بيانيه استقلال در حمايت از عملکرد تيم ملي



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - بيانيه استقلال در حمايت از عملکرد تيم ملي

باشگاه استقلال در حمايت از تيم ملي، هواداران اين باشگاه را به استقبال از اعضاي تيم ملي در فرودگاه امام خميني(ره) فرا خواند.

سايت باشگاه استقلال در بيانيه اي مبني بر حمايت از تيم ملي نوشت:

سرتان را بالا بگيريد، شما افتخار فوتبال يک ملت هستيد.

امروز همه ملت غيور ايران به فرزندان خود در تيم ملي فوتبال افتخار مي کنند.

اين درست که فوتبال ملي ما در مسابقات جام جهاني در عين شايستگي از صعود به مرحله بعد بازماند و با شکست ناباورانه در مقابل تيم ملي بوسني حذف شد ولي اين تيم ملي و بازيکنان غيور فوتبال ما با بازي مقابل آرژانتين قدرت فوتبال و نظم و انضباط فوتبال ما را به جهانيان نشان دادند.

با يک نگاه اجمالي به مسابقات فوتبال جام جهاني و بازبيني فيلم بازيهاي تيم ملي به خوبي در مي يابيم که تيم ملي فوتبال ما با بضاعتي که داشت توانست ضمن کسب نمره قبولي در مقابل غول هاي فوتبال جهان به فوتبال ما و پرچم پر افتخار کشورمان در ميان جهانيان شخصيت و اعتبار ببخشد.

در ادامه اين بيانيه آمده است: اين روزها همگان از عملکرد کادر فني و جوانان غيور فوتبال ما اطلاع دارند و همواره به اين جوانان توصيه گرديده است که با اين بازيهاي درخشان سرشان را بالا بگيرند، اما در خصوص تحليل و تجزيه بازيهاي تيم ملي همگان گفتند و نوشتند و ديدند آنچه که ما را وادار به تحسين و قدرداني از تلاشها و زحمات اين عزيزان مي کند، شايستگي و بازيهاي قابل قبول تيم ملي در جام جهاني 2014 مي باشد.

باشگاه استقلال در اين راستا بر خود وظيفه مي داند تا به همراه دست اندرکاران باشگاه و هواداران متعصب استقلال به هنگام بازگشت کاروان تيم ملي از برزيل به استقبال اين عزيزان رفته و ضمن تقدير و تشکر از زحمات و افتخار آفريني ملي پوشان، از اين عزيزان قدرداني شايسته اي را به عمل آورد.

پس وعده ما با شما هواداران متعصب سرخ و آبي به هنگام ورود تيم ملي به فرودگاه حضرت امام(ره) در فرودگاه.

در انتها بار ديگر به فرزندان برومند فوتبال کشورمان يادآوري مي کنيم که سرتان را بالا بگيريد شما افتخار فوتبال پارسي و يک ملت غيور هستيد.

زمان اعلام شده ورود تيم پرافتخار ايران به کشور: فرودگاه امام خميني(ره) شنبه مورخ 7 تيرماه ساعت3 صبح
اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------