اسکوچیچ از هدایت تیم ملی برکنار شد؟/ فدراسیون فوتبال: هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نشده است



اسکوچیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
صلاحیت اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی توسط کمیته فنی فدراسیون رد شد.

به گزارش فارس، عصر امروز کمیته فنی فدراسیون فوتبال جلسه ای برای بررسی عملکرد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی 2022 تشکیل جلسه داد که بر این اساس صلاحیت این سرمربی کروات توسط کمیته فنی فدراسیون فوتبال رد شد.

 

قرار است در روزهای آینده گزینه های داخلی و خارجی مورد بررسی کمیته فنی فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

 

 واکنش فدراسیون فوتبال به رد صلاحیت اسکوچیچ در کمیته فنی

فدراسیون فوتبال نسبت به تصمیم کمیته فنی این فدراسیون مبنی بر رد صلاحیت سرمربی کروات تیم ملی واکنش نشان داد.

 

فدراسیون فوتبال آمده است: نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص بررسی آخرین شرایط تیم ملی عصر امروز (دوشنبه) در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد. اعضای کمیته فنی در پایان این نشست گزارش فنی و نتیجه مذاکرات خود را به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه خواهند داد و اعضای هیات رئیسه در خصوص شرایط تیم ملی در روزهای آتی بر اساس گزارش کمیته فنی تصمیم گیری خواهند کرد.

 

بر این اساس تا زمان برگزاری نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هیچ تصمیمی در خصوص تیم ملی اتخاذ نشده و موضوعات مربوطه بر مبنای گزارش کمیته فنی در این جلسه مورد بررسی قرار می گیرد.

 

«دایی» گزینه نخست برای سرمربیگری تیم ملی/ خروج کی‌روش و برانکو از فهرست

روز مهم و سرنوشت‌ساز برای تیم ملی پشت سر گذاشته شد و در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال، صلاحیت «دراگان اسکوچیچ» برای ادامه حضورش روی نیمکت تأیید نشد.

 

اولویت کمیته فنی با توجه به کمبود زمان، انتخاب سرمربی ایرانی برای جانشینی «اسکوچیچ» است؛ علی دایی گزینه نخست و «امیرقلعه نویی» و «جواد نکونام» در اولویت‌های بعدی قرار دارند. 

 

انتخاب مربی خارجی در اولویت کمیته فنی نبوده، اما پیشنهاداتی مطرح شده است؛ نکته جالب اینجاست که گزینه فنی هیچ نظر مثبتی روی «کارلوس کی‌روش» نداشته و آنها حضور این مربی روی نیمکت تیم ملی را رد کرده‌اند، اما «برانکو ایوانکوویچ» یکی از گزینه‌های خارجی مطرح شده در جلسه کمیته فنی بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------