از این بود تیمی که آقای غفاری به نوعی به عنوان هبه از رئیس فدراسیون فوتبال گرفته و تقدیم باشگاه آلومینیوم کرده در حال فروخته شدن بود ولی با پافشاری آقای محمدی که یکی از عضوهای اصلی هیئت مدیره شرکت هستند و کمک بقیه اعضا، مجمع شرکت آلومینیوم مجاب به نگه داشتن تیم شدند. امروز همه از این کار خرسند هستند چون تیم فوتبال آلومینیوم به عنوان یک برند در سبد خانوار مردم مرکزی قرار گرفته است. امید داریم که با فعالیت هایی که انجام خواهیم داد 4 هزار پرنسل شرکت آلومینیوم را که با زحمت و سختی بالا برای افزایش درآمد شرکت تلاش می کنند؛ به نوعی درگیر موضوع باشگاه کنیم. به آنها سر خواهیم زد، در محافل آنها شرکت می کنیم و حرف های آنها را می شنویم تا فضای همدلی بیشتری رقم بخورد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------