آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

پیشنهاد ۹۰۰ هزار دلاری یک تیم شهرستانی به الکساندر نوری/ رحمتی با آلومینیوم تمدید کرد



الکساندر نوری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یکی از مدیران پیشین استقلال که مدتی است با یک تیم شهرستانی لیگ برتری همکاری می‌کند به الکساندرو نوری پیشنهاد ۹۰۰ هزار دلاری داد تا از رفتن به استقلال پشیمان شود.

به گزارش ایرنا، یکی از مدیران تیم های شهرستانی که سابقه عضویت در باشگاه استقلال را در کارنامه دارد با الکساندرو نوری ارتباط برقرار کرده و به او پیشنهاد ۹۰۰ هزار دلاری ارائه کرد تا این مربی قید نیمکت آبی‌پوشان را بزند.

 

این پیشنهاد وسوسه انگیز با پاسخ منفی نوری روبرو شد و او اعلام کرد حاضر نیست به این تیم برود.

 

نوری که به خوبی می‌دانست در باشگاه شهرستانی امنیت شغلی نخواهد داشت به مذاکرات خود ادامه نداد.

 

***

 

رحمتی با آلومینیوم تمدید کرد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

 

رحمتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا، مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از مذاکره با مدیران این باشگاه، قرارداد خود را ۲ فصل دیگر با این تیم اراکی تمدید کرد.

 

رحمتی در نیم‌فصل دوم فصل بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر، هدایت آلومینیوم را بر عهده گرفته بود و این تیم در پایان با ۳۷ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت.

 

سیدمهدی رحمتی پس از تمدید قرارداد با آلومینیوم اراک اظهار داشت: خداراشکر پس از فکر می‌کنم سه ماهی که در باشگاه بزرگ آلومینیوم بودیم شرایط به گونه‌ای رقم خورد که قرارداد ما ادامه دار باشد، سال جدید را قرارداد داشتم اما با توافقی که بین طرفین انجام شد قراردادم را یک سال دیگر هم تمدید کردم تا دوساله شود. 

 

او ادامه داد: درباره قرارداد بازیکنان باید بگویم که سعی کردیم که به دلیل شرایطی که الان در نقل و انتقالات وجود دارد پله پله جلو برویم. تعداد اسامی یکسری از بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار دادم که به امید خدا در همین ظرف ۴۸ ساعت آینده تمدید کنند و آن بازیکنانی هم که مدنظر داریم سعی می‌کنیم مرحله به مرحله به باشگاه اعلام کنیم که در این بازار بازیکنانی که نیاز داریم جذب کنیم. در مورد شروع تمرینات هم باید بگویم که برنامه از یک ماه پیش در اختیار باشگاه گذاشته بودم و از چهارم تیرماه تمرینات را شروع می‌کنیم.

 

با کادرفنی فصل گذشته ادامه می‌دهید؟ رحمتی در پاسخ به این سوال گفت: همکاران عزیزم در کنارم هستند ولی نفرات جدیدی هم به تیم ما اضافه می‌شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------