حمله مجازی استقلالی ها به گزارشگر فوتبال شدت گرفت



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,عادل فردوسی پور

مدت هاست که هواداران استقلال رابطه خوبی با مجری 90 ندارند و حتی این برنامه و به خصوص شرکت در نظرسنجی های پیامکی را تحریم کرده اند.

به گزارش جام نیـوز، مدت هاست که هواداران استقلال رابطه خوبی با عادل فردوسی پور ندارند و حتی برنامه 90 و به خصوص شرکت در نظرسنجی های پیامکی آن را تحریم کرده اند.

اوج نارضایتی استقلالی ها از فردوسی پور نیز به بعد از حضور فرهاد مجیدی در برنامه 90 باز می گردد. جایی که فرهاد در برنامه 90 و از تریبون عادل استفاده کرد و به مخاطبان آن برنامه گفت که فردوسی پور پرسپولیسی بوده و عادل هم راهی جز تائید این واقعیت نداشت. هر چند که این موضوع را به دوران نوجوانی اش ارتباط داد.

نارضایتی استقلالی ها از فردوسی پور بار دیگر اوج گرفت. از آنجایی که فردوسی پور در جریان آیتم داوری پرسپولیس و سایپا اصرار فراوانی داشت که گل سایپا را خطا جلوه داده و آن را مردود بداند و کارشناس داوری این مسابقه مسعود مرادی در نهایت تسلیم عادل نشد و با صراحت و حتی بعد از دو بار و چند بار پخش صحنه آن گل را کاملا درست و قانونی اعلام کرد، حملات استقلالی ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز از مجری برنامه 90 اوج گرفت.

به خصوص اینکه این اتفاق در هفته ای رخ داد که داوری ها به سود استقلال، جنجال زیادی به پا کرده بود. از سوی دیگر فردوسی پور که تا هفته گذشته رویکرد مثبتی نسبت به استقبال گسترده پرسپولیسی ها از حضور در ورزشگاه آزادی نشان داده بود، این هفته و پس از حضور 80 هزار نفری استقلالی ها در استادیوم، مخالفتش را با رایگان شدن بلیت ها اعلام کرد.

 

استقلالی ها در شبکه های مجازی و در صفحات مربوط به تیم محبوبشان به شدت نسبت به فردوسی پور حمله ور شده و یک بار دیگر او را دشمن استقلال و طرفدار پرسپولیس خواندند.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------