فتح الله زاده: به فوتبال برگردم دیگر به نالایق ها میدان نمی دهم



اخبار,اخبار ورزشی ,علی فتح الله زاده

 

اخبار ورزشی - فتح الله زاده: به فوتبال برگردم دیگر به نالایق ها میدان نمی دهم

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت: «قلعه نویی می‌داند فتح الله زاده عاشق استقلال است و همیشه چیزی جز موفقیت استقلال را نمی‌خواهد.»

 از علی فتح الله زاده به عنوان یکی از گزینه های ریاست فدراسیون فوتبال نام برده می شود. وی روز گذشته گفته بود اگر قلعه‌نویی فکر می‌کند من در دفترم دنبال بر هم زدن استقلال هستم، مستقیم بگوید.

اظهارات جدید فتح الله زاده را در زیر می خوانید.

* دیروز صحبت های عجیبی مطرح کردید.
- كدام حرف ها؟!

* گفته بودید سرمربی استقلال نباید حرفش را در لفافه بزند.
- خب در این مصاحبه از من سؤالی را پرسیدند و من جواب دادم. به من گفتند قلعه‌نویی ادعا كرده كسانی در دفتر كارشان هستند كه دنبال به هم ریختن شرایط استقلال هستند، درست است كه قلعه‌نویی مستقیم در مورد كسی حرف نزده است ولی از حرف‌های او چنین برداشت می‌شود كه ایشان "فتح الله زاده" را مخاطب قرار داده است و من پاسخ دادم فكر نمی‌كنم منظور آقای قلعه‌نویی من باشم چون خود او می‌داند من چقدر برای استقلال تلاش كردم و چه هزینه‌هایی انجام دادم و خرج كردم. او می‌داند فتح الله زاده عاشق استقلال است و همیشه چیزی جز موفقیت استقلال را نمی‌خواهد. با این حساب اگر منظورش من هستم، بدون رودربایستی و بدون لفافه حرفش را بزند و بگوید منظورم فتح الله زاده است تا تكلیف مشخص شود و همه بدانند.

* حالا فكر می‌كنید منظور او شما بودید؟
- نه، قطعاً من نبودم و همان‌طور كه گفتم چون به آن شكل سؤال كردند، من چنان پاسخ دادم.

* در مورد انتقاد پیشکسوتان از بازی های استقلال چه صحبتی دارید.
- پیشکسوتان حق دارند که در مورد شرایط استقلال صحبت کنند. اگر قرار باشد بهترین تیم دستمان باشد و از انتقادها هم ناراحت شویم دیگر چه دلیلی دارد که اصلا تیم را در اختیار داشته باشیم. اگر قلعه‌نویی قبول دارد که افرادی قدرتمندتر از او وجود دارند که می‌توانند تیم را به هم بریزند چرا کار را به آنها نمی‌سپارد.

* صحبتی مانده؟
- لازم است به موضوعی اشاره کنم که تاکنون درباره‌اش حرفی نزده‌ام. در همه دورانی که در فوتبال مدیریت کردم - بیش از 15سال - افرادی کنارم بودند که امروز می‌فهمم برای خدمت به ورزش و مردم آدم‌های کوچکی بودند. من آن روزها مدیر جوانی بودم و طبیعی بود که در قبال بعضی‌ها اشتباه کنم اما اگر دوباره به ورزش و فوتبال برگردم دیگر آن اشتباه‌ها را مرتکب نمی‌شوم و افراد نالایق را از ورزش به خصوص فوتبال حذف می‌کنم.

* برای شفاف سازی بیشتر نام این افراد را می برید؟ منظور اصلی شما چه کسانی است و آیا این افراد الان مشغول مدیریت در باشگاه‌های فوتبال هستند؟
- اگر روزی به ورزش برگردم حتما نام این افراد را می‌آورم. الان بیرون گود هستم و اگر اسم هر کسی را بیاورم ممکن است جو آن تیم به هم بریزد. پس سکوت می‌کنم چون می‌دانم سکوت در این مواقع بهترین کار است اما اگر می‌خواهید بدانید این افراد الان مشغول کار هستند یا نه می‌توانم بگویم آری.

* هواداران استقلال هنوز فتح الله زاده را دوست دارند.
- این عزیزان همیشه به بنده لطف داشته‌اند و سپاسگزارشان هستم، هواداران وقتی مرا در كوچه و خیابان می‌بینند، ابراز لطف می‌كنند و از من راضی هستند.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------