«رونالدو» یک فصل دیگر در منچستریونایتد می‌ماند/ ژسوس به آرسنال پیوست



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
اظهارات اخیر «کریستیانو رونالدو» و اتخاذ موضع در مورد سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه منچستریونایتد، این شائبه را به وجود آورده که مرد پرتغالی آماده جدایی از شیاطین سرخ است اما براساس گزارش‌ها یونایتد صراحتا با جدایی وی مخالفت کرده است.

به گزارش ایرنا، براساس گزارش شبکه تلویزیونی ای. اس. پی. ان، باشگاه منچستریونایتد به رونالدو اعلام کرده که وی در فهرست فروش تابستانی قرار ندارد بلکه بالانشینان در اولدترافورد از او «می‌خواهند و انتظار دارند» که در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ قوی‌تر از قبل ظاهر شود.

 

براساس گزارش‌ها «اریک تن‌هاخ» سرمربی جدید یونایتد برای فصل جدید روی مرد پرتغالی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

 

خبر ماندگاری رونالدو در یونایتد یک هفته بعد از ملاقات «تاد بولی» رئیس تازه‌وارد باشگاه چلسی با «خورخه مندس» مدیربرنامه رونالدو منتشر شده است. علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه یوونتوس با مرد پرتغالی شنیده می‌شود.

 

رونالدو تابستان سال گذشته بعد از نخستین حضورش در جمع شیاطین سرخ در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۹، باردیگر به اولدترافورد بازگشت و پس از یک فصل حضور ۱۸ گل به ثمر رساند. او بالاتر از «هری کین» و «سون هیونگ مین»، در تیم منتخب اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.

 

با این وجود، منچستریونایتد با کسب رتبه ششم لیگ جزیره، از سهیمه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا محروم ماند.

 

***

 

گابریل ژسوس به آرسنال پیوست

بازیکن فصل گذشته تیم منچسترسیتی به زودی قرارداد رسمی با آرسنال امضا خواهد کرد.

 

ژسوس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ایلنا، گابریل ژسوس با قراردادی دائمی به آرسنال می‌پیوندد.

 

فابریزیو رومانو با تایید این خبر اعلام کرد باشگاه آرسنال تماس مستقیم جدیدی با مارسلو پتیناتی، نماینده گابریل و شرکای او پائولو پیتومبیرا و کاکا فراری داشت که توافق کامل بر سر شرایط شخصی حاصل شد.

 

گابریل ژسوس تا ژوئن 2027 به عنوان بازیکن جدید آرسنال قرارداد امضا خواهد کرد، که اولویت اصلی او از دیرباز بوده؛ اکنون تمام قرارداد تکمیل شده و کاملا انجام شده است.

 

همانطور که در روز جمعه فاش شد، منچسترسیتی قبلاً پیشنهاد نهایی را برای مبلغ تضمینی 45 میلیون پوندی دریافت شده از آرسنال پذیرفته است. شش باشگاه به سراغ عوامل گابریل ژسوس رفتند، اما اولویت او همیشه آرسنال بوده است.

 

آرسنال گابریل را به عنوان سومین خرید بعد از مت ترنر و فابیو ویرا معرفی خواهد کرد... و پس از آن فعالیت‌شان ادامه خواهد داشت و کاملاً هنوز تمام نشده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------