استقلال با سیلوا به توافق رسید/ تمدید قرارداد مطهری با آبی‌ها؛ جلالی می‌ماند



نقل و انتقالات استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه استقلال با مدافع برزیلی برای تمدید قرارداد به توافق رسید.

به گزارش تسنیم، مسئولان استقلال بعد از انجام‌ مذاکرات فشرده با رافائل سیلوا، در نهایت با این بازیکن برای تمدید قرارداد به توافق رسیدند.

 

سیلوا به زودی به ایران می‌آید تا در تمرینات استقلال شرکت کند.

 

***

 

مطهری با استقلال تمدید کرد

نقل و انتقالات استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

ارسلان مطهری بازیکن تیم فوتبال استقلال، پس از مذاکره با مصطفی آجورلو و مدیران باشگاه استقلال، قرارداد خود را با آبی‌ها تمدید کرد.

 

مطهری یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت و با تمدید قراردادش، به مدت دو فصل دیگر و تا پایان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در جمع آبی‌پوشان پایتخت ماندگار خواهد بود.

 

 

***

 

جلالی در استقلال می‌ماند

نقل و انتقالات استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

نشست مشترک مدیران استقلال با مدیران سایپا پرونده ابوالفضل جلالی را خواهد بست تا این بازیکن همچنان به بازیگری خود با پیراهن آبی ادامه دهد.

 

در هنگام انتقال جلالی به استقلال، تفاهم نامه‌ای بین دو باشگاه امضا شد که بر اساس آن استقلال باید مبلغ رضایت‌نامه را در دو قسط پرداخت می‌کرد. قسط اول برای حضور قرضی جلالی پرداخت شد و قرار بود قسط دوم نیز تا اول تیرماه امسال پرداخت شود تا تفاهم نامه و قرارداد به اعتبار خودش باقی بماند.

 

باشگاه استقلال دو بار در روزهای بیست و هشتم ‌و سی‌ام خرداد برای پرداخت این پول اقدام کرد اما حساب مقصد یعنی حساب باشگاه سایپا مشکل داشت و به همین خاطر حواله بانکی برگشت خورد که این موضوع به طرف مقابل اطلاع داده شد.

 

 مدیران استقلال مذاکراتی را با مدیران ارشد سایپا داشته و آنها قول داده‌اند ظرف روزهای آینده این مشکل را برطرف کنند تا جلالی به فعالیت خود در استقلال ادامه دهد.

 

البته به نظر می‌رسد باشگاه استقلال برای جلب رضایت مدیران سایپا مجبور شود مبلغ بیشتری به حساب این باشگاه واریز کند.

 

***

 

بازیکن مدنظر پرسپولیس به گل‌گهر پیوست

نقل و انتقالات استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

پدیده لیگ یک فوتبال ایران به جمع شاگردان قلعه‌نویی پیوست.

 

امیر شهیم که از او به عنوان یکی از پدیده‌های جوان فوتبال ایران نام برده می‌شود و با عملکرد درخشان در فصل گذشته لیگ آزادگان، مورد توجه تیم‌های مدعی لیگ‌برتر قرار گرفته‌ بود، به گل‌گهر سیرجان پیوست.

 

این مهاجم هیجده ساله که در فصل گذشته دوازده گل برای تیم خود به ثمر رسانده بود و 6 پنالتی از مدافعان حریف گرفته بود، با توافقی سه جانبه بین باشگاه سابقش، بازیکن و باشگاه گل‌گهر، برای فصل جدید لیگ‌برتر در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی قرار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------