آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

رناتو سانچز با قراردادی ۵ ساله به پاری سن ژرمن پیوست/ گزینه بارسلونا در چلسی ماندگار شد



رناتو سانچز،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رناتو سانچز، ستاره 24 ساله پرتغالی به طور رسمی به پاری سن ژرمن پیوست و بدین ترتیب تیم پاریسی یک بازیکن جدید را در این پنجره نقل و انتقالاتی به خدمت گرفت.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی از مدت ها قبل به دنبال به خدمت گرفتن رناتو سانچز بود و در نهایت موفق شد این بازیکن را جذب کند. گالتیه سرمربی جدید پی اس جی به این هافبک پرتغالی اعتقاد ویژه ای دارد و به همین دلیل از مدیران پی اس جی خواسته بود تا این بازیکن را جذب کنند و در نهایت همین اتفاق هم افتاد و اکنون رناتو سانچز به طور رسمی به پی اس جی پیوسته است.

 

سانچز بین سال های 2019 تا 2022 در لیل حضور داشت. این بازیکن با مبلغی حدود 15 میلیون یورو راهی پی اس جی شده است و قراردادی تا سال 2027 یعنی به مدت 5 سال امضا کرده است.

 

رناتو سانچز پس از پیوستن به پی اس جی گفت:" من واقعا خوشحالم که به اینجا یعنی پاریسن ژرمن پیوستم. این چند روز اخیر برای من و خانواده ام بسیار مهم بوده است. من مطمئن هستم که با امضای قرارداد با باشگاه، انتخاب درستی انجام داده ام. من پاری سن ژرمن را انتخاب کردم زیرا فکر می کنم این بهترین پروژه برای من است. ماندن در فرانسه برای من مهم بود، زیرا از قبل این لیگ را می شناسم."

 

 ***

 

گزینه بارسلونا در چلسی ماندگار شد

«سزار آسپیلیکوئتا» کاپیتان چلسی با وجود مذاکرات متعدد با سران باشگاه بارسلونا، در جمع آبی‌های لندن باقی ماند.

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش ایرنا، این مدافع کناری باتجربه یکی از بازیکنان مورد علاقه «ژاوی» است و بر همین اساس سرمربی بارسلونا از مدیران باشگاه خواسته بود تا مقدمات جذب این بازیکن اسپانیایی را فراهم کنند.

 

با وجود مذاکرات متعدد و در حالی‌که قرارداد آسپیلیکوئتا با چلسی رو به اتمام بود و به‌نظر می‌رسید انتقال وی به نیوکمپ نهایی خواهد شد اما کاپیتان چلسی قراردادش را برای ۲ فصل دیگر با آبی‌های لندن تمدید کرد.

 

این بازیکن در تماس به ژاوی به او اعلام کرده که در لندن باقی خواهد ماند.

 

باشگاه چلسی با اعلام خبر تمدید قرارداد آسپیلیکوئتا در حساب توییتر خود نوشت:" آقای چلسی، دو سال دیگر".

 

***

 

مارک کوکوریا به چلسی پیوست

بر اساس اعلام رسمی باشگاه چلسی، مارک کوکوریا، دفاع چپ سابق برایتون، با امضای قراردادی شش ساله به این باشگاه پیوست.


اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش ورزش سه، باشگاه چلسی دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای در وبسایت خود از رسمی شدن انتقال مارک کوکوریا، مدافع اسپانیایی، به این باشگاه خبر داد. او یک هفته بعد از جشن تولد 24سالگی‌اش با امضای قراردادی شش ساله راهی استمفوردبریج شد.

 

کوکوریا فصل گذشته اولین فصل حضور در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرد. او در این فصل 38 بازی برای برایتون انجام داد و موفق شد یک گل به ثمر برساند. مدافع اسپانیایی برای برایتون در چندین پست دفاعی از جمله فول‌بک، وینگ‌بک و دفاع وسط بازی کرد و توسط هم‌تیمی‌هایش و هواداران برایتون به عنوان بهترین بازیکن فصل تیم انتخاب شد.

 

مدافع اسپانیایی بعد از رسمی شدن انتقالش به چلسی، در اولین صحبت‌هایش خطاب به هواداران این تیم گفت:" خیلی خوشحالم. پیوستن به یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا برایم فرصت بزرگی است. برای کمک به چلسی سخت تلاش خواهم کرد تا بتوانم برای تیمم بهترین عملکرد را داشته باشم".

 

 

تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، هم درباره کوکوریا گفت:" مارک مدافعی است که ثابت کرده کیفیت لازم برای بازی در لیگ برتر را دارد. او تیم ما را در آستانه فصل جدید قوی‌تر می‌کند. ما چه در درون و چه بیرون از زمین همکاری خواهیم داشت و از اینکه مارک بخشی از حال و آینده باشگاه چلسی شده است خوشحالیم".

 

***

 

انتقال قرضی الکس تلس به سویا

مدافع تیم فوتبال منچستریونایتد با امضای قراردادی به تیم سویا پیوست.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، الکس نیکولائو تلس، مدافع چپ برزیلی منچستریونایتد وارد سویا شد تا آزمایشات پزشکی را پشت سر بگذارد و با قراردادی قرضی یک‌ساله به این تیم بپیوندد.

 

شیاطین سرخ بخشی از هزینه این بازیکن را پرداخت خواهند کرد؛ مساله‌ای که برای به نتیجه رسیدن مذاکرات او ضروری بود.

 

این برزیلی در فصل ۱۴-۲۰۱۳ با انتقال از گرمیو به گالاتاسرای به فوتبال حرفه‌ای جهش کرد. او قبل از پیوستن به پورتو، نیم فصل را در اینترمیلان گذراند. در آنجا او خود را به عنوان یکی از مدافعان کناری برتر ایتالیا معرفی کرد که باعث شد به اولدترافورد نقل مکان کند.

 

الکس تلس، ۲۹ ساله، که شش بار در تیم ملی بازی کرده است، دومین خرید سویا در خط دفاعی است. خرید اول مارکوس تکسیرا مارکائو مدافع میانی گالاتاسرای بود که او نیز اهل کشور برزیل است. دیگو کارلوس و ژول کنده از این تیم جدا شدند.

 

پس از رسمی شدن قرارداد، او این پیام را در حساب توییتر خود منتشر کرد: «به همه در یونایتد: همکاران، کارکنان، هواداران. من در تمام فصل از یونایتد حمایت خواهم کرد ولی الان بازیکن سویا هستم.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------