آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

پیشنهاد جدید بارسلونا برای جذب لواندوفسکی/ منچستریونایتد در جستجو برای یافتن جانشین رونالدو



نقل و انتقالات اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه بارسلونا برای جذب مهاجم لهستانی بایرن مونیخ پیشنهاد ۵۰ میلیون یورویی ارائه داده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپورت وان، به نظر می رسد که تلاش‌های بارسلونا برای جذب روبرت لواندوفسکی همچنان ادامه خواهد داشت و آبی اناری ها دست بردار جذب این مهاجم لهستانی نیستند.

 

بایرن مونیخ تاکنون پیشنهادهای ۳۵ و ۴۰ میلیون یورویی آبی اناری ها برای جذب لواندوفسکی را رد کرده است.

 

آلمان این بار بارسلونا با رقم درخواستی بایرن مونیخ برای فروش لواندوفسکی موافقت کرده است به طوری که این باشگاه اسپانیایی حاضر است که برای جذب این مهاجم گلزن ۳۳ ساله ۵۰ میلیون یورو پرداخت کند.

 

رسانه های آلمانی پیش از این اعلام کردندکه تنها شرط بایرن مونیخ برای فروش لواندوفسکی پرداخت ۵۰ میلیون یورو نقد است که ظاهرا بارسلونا با این شرط موافقت کرده است.

 

روبرت لواندوفسکی یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد. او به صراحت اعلام کرده است که دوست دارد این تیم را ترک کند تا راهی بارسلونا شد که این اقدام او با مخالفت باشگاه بایرن مواجه شده است.

 

باشگاه بایرن مونیخ تاکنون اجازه جدایی را به لواندوفسکی نداده است و مدیران باشگاه به صراحت اعلام کرده اند که به این بازیکن نیاز دارند.

 

علاوه بر بارسلونا از پاری سن ژرمن به عنوان دیگر مشتری جدی لواندوفسکی یاد می شود البته خود این بازیکن اعلام کرده است که دوست دارد راهی بارسلونا شود اما ممکن است که وضعیت بد مالی آبی اناری ها و سنگ اندازی سران بایرن باعث شود تا او راهی تیم پاریسی شود.

 

***

 

منچستریونایتد پذیرفت؛ جستجو برای یافتن جانشین رونالدو

مدیران منچستریونایتد به این باور رسیدند که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، قصد جدایی از این تیم را دارد و به دنبال جانشینی برای او هستند.

 

نقل و انتقالات اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ورزش سه، تصمیم رونالدو برای جدایی از یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و در فاصله یک سال پس از بازگشت به این تیم کاملا جدی به نظر می‌رسد. 

 

این بازیکن سال گذشته و پس از 12 سال دوری به اولدترافورد برگشت اما شرایط مطابق انتظار او پیش نرفت و اوضاع بحرانی منچستریونایتد و عملکرد این تیم در لیگ برتر باعث شد که او تصمیم به ترک این تیم بگیرد. 

 

مدیران یونایتد در ابتدا حاضر به پذیرش این واقعیت که این ستاره پرتغالی قصد جدایی از آنها را دارد نبودند اما حالا به نظر می‌رسد که با غیبت چند روزه این بازیکن در تمرینات پیش فصل و خودداری او از حضور در تور تایلند و استرالیا، آنها هم به این باور رسیده‌اند و حالا به دنبال یافتن جانشینی برای او هستند. 

 

گفته می‌شود اریک تن‌هاخ شخصا با برایان برابی تماس گرفته و از او خواسته که پیشنهاد پیوستن به جمع شیاطین سرخ را بپذیرد. این بازیکن فصل گذشته به صورت قرضی از لایپزیش به آژاکس رفته و تحت هدایت این مربی هلندی بازی کرده بود. 

 

اما اتلتیک مدعی شده که او تنها گزینه یونایتد نیست و تنها بازیکنی که به عنوان گزینه جانشینی رونالدو با او تماس گرفته شده نیست و تلاش این باشگاه برای جذب یک بازیکن هجومی تراز اول در این پنجره ادامه داد. 

