هاشمیان: نتوانستیم بازی‌های دوستانه زیادی انجام بدهیم/ الجزایر جزء تیم‌های قدرتمند آفریقاست



وحید هاشمیان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در این فیفادی نتوانستیم بازی های دوستانه زیادی برگزار کنیم، اما امیدوارم در فیفادی بعدی با تیم‌هایی که شبیه حریفان‌مان در جام‌جهانی هستند بازی کنیم.

به گزارش فارس، وحید هاشمیان درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آماده سازی دوحه قطر، اظهار داشت: اردوی ما چند روزی است شروع شده است. متاسفانه بنا به دلایل غیر ورزشی سفر تیم ملی به کانادا و بازی با این تیم میسر نشد. طبیعی است بازیکنان پس از پایان فصل دچار خستگی بدنی و فکری هستند، اما خوشبختانه در چند روز گذشته بسیار با انگیزه بوده و تمرینات بسیار خوبی انجام دادند.

 

وی افزود: اسکوچیچ و کادرفنی هم توانستند مرور کارهای تاکتیکی و اهدافی که در آینده دارند تا حدی در این اردو انجام بدهند. متاسفانه نتوانستیم در فیفادی بازی دوستانه زیادی انجام بدهیم اما فردا مقابل تیم خوب الجزایر قرار می‌گیریم. این تیم همیشه جزو تیم‌های قدرتمند آفریقایی است که بازیکنان خوبی دارد. نقاط ضعف و قوت الجزایر را آنالیز کرده‌ایم؛ البته ۳-۲ بازیکن این تیم نیستند همانگونه که ما هم برخی بازیکنان را به دلیل مصدومیت و مسائل دیگر  همراه خود نداریم.

 

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: امیدوارم بازی فردا برای ما پربار و فنی شود تا بتوانیم ضمن کسب نتیجه با نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آشنا شویم. امیدوارم در اردوی بعدی که آخرین مرحله آماده سازی ما قبل از جام جهانی است، بتوانیم حریفان بسیار خوبی که شبیه هم گروه های ما در جام جهانی هستند، داشته باشیم. در نهایت برای مردم ایران در هر جای دنیا آرزوی سلامتی، شادی و روزهای بسیار خوب دارم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------