استیلی: از درون تیم پرسپولیس بی‌خبرم/ این بازی خاطره نوروزی را برای ما زنده می‌کند



اخبار,اخبار ورزشی,حمید استیلی

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: از درون تیم پرسپولیس خبری ندارم و تمام تمرکزم روی تیم خودم است.

تیم فوتبال ملوان انزلی روز 30 شهریور مقابل پرسپولیس در جام حذفی به میدان رفت مسابقه‌‎ای که آخرین بازی هادی نوروزی کاپیتان فقید سرخپوشان در فوتبال ایران بود و پرسپولیس در آن دیدار یک بر صفر پیروز شد.

 

اکنون این دو تیم در لیگ برتر به مصاف همدیگر خواهند رفت و در این مسابقه شاگردان حمید استیلی تلاش می‌کنند که روند شکست ناپذیری تیمشان در سه هفته اخیر لیگ را حفظ کنند و سه امتیاز از تهران به انزلی سوغاتی ببرند.

استیلی در آستانه این مسابقه با خبرگزاری فارس گفت و گویی به شرح زیر انجام داد:

بازی با پرسپولیس را چطور پیش بینی می‌کنید؟
بازی خیلی حساس و بزرگی با پرسپولیس داریم. هفته گذشته با وجود انجام بازی خوب نتوانستیم سپاهان را در انزلی ببریم و بازی مساوی شد.

آخرین مسابقه هادی نوروزی در فوتبال ایران مقابل ملوان بود.
بله واقعا از شنیدن خبر درگذشت هادی نوروزی شوکه شدم آن مسابقه آخرین بازی هادی بود و ملوان روی یک اشتباه فردی شکست خورد اما اکنون شرایط تیم ما هم از نظر بدنی و هم از نظر تاکتیکی بهتر شده است و می خواهیم مقابل پرسپولیس موفق شویم.

مصدومان ملوان در این بازی کدام بازیکنان هستند؟
آرش افشین به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد. محمد رضی‌پور هم مصدوم است. نسبت به بازی با سپاهان مازیار زارع را در اختیار داریم و او در بازی قبلی محروم بود. آبشک هم می‌تواند برای ملوان بازی کند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,حمید استیلی


برانکو گفته شما از درون و بیرون باشگاه پرسپولیس به خوبی خبر دارید.
نه من هیچ خبری از داخل باشگاه پرسپولیس ندارم البته این تیم را به خوبی تجزیه و تحلیل کرده‌ام. برانکو هم یکی از مربیان خوب و با شخصیت فوتبال ایران است.

 

تمرکز من هم روی تیم خودم است. بعد از بازی حذفی مقابل پرسپولیس اکنون دوباره در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رویم و این مسابقه یاد و خاطره نوروزی را برای ما دوباره تداعی می‌کند.

انجام این بازی پیش از دربی چقدر می تواند روی پرسپولیس تاثیر بگذارد؟
هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و دربی هم خیلی حساس است با این حال این بازی برای ما هم بسیار پر اهمیت است زیرا بعد از این مسابقه هفته بعد با فولاد خوزستان بازی می‌کنیم و دوباره لیگ برتر 20 روز تعطیل می‌شود.

ملوان با وجود اینکه در کار دفاعی بسیار خوب عمل می کند اما سه هفته است که گلی نزده است.
بله ما در کار دفاعی خیلی خوب هستیم و هیچ موقعیت گلی به حریفان نداده‌ایم. در زمینه درصد مالکیت توپ هم برتر از حریف بوده‌ایم و تلاش می‌کنیم که در امر گلزنی هم موفق شویم.

مشکلات مالی ملوان حل شد؟
نه اگر مشکلات مالی حل شود وضعیت ما بهتر خواهد شد و مدیران باشگاه در تلاش هستند که این مشکلات را حل کنند.

ملوان نسبت به فصل گذشته نتایج بسیار خوبی گرفته است.
بله تمام تمرکز من و همکارانم در کادر فنی روی ملوان است و روزی 16-17 ساعت کار می کنیم و تیم خوبی آماده شده است و بازیکنان جوانی هم به تیم اضافه شده‌اند که می‌توانند آینده ملوان را تضمین کنند.

نتیجه دیدار با پرسپولیس را پیش بینی نمی‌کنید؟
نه پیش بینی نتیجه بسیار سخت است و هر تیمی که بازیکنانش دستورات تاکتیکی مربی را در زمین به خوبی اجرا کنند پیروز و موفق خواهد شد.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------