 

حتی اگر آنها موفق به انجام این کار نشوند هم تن‌هاخ قصد دارد از آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد به عنوان گزینه‌های کوتاه مدت در خط حمله تیمش استفاده کند.

 

***

 

خانه تکانی سرمربی جدید پاری سن ژرمن

 پاری سن ژرمن سرانجام تصمیم گرفت که به همکاری خود با پوچتینو پایان دهد. با وجود آنکه پاری سن ژرمن با هدایت پوچتینو توانست مقتدرانه قهرمانی در لیگ فرانسه را به دست آورد اما حذف تلخ از لیگ قهرمانان اروپا باعث شد سران این باشگاه سرمربی آرژانتینی خود را از کار برکنار کنند.

 

باشگاه پاری سن ژرمن کریستوف گالتیه را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرده است. طبق اعلام روزنامه لو پاریزین، سرمربی جدید تیم پاریسی به دنبال تغییرات زیادی در تیمش است به طوری که ۱۱ بازیکن را در فهرست فروش قرار داده است.

 

جورجینیو واینالدوم، دیالو، ادریس گایا، کورزاوا، دینا ایبمبه، کرر، دراکسلر، پارادس، مائورو ایکاردی، پریرا و هررا بازیکنانی هستند که طبق اعلام روزنامه لوپاریزین در فهرست خروجی های سرمربی جدید پاری سن ژرمن قرار دارند.

 

به این ترتیب با وجود خبرهای زیادی که درباره جدایی نیمار از پاری سن ژرمن به گوش می رسید این بازیکن از تیم جدا نخواهد شد و در فهرست گالتیه قرار دارد. البته سرمربی جدید پاری سن ژرمن در مراسم معارفه خود تاکید کرد که به نیمار نیاز دارد و اجازه جدایی را به او نخواهد داد.

 

***

 

تمدید قرارداد هاندانوویچ در دهمین سالروز حضور او در اینتر

باشگاه اینتر قرارداد دروازه بان اول خود را برای فصل آتی تمدید می کند.

 

نقل و انتقالات اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا به نقل از گاتزتادلواسپورت، امروز دهمین سالگرد حضور سمیر هاندانوویچ در اینتر است و قرار است به زودی تمدید قرارداد او اعلام شود.

 

دروازه بان شوت گیر اسلوونیایی در ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۲ از اودینزه با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو به نراتزوری ملحق شد و از آن زمان درون دروازه این تیم ایتالیایی قرار گرفته است و به صورت مداوم برای تیمش به میدان رفته است. در دهه گذشته، هاندانوویچ ۴۳۸ بازی در تمامی رقابت‌ها برای اینتر انجام داده است، ۴۵۱ گل دریافت کرده و ۱۶۱ بار نیز دروازه خود را بسته نگه داشته است. او اکنون کاپیتان باشگاه است و ماجراجویی او در اینتر ادامه خواهد داشت چرا که سران اینتر با او برای تمدید قرارداد به توافق رسیدند.

 

طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، انتظار می رود اینتر امروز در دهمین سالگرد ورود هاندانوویچ، تمدید قرارداد با او را اعلام کند. در واقع تمدید قرارداد این دروازه بان با اینتر قبلاً امضا شده است اما هنوز چیزی به طور رسمی اعلام نشده است.

 

نراتزوری اوایل این ماه آندره اونانا دروازه بان سابق تیم آژاکس هلند را به صورت آزاد به خدمت گرفت و انتظار می‌رود که او در درازمدت شماره یک اینترشود، بنابراین تمدید قرارداد هاندانوویچ احتمالا به این معنا است که اونانا در فصل جاری دروازه بان شماره دو خواهد بود تا بیشتر کسب تجربه کند. 

 

اینتر برای جذب دیبالا باید ژکو را در تابستان سال جاری بفروشد. دیبالا بعد از ۷ سال از یوونتوس جدا شد. اینتر مشتری جدی جذب این بازیکن است اما دو طرف فعلا بر سر مسائل مالی به توافق دست پیدا نکرده اند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------