باشگاه پرسپولیس: کرونا بهانه است، می‌خواهند ترمز ما را بکشند!



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,باشگاه پرسپولیس

بالاخره پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان سازمان لیگ با فشار برخی از تیم‌ها که اکثرا هم جزء تیم‌های بالانشین و مدعی قهرمانی هستند، پذیرفت که هفته بیست‌و‌یکم رقابت‌های لیگ برتر را به‌دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل اعلام کند.اما به‌نظر می‌رسد که تمام تیم‌های لیگ برتری از این تعطیلی لیگ خوشحال نیستند و تنها برخی تیم‌هایی که از این تعطیلی منفعتی نصیب‌شان می‌شود، از تعطیلی لیگ استقبال کرده‌اند و البته تیم‌های مخالف فعلا موضعی در قبال تعطیلی تمرین نگرفته‌اند. دلیل موضع نگرفتن تیم‌های مخالف هم این است که می‌خواهند ببینند تصمیم سازمان لیگ برای همین یک بازی است یا اینکه قرار است هفته‌های بعدی لیگ برتر را هم تحت تاثیر قرار دهد.پرسپولیسی‌ها یکی از مخالفان سرسخت تعطیلی لیگ برتر هستند که البته هنوز به‌صورت رسمی مقابل این تصمیم موضعی نگرفته‌اند. دیروز با یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس دقایقی همکلام شدیم که البته این فرد علاقه‌ای نداشت نامی از وی برده شود. این فرد مسئول گفت: «من بعید می‌دانم تیم‌هایی که به‌دنبال تعطیل‌کردن لیگ هستند مشکلی با کرونا داشته باشند. چراکه اگر مشکل، ترس از این ویروس بود آنها باید تمرینات خود را تعطیل می‌کردند. اما دیدیم تمام آن تیم‌هایی که به‌دنبال تعطیلی لیگ به‌خاطر سلامت بازیکنان‌شان بودند، تمرینات خود را بدون هیچ مشکلی برگزار کردند و همین‌ها مشخص می‌کند که کرونا تنها یک بهانه است و آقایان ترس از موارد دیگری دارند که می‌خواهند لیگ را به تعطیلی بکشند.»

 

تیم‌های استقلال، سپاهان و تراکتور جزء تیم‌هایی بودند که درخواست تعطیلی لیگ را برای حفظ سلامت بازیکنان داده بودند که اتفاقا هر سه تیم روز گذشته تمرینات خود را با جدیت پشت سر گذاشتند.اما چه عواملی باعث می‌شود که آنها به‌دنبال تعطیلی لیگ باشند. این مقام مسئول در پاسخ به این سوال «فرهیختگان» گفت: «این تیم‌ها هدفشان این است که ترمز پرسپولیس را بکشند. این تیم‌ها دیدند که ما در هفته‌های سخت و بازی مقابل تیم‌های بالانشین و مدعی امتیازات لازم را کسب کرده‌ایم و فاصله‌ ما با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌مان به 10 امتیاز رسیده و ممکن است با چند برد دیگر و با توجه به نتایج سایر تیم‌ها حتی تا دو، سه هفته دیگر قهرمانی‌مان را قطعی کنیم، پس بهتر دیدند تا با وقفه در لیگ، پرسپولیس را از شرایط آرمانی دور کنند تا شاید در ادامه راه بتوانند شانسی برای رسیدن به پرسپولیس داشته باشند.»

 

این فرد مسئول در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: «بسیاری از تیم‌های مدعی، بازیکنان بزرگ و ستاره‌های تیم‌شان را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و این تعطیلی لیگ به بهانه کرونا، فرصت خوبی است که این بازیکنان به تمرینات‌شان بازگردند و تیم‌ها بتوانند با تمام قوا به میدان بروند که خب این موضوع اتفاق جالبی نیست و قرار نیست اگر یک تیم مصدوم داشت بازی‌اش عقب بیفتد و این به‌نوعی تبعیض‌قائل‌شدن میان تیم‌هاست. مگر پرسپولیس در فصلی که پنجره‌اش بسته بود با 13 بازیکن هم در آسیا و هم لیگ برتر بازی نمی‌کرد؟ مگر با همان تیم، قهرمان لیگ برتر و نایب‌قهرمان آسیا نشدند؟» حالا این احتمال وجود دارد که اگر تعطیلی لیگ پس از هفته بیست‌و‌یکم ادامه‌دار باشد، پرسپولیسی‌ها به‌صورت جدی دست‌به‌کار شوند و مقابل این اتفاق موضع رسمی اتخاذ کنند.

 

 روزنامه فرهیختگان

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------