افشارزاده: پرسپولیس را می‌بریم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,افشارزاده

سرپرست باشگاه استقلال گفت:برخی شوخی‌های بی‌مزه می‌کنند در صورتی که من همیشه حامی مربیان تیمم هستم.

بهرام افشارزاده در مورد جلسه امروز خود با مدیران هرتابرلین و دلیل این ملاقات اظهار داشت: با توجه به اینکه رنگ پیراهن هرتابرلین هم آبی است این دیدار بین ما و آنها انجام شد. جلسه خوبی بود. آنها از آکادمی قوی و خوبی بهره مند هستند و امکانات خوبی هم دارند. این بهترین فرصت برای استقلال است تا با همکاری با چنین باشگاهی وضعیت پایه های ما پیشرفت کند. از آنها دعوت کردم برای تماشای بازی امروز به ورزشگاه آزادی بیایند و البته آنها هم از مسئول آکادمی ما این دعوت را کردند تا برای بازدید از آکادمی آنها به آلمان برود.

وی افزود: با توجه به اینکه رئیس فدراسیون آلمان هنوز مشخص نیست و همه باشگاه های آلمان زیر نظر فدراسیون اداره می شوند قرار شد با مشخص شدن رئیس فدراسیون این کشور بین دو باشگاه خواهرخواندگی خوانده شود تا با هم همکاری داشته باشیم.

افشارزاده در مورد حضور شب گذشته اش در اردوی استقلال و اینکه چرا با بازیکنان تیم جلسه ای نداشته است گفت: من برای دیدار با اعضای کادرفنی بیشتر از هر چیزی به هتل رفتم. پیش از این با بازیکنان صحبت کرده بودم و البته برای دربی پنجشنبه در تمرین حاضر می شوم تا با آنها هم صحبت کنم.

وی در خصوص اینکه چرا می خواسته با اعضای کادرفنی صحبت کند عنوان کرد: برخی شوخی های بی مزه ای با مظلومی می کنند و به او گفته اند که باشگاه و شخص من حامی او نیستیم. درحالی که من سال قبل با آن شرایطی که لیگ را از دست دادیم تا لحظه آخر حامی امیر قلعه نویی بودم امسال که تیم ما 23 هفته در صدر بوده چرا باید حامی سرمربی تیمم نباشم؟ حرف های من با کادرفنی ام درددلی بود. به مظلومی گفتم تا پاپان کار حامی او هستم. اصلا دیوانگی محض است بخواهم در 6 هفته مانده به پایان بازی ها دنبال تغییر کادرفنی باشم. چنین چیزی نه در مرام من هست و نه در مدل مدیریتی من.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه روز گذشته پرسپولیس با بردی که مقابل ملوان کسب کرد برای استقلال خط و نشان کشید گفت: به هر حال پرسپولیس بازی خوبی کرد. ملوان هم خوب بود اما فوتبال همین است. به امید خدا ما پرسپولیس را می بریم.

وی در مورد اینکه آیا برای دربی استرس دارد تاکید کرد: به هر حال من در این چند ماه سختی زیاد کشیده ام و برخی خبرها نوشته شد که برای من قابل هضم نبوده است. من دوست دارم استقلال موفق شود و به بحث های حاشیه ای هیچ کاری ندارم.

 

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------