استیلی: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم/ باید با تفاضل گل چین را می‌بردیم



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,استیلی
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: باید با اختلاف گل تیم چین را شکست می‌دادیم و بابت حذف تیم امید از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش مهر، تیم فوتبال امید ایران در آخرین دیدار از رقابت های مرحله گروهی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز چهارشنبه به مصاف چین رفت که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

 

امید نورافکن (۸۷ - پنالتی) برای تیم امید گلزنی کرد اما این برد برای تیم ایران کارساز نبود و تیم ازبکستان با تفاضل گل بهتر نسبت به ایران به همراه کره جنوبی از گروه سوم صعود کرد.

 

حمید استیلی سرمربی تیم امید بعد از این بازی گفت: از مردم ایران عذرخواهی می کنم. همه دیدند که بازیکنان ما فداکارانه بازی کردند. مقابل ازبکستان و چین موقعیت های زیادی از دست دایدم. جلوی ازبکستان حقمان برد بود. در بازی با کره جنوبی حداقل باید به تساوی می رسیدیم. در این مسابقه هم باید با تفاضل گل بالا پیروز می شدیم.

 

استیلی افزود: در بازی با چین ۲۵ شوت زدیم و ارسال زیادی روی دروازه این تیم داشتیم. آنها در ضد حمله یکی دو موقعیت داشتند. امروز کمی بدشانس بودیم.

 

سرمربی تیم فوتبال امید تاکید کرد: از مردم عذرخواهی می کنم. مردم دیدند بازیکنان ما تلاش کردند. قبل از مسابقات هم گفته بودم مهم تلاش بازیکنان و تعصب و غیرتشان بود. امیدوارم کره و ازبکستان موفق شوند.

 

استیلی در پایان گفت: امیدوارم این بچه ها را از دست ندهیم. اینها آینده های فوتبال ما هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------