آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

بازگشت عرفان باقری به استقلال/ آخرین وضعیت رضاوند؛ وریا می‌ماند؟



نقل و انتقالات فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
عرفان باقری بازیکن مدنظر پرسپولیس که حتی برای بستن قرارداد به این باشگاه هم رفته بود، عکسهای اینستاگرامش را دوباره از آرشیو خارج کرد.

به گزارش خبرورزشی، عرفان باقری بازیکن جوان استقلال که در بازار نقل و انتقالات مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته بود، برای مذاکره با مدیران این باشگاه راهی ساختمان خیابان شیخ بهایی شد. پس از این اتفاق مدیر تیم های پایه استقلال اعلام کرد باقری با استقلال قرارداد دارد و قرارداد بستن پرسپولیس با این بازیکن باعث محرومیت این تیم می شود. همین مساله باعث شد تا باشگاه پرسپولیس بیخیال جذب باقری شود و حتی در بیانیه ای اعلام کرد که قراردادی با این بازیکن امضا نکرده اند.

 

باقری که حتی عکس پروفایل خود را نیز با پیراهن پرسپولیس قرارداده بود، پس از عدم انتقال به این تیم پست‌های آرشیو شده خود با پیراهن استقلال را برگرداند و پروفایل خود را نیز عوض کرد.

 

نقل و انتقالات فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

 

***

 

آخرین وضعیت رضاوند در استقلال

باشگاه استقلال در صورت تمایل آرش رضاوند حاضر است با شرایطی خاص رضایت به جدایی او بدهد.

 

به گزارش تسنیم، آرش رضاوند بعد از اتمام لیگ برتر و حضور چند ماهه در فولاد خوزستان، حالا بازیکن استقلال است و باید به قرارداد خود با این باشگاه پایبند باشد.

 

استقلالی‌ها برای فصل بعد تمایل به حفظ رضاوند دارند، ولی اگر این بازیکن تمایل به حضور در تیم دیگری داشته باشد، استقلال حاضر به مذاکره است.

 

باشگاه استقلال حاضر است در صورت تمایل رضا‌وند برای جدایی، با معاوضه بازیکن شرایط را برای حضور وی‌ در تیمی دیگر فراهم کند. قرار است وضعیت این بازیکن هفته آینده مشخص شود.

 

براساس این گزارش، آرش رضاوند چند روز پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اعلام کرد که دوست دارد در استقلال بماند.

 

***

 

دیدار وریا و آجورلو؛ به‌زودی پای میز مذاکره/ کاپیتان در استقلال می‌ماند؟

هر چند که وریا در روزهای گذشته از عدم تماس مدیران برای تمدید قراردادش دلخور بود اما به نظر می‌رسد او به‌زودی با آجورلو پای میز مذاکره بنشیند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش ورزش سه، ماندن یا جدایی وریا غفوری از استقلال به یک سوال جدی برای هواداران این باشگاه تبدیل شده است. کاپیتان محبوب آبی‌ها که قراردادش با این تیم به پایان رسیده، بارها در صحبت‌هایش مدعی شده که تماسی از سوی مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد با او صورت نگرفته است.

 

در روزهای گذشته، وریا بی توجه به حواشی اخیری که برایش پیش آمده مشغول انجام یک تورنمنت دوستانه تنیس فوتبال بود. جایی که او با برخی از ستاره‌های فعلی و سابق فوتبال و فوتسال از جمله علی قلی‌زاده، میلاد زکی‌پور، وحید شمسایی، آندرانیک تیموریان و... در این مسابقات حضور یافت.

 

انتشار یک ویدیو از لحظاتی که وریا مشغول گرفتن عکس یادگاری با هواداران استقلال بود، جنجال‌های زیادی را به پا کرد. او در این لحظه اعلام کرد که آخرین عکس‌هایش با لباس استقلال را از او بگیرند. ویدیوی این گفته‌های غفوری به سرعت در فضای مجازی منتشر و باعث نگرانی هواداران شد.

 

فردای انتشار این ویدیو، غفوری در دور پایانی مسابقات تنیس فوتبال حضور پیدا کرد و این بار در جمع خبرنگاران حاضر شد. او یک بار دیگر بر علاقه خود برای تمدید قراردادش با استقلال تأکید کرد و گفت علاقه دارد برخلاف برخی از کاپیتان‌های سابق این تیم، با لباس استقلال از فوتبال خداحافظی کند.

