واکنش درخشان به درزکردن اخبار پرسپولیس/واکنش سیاسی به خبر جدایی‌اش از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,حمید درخشان

 

اخبار ورزشی - واکنش درخشان به درزکردن اخبار پرسپولیس/ برخی شخصیت کوچکی دارند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه سخت ترین دوران زندگی ورزشی اش را در این تیم سپری می کند از برخورد با افرادی خبر داد که اخبار محرمانه داخل رختکن این تیم را به بیرون می دهند. وی با تقبیح این رفتار گفت: کسی که اخبار رختکن تیم را که مانند خانواده است بیرون می‌دهد شخصیت کوچکی دارد و درحد پرسپولیس نیست.

حمید درخشان در گفتگو با مهر در خصوص بهبود شرایط فنی پرسپولیس که در دیدارهای این تیم دیده می شود گفت: خدا را شکر اردوی کیش برای ما بسیار موثر بود و ضمن شناخت بیشتر بازیکنان و نقاط ضعف و قوت آنها سعی کردیم شرایط را بهتر از قبل جلو ببریم و حالا همانطور که می گویید این موضوع در نوع بازی پرسپولیس دیده می شود. حالا بازیکنانم می دانند که با چه وظایفی به میدان می روند و قرار است چه کنند.

درخشان در ادامه و در مورد قرعه سخت تیمش در رقابتهای جام حذفی گفت: قرعه ما قرعه ساده ای نیست. بازی با سپاهان خودش یک فینال است این تیم را که ببریم انگار فینال حذفی را برده ایم. بعد هم می رسیم به استقلال که آنهم یک فینال دیگر محسوب می شود.

درخشان در پاسخ به این پرسش که تعداد بازیکنانش هم برای قهرمانی کافی نیستند؟ گفت: البته بازیکنانم روز به روز بهتر می شوند اما تعدادشان چندان کافی نیست که آن را هم سعی می کنیم در نیم فصل حل کنیم  اما باور کنید سخت‌ترین دوران زندگی ورزشی‌ام را سپری می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حاشیه‌سازی برخی بازیکنانش گفت: برنامه‌هایی مد نظر داریم و مطمئن باشید و شک نکنید که برخورد لازم را با آنها انجام خواهیم داد که شامل جریمه سنگین مالی است و البته تنبیهات دیگر. به نظرم کسانی که کاراکتر شخصیتی پایینی دارند و خوب نمی توانند شرایط خودشان را تجزیه و تحلیل کنند دست به اقدامات اینچنینی می زنند. آنها باید بدانند که چه مسئولیتی دارند و در چه تیمی بازی می کنند و جایگاهشان در جامعه با این پیراهن کجاست. باید قدر این پیراهن را بدانند.

حمید درخشان با تاکید بر اینکه خبرهایی که از رختکن بیرون آمده و اینکه خودش دنبال جاسوس می گردد اینقدر هم جدی نبوده افزود: کسی که اخبار رختکن تیم را که مانند خانواده است بیرون می دهد شخصیت کوچکی دارد و درحد پرسپولیس نیست. چون بازیکن بزرگ اسرار تیم خودش را بیرون نمی دهد پرسپولیس تیم بزرگی است و این واقعیتی انکار ناپذیر است و اگر هم کسی به این تیم می آید باید بزرگی کند. به هرحال من به محض اینکه بفهمم چه کسی این کار را انجام داده مثل برق جلویش را می گیرم.

 

--------------------------------

 

واکنش سیاسی به خبر جدایی‌اش از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به خبر جدایی‌اش از پرسپولیس در روزهای آینده واکنش نشان داد.

حمیدرضا سیاسی در گفتگو با مهر، درباره اینکه گفته می‌شود در یک جمع خصوصی خداحافظی کرده و گفته است تا چند روز دیگر در پرسپولیس نخواهد بود، اظهار کرد: هیچکس از فردای خودش خبر ندارد. چه کسی می‌تواند ادعا کند که فردا زنده است؟ این پاسخ سئوال شماست.

وی افزود: ما هیچ کدام خودمان سر کار نیامده‌ایم. سیستم ما را سر کار آورده و هر وقت صلاح بدانند تغییرات را ایجاد خواهند کرد.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره جاسوس رختکن این تیم و درز صحبت‌های بازیکنان هم گفت: این مسائل وجود دارد ولی خودشان از این کار خسته می‌شوند و از آن دست بر می‌دارند.

سیاسی در پایان تاکید کرد: فعلا قصد صحبت کردن ندارم. باشگاه سخنگو دارد و بهتر است سخنگو به موارد مختلف جواب بدهد. قصد دارم تا بعد از بازی با استقلال صحبتی انجام ندهم!

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------