پرتغال، چهارمين ناکام بزرگ جام جهاني



اخبار,اخبار ورزشی ,جهانی 2014 برزیل

 

اخبار ورزشی - جام بيستم - 2014 برزيل
پرتغال، چهارمين ناکام بزرگ جام جهاني

تيم فوتبال پرتغال با وجود برتري مقابل غنا از صعود به مرحله بعدي بازماند و با جام جهاني 2014 برزيل وداع کرد.

 ديدار تيم‌هاي فوتبال پرتغال و غنا در روز پاياني مرحله گروهي جام جهاني 2014 برزيل از ساعت 20 و 30 دقيقه در ورزشگاه ناسيونال شهر برازيليا آغاز شد که در پايان پرتغال توانست با نتيجه 2 بر يک به برتري برسد اما با توجه به تفاضل گل کمتر نتوانست جواز صعود را کسب کند و از دور مسابقات حذف شد.

پرتغال براي صعود از گروه نياز به برد پرگل دارد و همين موضوع باعث شد تا شاگردان پائول بنتو از ابتداي بازي براي باز کردن دروازه غنا بکوشند. در حالي که 5 دقيقه از بازي گذشته بود ارسال رونالدو مستقيم به سمت دروازه رفت و به تيرک افقي دروازه اصابت کرد.

در ادامه دروازه‌بان غنا در دقيقه 19 ضربه سر رونالدو را دفع کرد و پس از يک دقيقه آساموا ژيان بازيکن غنا صاحب موقعيت شد که اين بار بتو گلر پرتغال توپ را دفع کرد.

در دقيقه 31 ولوسو بازيکن پرتغال توپي را روي دروازه غنا ارسال کرد که در ميان راه توپ به بويه بازيکن غنا برخورد کرد و درون دروازه اين تيم قرار گرفت. اين چهارمين گل به خودي اين دوره از رقابت‌هاي جام جهاني بود.

در نيمه دوم بازيکنان غنا براي جبران گل خورده به ميدان آمدند و اين آساموا ژپان بود که در دقيقه 57 گل تساوي‌بخش بازي را به ثمر رساند تا در ادامه اين تيم آفريقايي براي صعود اميدوار باشد.

در ادامه و در دقيقه 73 رونالدو درون محوطه جريمه غنا سرنگون شد اما داور بحريني اين بازي اعتقادي به پنالتي نداشت.

در دقيقه 80 دروازه‌بان غنا توپ را ناقص دفع کرد و رونالدو صاحب موقعيت شد که مرد سال 2013 جهان توانست اولين گل خود را در اين دوره از مسابقات به ثمر برساند اما اين برد سودي به حال پرتغال نداشت و شاگردان سابق کارلوس کي‌روش هم از جام جهاني خداحافظي کردند تا پرتغال چهارمين تيم بزرگ اروپايي باشد که در مرحله گروهي حذف شد. پيش از اين اسپانيا، ايتاليا و انگليس از دور رقابت‌ها حذف شده بودند.

قضاوت اين ديدار برعهده نواف شکرالله از بحرين بود. وي به آفو، واريس و جردن آيو از غنا کارت زرد نشان داد.

اخبار ورزشی - ورزش 3

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------