آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

وریا غفوری به فولاد خوزستان پیوست/ پاتوسی ماندنی شد



وریا غفوری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه فولاد خوزستان از عقد قرارداد با کاپیتان استقلال خبر داد.

به گزارش ورزش سه، وریا غفوری پس از ۶ سال حضور در استقلال و اتمام قراردادش با این باشگاه که تمدید نشده بود، تصمیم به جدایی از جمع آبی‌پوشان گرفت و رسما تیم جدیدش را معرفی کرد تا شاگرد جواد نکونام شود.

 

کاپیتان استقلال که بحث زیادی درباره ادامه حضورش در این باشگاه وجود داشته و شایعه جدایی‌اش از جمع آبی‌ها و حضورش در فولاد خوزستان مطرح شده بود، امروز به تمام این مسائل پایان داد و به پایان دوران فعالیت‌اش در استقلال رسید.

 

وریا که فصل گذشته جام قهرمانی لیگ برتر را همراه با استقلال بالای سر بُرد و پیش از آن نیز به یک قهرمانی جام حذفی با این باشگاه رسیده بود، اکنون در حالی که ۳۴ سال سن دارد، راهی فولاد خوزستان شده تا شرایط جدیدی را در این باشگاه تجربه کند و به دنبال تداوم تکرار موفقیت‌های خود باشد.

 

این مدافع راست که دو قهرمانی لیگ برتر همراه با سپاهان و استقلال به دست آورده، حالا ماجراجویی جدیدی با فولاد خوزستان آغاز کرده و می‌خواهد افتخار جدیدی با این تیم تجربه کند.

 

جواد نکونام، سرمربی فولاد که شایعه حضورش روی نیمکت استقلال مطرح بود و در اهواز ماند، چندی پیش اعلام کرد علاقه‌مند است تا وریا غفوری را در تیم خود داشته باشد که حالا این اتفاق افتاده و کاپیتان استقلال ضمن پایان دوران حضورش در جمع آبی‌ها، به فولاد خوزستان رفته است.

 

فولاد خوزستان پیش از این فعالیت خوبی در بازار تابستانی با جذب نفراتی مثل احسان پهلوان، سعید آقایی، مجید علیاری، علی قربانی و ... داشت، اما بدون تردید حضور وریا غفوری در این باشگاه، بمب نقل و انتقالات بوده است.

 

وریا غفوری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 ***

 

پاتوسی در فولاد ماند

آیاندا پاتوسی که روز گذشته به ایران بازگشت، قرارداد جدید خود را با باشگاه فولاد تمدید کرد. 

 

باشگاه فولاد تاکنون با علیاری، غبیشاوی، قربانی، پهلوان، آقایی و کریستوفر کنت قرارداد همکاری امضا کرده و با بوحمدان، عبدالله زاده، آبشک، شیری، حید حیدریه و پاتوسی تمدید کرده است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------