 

خواسته اکثریت هواداران استقلال مبنی بر حفظ وریا، سطح فنی خوب این بازیکن و نبود جانشین باکیفیت برای او باعث شده تا حتی مدیران استقلال نیز به فکر حفظ این بازیکن باشند اما زمان‌بر بودن پروسه مذاکره با گزینه‌های مختلف برای انتخاب سرمربی جدید، باعث شده بود تا ارتباطات با وریا برای حفظ او صورت نگیرد.

 

به‌طور کلی به نظر می‌رسد در روزهای آینده و پس از تعیین‌تکلیف نهایی کادرفنی استقلال و با تأیید ریکاردو ساپینتو، صحبت‌ها برای حفظ وریا در تیم نیز آغاز شده و او با مدیران باشگاه پای میز مذاکره بنشیند و قراردادش را تمدید کند.

 

این مسئله که انتخاب سرمربی جدید باید اولویت اصلی مدیران استقلال باشد، کاملا بدیهی است و می‌توان این‌گونه برداشت کرد که وریا می‌توانست در روزهای مذاکرات برای انتخاب سرمربی از انجام مصاحبه اجتناب کند تا همه چیز در سکوت و فضای آرامی پیش برود.

 

با توجه به سابقه‌ای که از مصطفی آجورلو در ذهن هواداران به ثبت رسیده، به نظر می‌رسد در روزهای آتی شاهد حضور غفوری و مدیربرنامه‌هایش برای ادامه همکاری طرفین باشیم.

 

***

 

آخرین انقل‌و‌انتقالات استقلال؛جلسه با صادقی و جذب 3 خارجی

شایعات: همانطور که پیش از این نیز ذکر شده بود، محسن آذرباد یکی از اهداف نقل و انتقالاتی استقلال است که گفته می شود طرفین به دنبال راهکاری برای این انتقال از مس رفسنجان هستند.

 

شایعات: سیدمحمد حسینی مدافع هوادار نیز مدنظر استقلال قرار گرفته است.

 

شایعات: گفته می شود که محمدرضا حسینی به دنبال برگزاری جلسه ای برای اخذ رضایت نامه و حضور در استقلال است.

 

 

موثق: باشگاه استقلال مذاکرات خود برای تمدید قرارداد بازیکنانش را انجام داده است. محمد دانشگر نخستین فردی است که صحبت‌ها با او آغاز شده است.

 

رسمی: امین منوچهری مربی تیم نونهالان استقلال مدعی شد که این باشگاه قصد دارد سه بازیکن خارجی باکیفیت را برای حضور پرقدرت در لیگ بیست و دوم جذب کند.

 

شایعات: اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه مدیران استقلال امروز با سعید صادقی جلسه‌ای را برگزار می‌کنند تا تکلیف حضور او در این تیم مشخص شود.

 

شایعات: گفته می‌شود که آبی‌ها قصد دارند برای جذب مهدی قایدی نیز اقدام کنند.

 

رسمی: باشگاه استقلال برای جذب محمد محبی از سانتاکلارا یک نامه رسمی به این باشگاه پرتغالی ارسال کرده است.

 

***

 

دیاباته از الغرافه جدا شد/ مهاجم سابق استقلال به ایران بازمی‌گردد؟

باشگاه الغرافه به طور رسمی از جدایی شیخ دیاباته خبر داد.

 

دیاباته،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش فارس، پس از جدایی سعید عزت اللهی، باشگاه الغرافه قطر از رفتن شیخ دیاباته نیز خبر داد.

 

باشگاه قطری در خصوص او نوشت: جادوی گلزنی تو در یاد ما ماندگار باقی خواهد ماند و یادآور خوشحالی و شور خواهد شد. خداحافظ بازیکن بزرگ، ممنون شیخ دیاباته.

 

مهاجم سابق استقلال احتمال این را دارد که به ایران بازگردد.

 

***

 

خداحافظی احساسی مدافع پرسپولیس از هواداران/ مقصد دیبالا پرسپولیسی‌ها مشخص شد

علی شجاعی با انتشار پستی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. مقصد بعدی این بازیکن به احتمال زیاد نساجی خواهد بود.

 

علی شجاعی مدافع چپ پرسپولیس که در بازی مقابل النصر آخرین پنالتی سرخپوشان را به ثمر رساند و موفق شد تیم گل محمدی را راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا کند، با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

 

گفته می شود شجاعی به همراه حمید مطهری راهی نساجی خواهد شد و دوباره پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

شجاعی به نساجی مازندران پیوست

علی شجاعی وینگر و مدافع چپ اهل آمل سابق پرسپولیس به نساجی پیوست. او در لیگ هجدهم و نوزدهم سابقه بازی در نساجی راداشت. 

 

قرارداد او با نساجی  به مدت یک فصل است.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------