در دادگاه شکایت قلعه‌نویی از مایلی‌کهن چه گذشت؟



قلعه نویی و مایلی کهن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دادگاه شکایت امیر قلعه‌نویی از محمد مایلی‌کهن امروز برگزار شد‌.

به گزارش فارس، جلسه رسیدگی شکایت امیر قلعه‌نویی از محمد مایلی‌کهن صبح امروز در شعبه ۱۰۵۷ کارکنان دولت برگزار شد. در این جلسه نادر فریادشیران، نعیم احمدی و یکی از دوستان مایلی‌کهن نیز او را همراهی کردند که ناصر ارضی، وکیل قلعه‌نویی با توجه به سمت نداشتن آنها به حضورشان در جلسه ایراد گرفت که این ایراد نیز با نظر قاضی پرونده پذیرفته شده و آنها از جلسه خارج شدند.

 

مایلی‌کهن که بدون وکیل در دادگاه حاضر شده بود، در این جلسه ضمن بیان برخی مطالب خارج از موضوع پرونده، اظهاراتش در یک برنامه تلویزیونی و یک برنامه فضای مجازی علیه قلعه‌نویی را تایید کرد.

 

این در شرایطی است که قاضی ابتدا از وکیل سرمربی تیم ملی خواسته بود در صورت امکان با سرمربی پیشین این تیم تعامل کند که این وکیل اعلام کرد موکلش اختیار صلح، سازش و رضایت با مدعی‌علیه را نداده است.

 

قلعه‌نویی جدا از مایلی کهن از مجری برنامه فضای مجازی نیز شکایت کرده بود که به اتهام توهین و نشر اکاذیب، شعبه 16 دادسرای فرهنگ و رسانه، برای مایلی‌کهن قرار مجرمیت و کیفرخواست و برای این مجری قرار منع تعقیب  و برائت صادر کرد.در ادامه وکیل قلعه‌نویی به قرار منع تعقیب این مجری اعتراض کرده و پرونده از دادسرا به دادگاه ارسال شد که دادگاه نیز قرارهای صادره را تایید کرد.

 

امروز هم جلسه رسیدگی به اتهام توهین و نشر اکاذیب برگزار شد که مایلی‌کهن هم پس از قرائت متن شکواییه، اظهاراتش را تایید کرد.قرار است در روزهای آتی رای پرونده اعلام شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------