اسکار ۲۰۱۷ در جهان فوتبال /تصاویر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بهترین‌های اسکار در جهان فوتبال از نگاه سایت اسپانیایی آس اعلام شد.

به گزارش ایسنا ، اسکار سال ۲۰۱۷ بامداد امروز (دوشنبه) در آمریکا برگزار شد. این مراسم مهمترین جشن سینمایی و یکی از مهمترین رویدادهای جهان است. اسکار می‌تواند از منظر جهان فوتبال نیز بررسی شود. در ادامه به فهرست بهترین‌های جهان فوتبال که باید در فرش قرمز حضور پیدا می‌کردند، اشاره می‌شود.

 

بهترین بازیگر مرد (بهترین بازیکن): کریستیانو رونالدو

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

شماره هفت رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با این تیم دست آورد و توانست به همراه تیم ملی پرتغال فاتح یورو ۲۰۱۶ شود. او همچنین به خاطر عملکردش در سال ۲۰۱۶ توپ طلا را کسب کرد.

 

بهترین بازیگر زن (بهترین بازیکن زن): جنیفر ارموسو

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

او برترین گلزن لالیگا بود و توانست در ۲۹ بازی ۲۴ گل به ثمر برساند. همچنین به همراه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا درخشید و یکی از بهترین‌های تیم ملی اسپانیا در خط حمله محسوب می‌شود. ارموسو امسال با وجود پیشنهاد وسوسه انگیز پاری سن ژرمن، قراردادش را با آبی‌اناری‌ها تمدید کرد.

 

بهترین بازیگر مرد مکمل (بهترین بازیکن مرد مکمل): آنتوان گریزمان

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

بازیکن اتلتیکومادرید که زیر سایه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار داشت. با این حال توانست خود را در کنار سه بازیکن برتر سال قرار بدهد. او دوباره در سال ۲۰۱۶ توانست فینال در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

 

بهترین بازیگر زن مکمل (بهترین بازیکن زن مکمل): سونیا برمودس

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

او در اتلتیکومادرید عملکرد درخشانی داشت. با وجود اینکه قرمز و سفیدپوشان نتوانستند عنوانی را کسب کنند، برمووس به عنوان فانوسی بود که توانست تیمش را در لالیگا و لیگ قهرمانان هدایت کند. تجربه بازیکن مادریدی برای تیمش در رقابت‌های اروپایی تاثیرگذار بود.

 

پدیده: رناتو سانچس

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بازیکن ۱۹ ساله به همراه پرتغال فاتح یورو شد. او نقش کلیدی در این قهرمانی داشت. همچنین عملکردش باعث شد از بنفیکا به بایرن مونیخ بپیوندد. سانچس جایزه پسر طلایی را در این سال کسب کرد.

 

بهترین فیلم (بهترین تیم): تیم بانوان اتلتیک بیلبائو 

اتلتیک بیلبائو توانست پس از ۹ سال فاتح لالیگا شود. این تیم یک هفته پیش از پایان رقابت‌ها پس از پیروزی برابر اوویدو جشن قهرمانی گرفت. این پنجمین جام در تاریخ باشگاه اتلتیک بود.

 

بهترین فیلم خارجی (بهترین تیم خارجی): لسترسیتی

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در نخستین روزهای سال ۲۰۱۶ هیچ‌کس فکر نمی‌کرد لسترسیتی فاتح لیگ برتر انگلیس شود اما این اتفاق افتاد و شاگردان کلودیو رانیری توانستند با پشت‌سر گذاشتن تاتنهام، چلسی، منچسترسیتی، آرسنال، لیورپول و منچستریونایتد قهرمان این بازی‌ها شوند.

 

بهترین کارگردانی (بهترین سرمربی): کلودیو رانیری

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی ایتالیایی عامل معجزه لسترسیتی بود. لستر تحت هدایت او بهترین نمایش تاریخ خود را نشان داد اما متاسفانه هفته گذشته به خاطر کسب نتایج ضعیف از باشگاه اخراج شد.

 

بهترین عکس (بهترین تصویر): اتلتیکو ناسیونال

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم کلمبیایی برای گرامیداشت قربانیان حادثه هوایی تیم فوتبال چاپه کوئنسه مراسمی در ورزشگاهش برگزار کرد. همه تماشاگران حاضر در ورزشگاه سفیدپوش بودند و شمع‌ به دست داشتند.

 

بهترین موسیقی (بهترین شعار): Will Grigg's on fire

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هواداران ایرلند شمالی در جریان یورو علاقه‌مندی‌شان به ویل گریگ را از یاد نبردند با وجود اینکه یک دقیقه هم در این رقابت‌ها بازی نکرد. این شعار یک آهنگ کلاسیک است.

 

بهترین انیمیشین (بهترین هواداران): هواداران ایسلند

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ایسلند همه را در یورو شگفت‌زده کرد و تا یک چهارم نهایی رسید. آنها با وجود حذف از این رقابت‌ها از حمایت هوادارانشان برخوردار بودند. هواداران این تیم به خاطر تشویق مخصوص وایکنیگی hu»» بهترین بودند.

 

بهترین گریم: پل پوگبا

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اگر کسی شایسته این جایزه باشد، بازیکنی نیست جز این هافبک فرانسوی. او هر دو یا سه بازی مدل موهایش را تغییر می‌دهد.

 

بهترین طراحی لباس: گیخوئلو

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

گیخوئلو در کوپا دل ری با پیراهن به یاد ماندنی ظاهر شد. یک قسمت از پیراهن این تیم به رنگ تیم رقیب‌شان یعنی اتلتیکومادرید بود و بخش دیگر طرح یک استامپ قدیمی بود.

 

بهترین جلوه‌های ویژه: مارسلینو

این اتفاق در دیدار دهلی دیناموس و اتلتیکو کلکته در هند رخ داد. مارسلو بازیکن دهلی خود را از قصد به زمین انداخت و داور آن را پنالتی اعلام کرد اما مالودا نتوانست این ضربه را به گل تبدیل کند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------