آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

طارمی: وظیفه من گلزنی و پاس گل دادن است/ سرمربی پاری سن ژرمن: وقتی مسی می‌خندد، تیم هم می‌خندد



طارمی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهاجم ایرانی پورتو از درخشش در هفته اول لیگ پرتغال ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت portocanal، پورتو در آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ پرتغال در ورزشگاه خانگی خود از ماریتیمو پذیرایی کرد. مدافع عنوان قهرمانی در این بازی که مهدی طارمی ستاره ایرانی خود را در ترکیب اصلی داشت کار راحتی پیش رو داشت و با نتیجه قاطع ۵ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

 

مهدی طارمی ستاره تیمش در این بازی بود که توانست دو گل به ثمر رساند.

 

طارمی که به عنوان بهترتین بازیکن زمین شناخته شد بعد از بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود و به همین دلیل بسیار خوشحالم. من هر کاری برای تیم انجام می‌دهم. وقتی هم گل می‌زنم خوشحال می‌شوم.

 

وی ادامه داد: وقتی در کنار هواداران خود بازی می‌کنیم، شور و شوق زیادی را احساس می‌کنیم زیرا آنها کمک زیادی به ما می‌کنند، هواداران ما فوق‌العاده هستند و ما می‌خواهیم با آنها در لیگ به پیروزی‌های خودمان ادامه دهیم.

 

طارمی افزود: اینجا فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند، ما بازیکنان خوب زیادی در داخل و خارج زمین داریم و یک تیم کامل هستیم. وظیفه من گلزنی و پاس گل دادن است، من همیشه بهترین کارم را انجام می‌دهم و به این کار ادامه خواهم داد.

 

***

 

سرمربی پاری سن ژرمن: وقتی مسی می‌خندد، تیم هم می‌خندد

سرمربی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی قاطع در نخستین بازی فصل به ستایش از لیونل مسی پرداخت.

 

مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

پاری سن ژرمن فصل جدید لیگ فرانسه را مقتدرانه آغاز کرد و با ۵ گل کلرمون را در هم کوبید. ستاره بازی لیونل مسی بود که دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. 

 

کریستف گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن بعد از بازی به ستایش از مسی پرداخت و گفت: من وقتی در ژاپن اردو زدیم با مسی صحبت کردم. او حس تاکتیکی بسیار بالا و کاملا روشنی دارد که کار را برای هر مربی راحت می‌کند. او به خوبی می‌داند که در کجا قرار گیرد و توپ را به چه کسی بدهد. تمرکز او در میدان بسیار بالا است و در منطقه‌ای قرار می گیرد که باید باشد. او دوست دارد با بازیکنان اطرافش بازی کند و تعامل داشته باشد. وقتی مسی می خندد تیم هم می‌خندد.

 

مسی گل بسیار زیبایی را در این بازی به ثمر رساند که با واکنش گالتیه همراه بود. او گفت: من که غافلگیر نشدم. گلش را دوست داشتم. مسی ۱۷ سال است که در کلاس بالای جهانی بازی می کند. او فصل سختی را پشت سرگذاشت اما به چالش‌ها عادت دارد. مسی معمولا در هر فصلی ۳۰ گل می زند اما فصل قبل اینگونه نبود و این باعث شد که زیر فشار زیادی باشد. امیدوارم که در فصل جاری شرایط برای او بهتر شود.

 

مسی در دیدار قبلی پاری سن ژرمن در سوپر جام فرانسه هم موفق به گلزنی شده بود که این نشان می‌دهد با آمدن سرمربی جدید وضعیت برای این بازیکن هم بهتر شده است.

 

گالتیه درباره نمایش تیمش برابر کلرمون گفت: نتیجه نشان می‌هد که تیم بسیار خوب کار کرده است. فوتبال یک بازی است و وقتی بازی می‌کنید باید از آن لذت ببرید. ما توازن لازم را در میدان داشتیم و بازیکنان شب خوبی را تجربه کردند. همه بازیکنان انگیزه لازم را داشتند با این حال همچنان نیاز به پیشرفت و بهتر شدن داریم. نباید به هیچ وجه و برابر هیچ حریفی دست از تلاش برداریم. باید در هر بازی انگیزه لازم را برای پیروزی داشته باشیم.

 

او درباره غیبت ام باپه گفت: ام باپه تا حدودی آماده بازی است اما درباره این بازیکن ریسک نکردیم. اگر بازی مهمی پیش رو داشتیم از او استفاده می‌کردیم اما فعلا نیازی نیست. با بازگشت این بازیکن در کارهای هجومی بسیار قوی تر خواهیم شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------