رافینیا رسما به بارسلونا پیوست/ قرارداد بلندمدت استرلینگ با چلسی



رافینیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه بارسلونا جذب هافبک برزیلی لیدز را رسماً اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپورت، سرانجام بارسلونا جذب رافینیای برزیلی را رسماً اعلام کرد.

 

طبق اعلام باشگاه بارسلونا این باشگاه با سران لیدز به توافق نهایی دست پیدا کرد و رافینیا به زودی در تست پزشکی باشگاه شرکت خواهد کرد.

 

این بازیکن برزیلی ۲۵ ساله مورد توجه چلسی هم بود اما علاقه او به حضور در آبی اناری‌ها باعث شد تا او پیراهن این تیم را بر تن کند.

 

طبق اعلام رسانه‌ها، باشگاه بارسلونا برای جذب این بازیکن ۶۰ میلیون یورو هزینه کرده است.

 

رافینیا سومین خرید آبی اناری‌ها در تابستان سال جاری است. این تیم پیش از این هم کریستینسن و فرانک کسیه را جذب کرد.

 

بعید است که خریدهای بارسلونا در تابستان به این سه بازیکن منتهی شود. روبرت لواندوفسکی و کوندی مدافع فرانسوی سویا هم در فهرست ژاوی قرار دارند و باید دید که آیا این دو بازیکن هم جذب خواهند شد یا نه.

 

***

 

قرارداد بلندمدت استرلینگ با چلسی

رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی و گلزن منچسترسیتی با قراردادی پنج ساله به چلسی پیوست.

 

استرلینگ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

دوران درخشان و موفق حضور رحیم استرلینگ در منچسترسیتی به پایان رسید و او بعد از لیورپول و سیتی، حالا قرار است به مدت پنج فصل لباس چلسی را به تن کند. رحیم استرلینگ در ترکیب سیتیزن ها تقریبا به تمامی عناوین ممکن دست یافت و حالا قصد دارد با قرار گرفتن در ترکیب ثابت چلسی، جایگاه خود در ترکیب تیم ملی انگلیس در جام جهانی را تثبیت کند.

 

رحیم استرلینگ بعد از نهایی شدن این انتقال گفت: اول و مهم تر از همه چیز، خوشحالم که اینجا هستم. تردیدی وجود ندارد که من تاکنون دستاوردهای زیادی در دوران حرفه‌ای خود داشته‌ام، اما هنوز اهداف بیشتری پیش رویم وجود دارد و من واقعاً مشتاقانه منتظر رسیدن به این اهداف با پیراهن چلسی و تحت هدایت توماس توخل هستم. لندن خانه من است و همه چیز برای من از این شهر شروع شد، این شگفت انگیز است که من اکنون این فرصت را دارم که هر هفته در استمفوردبریج در مقابل دوستان و خانواده ام بازی کنم. من می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از تاد بولی، بهداد اقبالی، گروه مالکیت باشگاه، توماس توخل و همه افرادی که در روند انتقال من به چلسی دخیل بودند، تشکر کنم."

 

تاد بولی نیز بعد از نهایی شدن خرید جدید چلسی گفت: "رحیم استرلینگ یک برنده سریالی است و خرید او گام مهمی در تقویت تیم ما خواهد بود. ما از بازگشت رحیم به چلسی و لندن خوشحالیم و مشتاقانه منتظریم استعداد او در کلاس جهانی را در استمفوردبریج به نمایش گذاشته شود."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------